tirsdag 24. august 2010

Jeg konverterer...

Ikke til hinduisme eller islam i første omgang...
men til grått.



Lilla har lenge vært favoritt bloggfargen,
men jeg kjenner at jeg trenger litt forandringer her inne...




Grått i litt forskjellige nyanser kanskje...
og mulig en ny mal på bloggen...




Jeg er utålmodig og går fort lei ting..
(ja alt unntatt deg kjære...)
Så da er det godt jeg er glad i loppis og gjenbruk,
og ikke dyr design...

Bloggen er jo heldigvis gratis å endre på også,
så da får jeg se hva jeg får til utover.





Her er GG settet mitt.
Syns det ble så fint å mikse:)
Da går jeg jo kanskje ikke lei heller.... 


Skal du gjøre noen endringer på bloggen din utover høsten?



Har du tips, innspill, ros eller ris,
så mottas det med takk!







post 
signature


21 kommentarer:

Tove sa...

Hei hei
Er selv veldig svak for grått og har noen blogg planer fremover. Men så var det den tiden da...
Har du mye tid til over du?
Grått blir nok fint hos deg...
Ha en fin kveld
Klem Tove

victoria (huset i byen) sa...

Grått er jo kjempe flott, og grått og lilla sammen er jo høstens farger... Blir spennende med litt endring i bloggen da, min er selv stadig under endring, men begynner å nærme meg der jeg vil ha den...
klem victoria

Mona Christin sa...

Hei.

Etter en real makeover på bloggen min er jeg nå veldig fornøyd. Alt går ton-i-ton i grått, lyseblått og hvitt. Men bildene lar jeg være naturelle.

Jeg liker grå skrift. Det er så behagelig å lese.

Du finner enkel fremgangsmåte på bloggers malutforming. Den er enkel å bruke. Prøv.

Jeg trodde jeg hadde mistet alle følgerne da jeg byttet, men de kom tilbake etter litt.

Lykke til.

Klem Mona C

PS Hvor i byen kan jeg finne GG??

Marta - livet på landet sa...

Ser at det er flere som endrer litt nå når høsten er på vei!
Tenker nok at du får til noe fint:)
Jeg har også planer...
Kanskje jeg får satt meg ned i løpet av helga.
Begynner å bli lei av hvordan bloggen min ser ut nå, og trenger litt forandring!
Men jeg er ikke god på slikt datagreier, så det blir bare utsatt:)

Ønsker deg en fin dag!

Lottemora sa...

Jeg har akkurat konvertert fra sukkersøtt pastell til beige.

Elin | Draumesidene sa...

Eg gjekk jo frå grått til kvitt i vår, og trives med det lekre lyse... Blir kanskje ein haustheader? Spørs kva bilder eg blir inspirert til å bruke?

Lykke til uansett kva du velger!
God klem frå Elin :)

Hasigamas mamma sa...

Jeg blir visst ALDRI lei lilla... har prøvd et utall andre farger hjemme, men jeg kommer alltid tilbake til lilla! Men liker også godt grått! Tror nok det blir lekkert, spennende å få se hva du finner på da!
Bloggen min endrer seg både hist og her, fordi jeg ikke har helt peiling :)
Klem
Lise

aase sa...

Jeg leter stadig vekk etter nye bilder til headeren min, som du ser av mine farger er hvitt og grått favoritt i bloggen og jeg har hatt det LENGE nå. Jeg tror jeg fortsetter med det, men jeg vil ha nytt bilde snart. Kanskje blir det andre forandringer også, men er så redd å gjøre feil...hihi!!

Jeg liker det rene og pene og det synes jeg er enkelt og greit også!!

Du har en fin og oversiktlig blogg du!!

(eddas) sa...

He he så komisk...jeg endret på farvene i grå nyanser i dag:)
Er mere jeg vil fikse,men det tar så masse tid...og så mye som skal gjøres av andre ting og...
kos deg med endringene...
eddaKlemmer

Randi sa...

Grått er jo alltid flott då. Er ikkje så lenge sidan eg totalrenoverte bloggen min, så blir vel berre litt småendringar ei stund no trur eg...
Kanskje legge til nokre fleire haustbilete eller noko... Så må den vel pyntast til jul då selvfølgelig, men det er jo ei stund til enno heldigvis... ;-)
Klems

Fru Andersen sa...

