søndag 29. august 2010

Ny uke, nye puter



 


Håper alle dere nydelige mennesker som er innom
får en uke med mye hverdagslykke, smil og glede.

Ukene går så fort nå,
og jeg henger nesten ikke med i svingene
på utviklingen til Lykkeliten. 
Her skjer det ting hver dag. 
Akkurat nå er det vinking som er det helt store,
og det er skikkelig Mette Marit vinking:)
Må bare nyte hvert øyeblikk sammen med henne,
for fortsetter ukene å fly like fort 
kommer hun til å bli fort stor!

Igår avsluttet vi helgen
med koselig middag hos bror med familie,
og nydelige tantebarna mine
kosa seg sammen med Lykkeliten.

Til dessert spiste vi brownies og vaniljeboller.





Helgens siste samtale mellom
undertegnede og Lykkemannen:

"Hvorfor må du kalle meg for Lykkemannen på bloggen?? 
Jeg blir mobba på jobben. Alle går rundt å kaller meg lykkemannen og drømmemannen og..og...

"Hmmm...okei...så det er ikke bra??
Bedre å bli kalt den grusomme mannen??
Har bloggen min forresten blitt kjent på jobben din også???"

"Ååå glem det. 
Du er jo bare opptatt av den bloggen din.
Og forresten så gjør det ikke noe
for meg at du pynter og ordner,
du trenger ikke rotte deg sammen med de Ottar damene dine"

(her mener han altså DERE
. Men Ottar?? Brenner ikke BHer dere vel?
Ikke som jeg har lest om hvertfall...)

" Så fint da, 
da stikker jeg ut å handler noen flere puter imorra da!"


Natta kjære:)




 Hihihi......kos dere Ottar damer;)







post 
signature

15 kommentarer:

(eddas) sa...

He he ja det skal være første gang jeg har blitt kalt Ottar dame he he he.....je de mobber vel han på jobben ja..he he men det får de tåle:)
Så ikke vondt ut det på bildene...men her er det bare karbo fri mat for tiden...:)
kos deg og nyt dagen og tiden med lille tulla..
eddaKlemmer

Bustenellik sa...

Omtaler vi dem med deres egentlige navn blir det galt, og finner vi opp økenavn blir det galt. Å ikke nevne dem lar seg hvertfall ikke gjøre, siden de er en så stor del av hverdagen vår. Hadde vi vært BH-brennende damer, hadde vi neppe brukt så mye tid på rosa detaljer og søte blondebånd? Mer bekymringverdig er det kanskje at menn bruker tid på å lese om det? ;)
Ha en flott uke, Lise :)
Jeg skal springe på jobb - full dag i dag fra 8-18, så regner med jeg er klar for sofaen i kveld ; )
Klem

Unknown sa...

Hahaha, jeg får ikke sagt det nok - jeg bare digger innleggene dine:))

Ha en herlig dag Lise!

Klem Line ♥

Hildes Scrappeunivers sa...

Så koselig at du er med i vognposekonkurransen min :) Jeg har 3 andre konkurranser også akkurat nå om du vil prøve vinnerlykken i de også ;)

Lykke til i trekningen!

Klem

Jijji sa...

Du kan hilse Lykkemannen din og si at jeg ikke finner meg i å bli kallt Ottar-dame! Tror kanskje du må kurse ham litt på hva slags herlig verden dette Blogglandia er... For meg høres det jo bare ut som han har noen misunnelige arbeidskollegaer; jeg kan i alle fall ikke komme på noen koseligere kallenavn enn lykkemannen. Synes det høres ut som mannen din faktisk har det ganske så bra - og utrolig heldig som har en herlig dame som deg som er så flink til å gjøre det koselig for de som er rundt deg.
Så det så!
Klem fra Jijji - som gså ønsker deg en herlig uke!

Hegeslilleboble sa...

Hahaha, herlig samtale:). Tror ikke disse mennene vet hva vi driver med egentlig... min mann er ganske skeptisk til hele bloggegreiene:).

Vaniljebollene så deilige ut! Ha en fin uke!

