fredag 27. august 2010

Utfordring

har en morsom utfordring på gang, 
som går ut på at man skal sette sammen
en kollasje med høstønsker i
Det kan være klær, interiør eller begge.
Utrolig mye fint på den siden,
og jeg ble sittende der leeenge og drømme meg bort,
men endte opp med denne kollasjen.


Syns den lille kommoden var så fin,
og fargen er en ny favoritt hos meg!
Tror den hadde blitt fin 
sammen med alt det hvite her hjemme.
Kjolen er bare WOW! 
Og hadde vært kjempefin i bryllupene
vi skal i neste sommer.
(etter ett år uten sjokolade først så tenker jeg...)
Høye, svarte Manolo sko må man ha til
*lov å drømme*
Favorittparfymen er Miss Dior Cherie.

Vil du være med på utfordringen også, 
så klikk HER




Har sett på bloggene at flere av dere har dette skiltet.
Jeg har ikke fått kjøpt meg det enda,
men idag da jeg satt på Polyvore
fant jeg ett som var enda mer passende for meg.
Som den ihuga Sex og Singelliv jenta jeg er.




Er det ikke kuuuuult????
Gleder meg til å få det i posten:)
Tipper det eneste stedet jeg får lov til
å henge opp dette er under senga....hihi...
Men har vi noengang brydd oss...;)

Har du lyst på ett Carrie skilt også,
så gå inn HER


*Nå er det fredagskos her, 
med Lykkeliten i seng og Lykkemannen på jobb*
Så da blir det vel til at jeg koser meg med bloggene deres:)


PREKÆS!!!:)







post 
signature

17 kommentarer:

(eddas) sa...

Heisann...
ja deilig og slappe av for seg selv litt og:)ja den grønnfarven er lekker...
har ikke tatt den utfordringen..men må se inn:)
kos deg og nyt weekenden snuppa:)
eddaKlemmer

Unknown sa...

Flott collage du har laget ♥ nydelige farger og søte klær:))
Kan igrunn tenke meg at det er litt deg, hihi ♥

Herlig den Carrie plakaten, morsom!

Kos deg i kveld og ha en finfin helg!

Klem Line

Siljes Hobbyrom sa...

Kommoden og kjolen var bare helt drømedrømme!!! Liker også veldig godt den grønnfargen ;) Er jo fint med litt avbrekk til det hvite ;)

Så morro at du har blitt innspirert ;) Er bare å kjøre på! Er jo derfor vi blogger, eller hva? :)

Ha en strålende helg!
Klem

Fru Rosas Hjem sa...

Flott collage:) og herlig skilt!!!
adressen min er frurosashjem@hotmail.no


Spent på om jeg får legge inn denne kommenteren her, for det har vært noe tull med bloggeren min i det siste så jeg har ikke fått til å legge inn kommentarer....

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Hei søta ! ♥

Gikk det fint hos fotografen ? :) Denne utfordringen har jeg lurt på om jeg skal ta også, men har ikke kommet så langt. ;) Så fine ting du ønsker deg, kjolen var supersøt, og kommoden var vakker. ♥ Nydelig farge på den var det også. Jeg har begynt å tenke litt på sånne farger selv. Det er jo så fint, men vet ikke om jeg våger. ;)

Den plakaten var dritkul, aldri sett den versjonen gitt, hihi... :)

Natti natt vennen, sov godt ! ♥

God klem fra meg ♥

ELLEMELL sa...

så artig plakat! synes igrunn den var ganske så morsom! og selvfølgelig måtte den være rosa:)

ha en riktig så fin helg!
klem ellemell

Mona Christin sa...

Hei.

Jeg har heller ikke bestilt meg sånn plakat, men har den på bloggen. Den er kjempefin. Din variant var veldig "girly".

Jo da. Loppis på Torp og Lunde i morgen. Se hva jeg rekker.

Ellers er det kamp på søndag. Gleder meg.

Klem Mona C

MumsiMumsan sa...

Så flott!
Er utrolig flott den grønn fargen.
Kul plakat :O)
Så du meg på kamp du!
Da skulle du jo skreket ut :O)
Hihihi - i morgen blir det ikke kamp på meg. Men men, tar det igjen senere.
Ha en flott helg !
Mumseklem Vibece :O)

victoria (huset i byen) sa...

Så flott collage du har laget, og morsom utfordring.....
Og den plakaten var dødskul, er jo en stor sex og singelliv fan selv så hadde jo vært perfekt med den der ;)
Ha en flott helg vennen
klem victoria

Franske drømmer sa...

Hei!

Takk for en koselig hilsen inne hos meg! ♥ Vakker blogg du har! Gleder meg til å tilbringe litt mer tid her inne ;-)
Ha en nydelig helg!
Klem

Randi sa...

Flotte ting du har satt saman i collagen her. Lekre farga.
Og råkul den plakaten, kan tenke meg den var litt meir deg ja... :-)
Ha ei fin fin helg!
Klems

Siv sa...

Sitter med en tanke om deg her nå...
Den kjolen tror jeg bare er så DEG !Får jo bare sånne bilder av oss her inne noen ganger, hi hi..

Har jeg rett eller tar jeg helt feil ?

Vi skal jo snart treffes, så ser frem til det ;)

Ellers nydelige ting du har funnet :)
Lekker kommode i en fin farge.
Har malt litt her med blåfargen, isvann, ganske fint :)

Klem ♥

Kristin sa...

heihei vennen..

det verste er at du kunne ha vært med.. hadde en ekstra billett.. dvs har den enda om du vil ha den... hihii.. ingen som kunne på dagtid da jeg kunne skjønner du.. Men var helt ok å gå alene og suge inn inspirasjon og tips..

Utrolig kul plakat du har laget deg! hihi:.

Så bra lille frøken kan kose seg hos besteforeldrene, godt for alle parter.. Karo sov også alltid lenger og mer hos mamma enn hjemme.. TYPISK:. men det har nok noe med vane og lukt etc å gjøre.. Håper kroppen og hodet føler seg hakket mer uthvilt og fornøyd nå..
Og ikke minst håper jeg det varer..

God helg..klemmer

Smykkas sa...

Så lekkert du har fått dette til. Jeg er ikke noe særlig flink til slike oppgaver, så jeg får vente til det kommer noe mer passende.

I dag har jeg satt av tiden til blogging og perling.

Klem fra Astrid

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så flott collage du har laget! :)
Ønsker deg en fin lørdagskveld.

Klem

Gry sa...

Herlige Lise, du er bare skjønn! Storkoser meg med innleggene dine, som oser av ditt smil og glimt i øyet ;) Stilige valg du har gjort, kjolen rålekker (blir super med eller uten sjokolade...;)og kommoden likeså. Helt enig, den fargen er nydelig mot det hvite. Så kult skilt da, kanskje noe å tenke på å bestille... Godt med en alenekveld iblant, kunne bruke tid på bloggen uten dårlig samvittighet.. hi hi.. På tide å svinge seg på kjøkkenet her, fortsatt god helg til deg ♥ klem

Lykkeliten sa...

Så deilig å drømme seg vekk!
Man MÅ jo bare det innemellom:) Selvom mannen får fnatt bare jeg nevner et av ordene: skulle hatt, burde hatt og vil ha;-P

Takk for koselig hilsen, har noen fantastiske venner, som jeg setter ENDA mer pris på nå:)

Håper du har en fantastisk lørdagskveld! Klem♥