Synes det er kjekt med litt forandring jeg, ble lyst og fint på bloggen din søte!

Jeg synes tiden går så fort og timene strekker ikke til så vet ikke om jegfår tid til å pynte på bloggen med det første. Men kanskje kommer det en regnvåt ettermiddag hvor jeg har litt tid til overs?!

Tirsdagsklemmer!

MissMette sa...

Hei Lise
Grått er en nydelig farge, skulle ønske jeg hadde litt mer av denne :) jeg syns tiden går så fort, vet ikke om jeg får tid, men har lyst til å forandre litt på bloggen min... usikker er jeg også på om jeg klarer det og ikke sletter alt!!! hehe.. Ønsker deg en flott kveld videre, klem fra Mette

Kristin sa...

Heiiheii

blir spennende å se hva du ender opp med.. jeg er så glad i grått..som du allerede v et tenker jeg..

uff, vet ikke om jeg orker å endre så mye, tar litt tid når man først setter igang.. En gang ødela jeg alt så jeg slettet hele bloggen og startet ny.. ops*

men ny header skal jeg ha, for den er litt vel sommerlig! Tiden flyr ja.. Klememr

Noatunfrua sa...

Så utrolig nydelig settet ditt ble! Syns det passet perfekt å blande de to :) Har tenkt leeeeeeeeenge på hvilke tallerkener jeg vil kjøpe til koppene min (som er like dine)... tror jeg har bestemt meg (ikke like dine, altså)!

Spennende med fargeforandringer! Jeg er litt hekta på grått selv... :p

Lykkeliten sa...

Foandring fryder:)
Er nok som deg, elsker å forandre på ting, og ikke "sitte fast" i det gamle:) Utenom mannen selvfølgelig;) Har gått fra rosa til brun til grå selv. Kanskje på tide med forandring igjen snart!

Ha en strålende onsdag!
Klem♥

Balke gård sa...

Grått er flott, og så er det jo gøy å endre litt:-) Lykke til, her blir det mere blått fremover, blitt så glad i det, jeg:-)

Klem

Bustenellik sa...

Så flott GG du har fått deg : )
Jeg planlegger også en liten bloggoppussing i nærmeste tid. Den er nokså sommerlig med sin gule header med løvetann i seg, så skal prøve å få på plass noe som passer årstiden litt bedre : ) Og det blir nok mye grått hos meg også ; ) Fargeplanene er klare, men det er tiden det skorter på..
Busteklem fra en som kanskje burde fulgt med litt mer i timen i stedet for å surfe rundt her? : )

Shannon Fricke sa...

Beautiful photos. Lovely blog.

ELIN sa...

Synes bloggen din er kjempefin, men litt forandring er jo alltid spennende. Har planer om en ny header på bloggen min, men liker det kjente også...vil at folk skal kjenne seg igjen på akkurat min blogg he he :) Lykke til med testingen, og ha en flott dag. Klemmer fra Elin

Kristin sa...

Å nei så kjedelig da vennen!
Er ikke greit når det blir sånn..
Karo har vært enkel på den måten der.
Vi har forklart henne hva som skal skje, selvom hun sikkert ikke har skjønt det. Også har vi ikke endret vanen tilbake, men hun gråt lite og da er det enklere å være konsekvent.. Kristoffer har måttet ta over mang en gang som jeg " har blitt for svak" av gråten. Er ikke noe godt å høre på..

Sjekk ut med helsesøster eller ta en pause fra alt sammen, la henne sove der hun er trygg. Lad opp batteriene og gå på med nytt mot om en stund, og ikke gi dere den gangen.. Hmm. Nei jommen ikke lett!

Nå har vi vært på svømming for første gang, Kasper 5 1/2 uke! Moro. Han var rolig og fornøyd, ble kjempe sliten.. hih* KLemmer

Hos Jorunn sa...

Hei Lise! Hyggelig med en hilsen fra deg!! Det er koselig med en forandring i fargene, det kommer sikkert til å bli kjempefint med grått. Selv er jeg ikke så flink til å bytte farger, men siden jeg har en stil i Sverige og en annen hjemme i Oslo blir det jo litt forandring allikevel. Blir spennende å se hva du finner på på bloggen også:) Ha en fin kveld! Klem fra Jorunn