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Herlige ord :)
Og ja...tiden går altfor fort! Med tanke på at lille-skatten er min aller siste baby, så er det både trist og en lykke å se utviklingen fra dag til dag. Trist fordi tiden som har vært kommer aldri tilbake....Lykke fordi jeg får følge henne hele livet framover!
Og mine andre barn selvfølgelig<3
Ønsker deg en herlig dag, med lek og latter.
Klem Anita

Jennys fire vegger sa...

Hihihi... For en HERLIG samtale! Takk for at du delte den. :-D

Jeg kommer gjerne å besøker deg igjen, så her er 1 stk. ny følger. =)

Ha en finfin dag videre.
Klem Jenny

Janne Lillian ♥ sa...

Haha.. jeg digger innleggene dine!!

Du skriver så utrolig godt!

Ha en nydelig dag Lise ♥

Klem Janne

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Ottar damer liksom, haha... ;) Lykkelig + mann = lykkemann, så det der er da ikke mobbing, de bare konstaterer fakta ! Hihi.. Artig samtale. :) Alt er jo bare positivt, så litt mobbing får den lykkelige drømmemannen tåle. :) Hehe...

Fantastisk innlegg under her også, satt og lo høyt her når jeg leste det. Du får sagt det du vennen, og der er jo bare så SANT ! ;)

Nå begynner vår lille kjøkken-makeover gå mot slutten heldigvis. Men gulv skal legges, og har fortsatt noen maleprosjekter på vent. ;)

Kos deg og nyt tiden med vakkerjenta di ! ♥

God klem fra Anette ♥

Smykkas sa...

Selv om jeg for mange år siden sto på barrikadene for likestilling, så er jeg har jeg ikke opplevd å bli kalt Ottar-dame. Men kjært barn har som kjent mange navn.

Det må jo være kjempeinspirerende at bloggen din blir kjent. Ikke lite bare det.

Skulle gjerne hatt en bit eller to av de fristelsene du viser.

Klem fra Astrid

Jannes lille sted sa...

Så nydelige bilder du viser! Ordentlig koselig stemning!

Haha, så artig. Herlig samtale!

Nyt tida med lillejenta! Den går jo så fort. Ser det bare på prinsen vår også! Tenk at han allerede er blitt SÅ stor. Reiser seg opp i lekegrind og mot alt han finner nå. Herlig tid!

Ha en kjempeflott uke
Klem Janne Merethe

Fru Andersen sa...

Haha! Du er så søt! Og jeg kjenner meg slik igjen i de situasjonene du beskriver:-)

Mannen min synes noen ganger det går over alle støvleskaft ja, og han får litt per av og til av venner og kollegaer. Men han har det så godt atte;-)

Takk for skjønne ord inne hos meg, jeg satt på kvelden i går og leste høyt innlegget ditt til min mann. Jeg sa at det sikkert ikke er så lett for andre menn med slike pyntesjuke damer heller, hihi.

Men vi kom frem til at de mennene som må leve med puter, blomster, lys og pynt, sikkert også får mye god mat og rene, nyvaskede truser i kurven. Ikke så mye Ottar akkurat;-) Men får vi ikke skifte puter når vi vil DA altså;-)

Nattaønsket ditt så ut til å hjelpe, småttisen sov i ett strekk i går, hååååper det gjentar seg i natt:-)

Klemmer i fleng!

Martilie sa...

Du er bare stor! Herlig herlig! :)

Synes jeg hører mannen :)

Men - Ottar-damer -ha ha.. Føler meg ikke som ei brautende dame som står på barrikadene og brenner bh'en..
Vi er vel mere søte og snuppete, dillete og veeeldig jentete?! I egne øyne i alle fall :)

Nyt kvelden med Lykkemannen -sikker på at i smug liker navnet :)

Klem fra Tove

Mona Christin sa...

Hei.

Nå har jeg hørt det og. Og så Ottar av alle ting. Hehe. Da er faktisk lykkemannen myyye bedre. Det er iallefall postitivt relatert.

Jeg kaller han for "mannen" på bloggen. Høres så ille ut å si "kællen". Selv sier han "dragen" om meg. Men kællen og dragen er iallefall et radarpar. Hehe...

Ikke noe loppis på meg denne helgen. Passet aldri. Men håper på flere utover.

Ang "laget" sier jeg ikke noe mer. Sukk...

Klem Mona C