onsdag 11. august 2010

Kort innpå

....hjemme fra Danmark sent mandag kveld,
trøttere enn trøttest og skulle ønske jeg var Tornerose...
Men med tanke på at jeg blir ør i hodet 
av å sove i tolv timer, 
tør jeg ikke tenke på åssen jeg
hadde blitt etter hundre år... 
 


Så da får jeg heller være trøtte Lykkelise, 
men fortsatt med en prins  
og ei lita bolle full av energi.
Masse masse klesvask, 
og litt for lite tid til å titte innom dere desverre. 
Jeg har savnet dere alle sånn. 
Ser også at jeg har rundet 20 000 og fått flere nye følgere,
og jeg ønsker dere hjertelig velkommen 
 hit til min verden.
Ser fram til å få litt mer tid til bloggen når ferien og denne 
" sommeren" er over.
Nå er vi pakket og klare igjen, 
og drar oppover på fjellet i morgen tidlig.
Der skal vi være fram til søndag sammen med noen venner.
De har ei nydelig tulle som har rundet året, 
og Lykkeliten syns det er stor stas å 
være sammen med sin storelille venninne.




Ikke hatt tid til å få tatt noen nye bilder heller desverre,
men når vi er hjemme igjen 
skal dere få se hva jeg fant i DK.

Enn så lenge vil jeg bare ønske 
dere som er innom en kjempefin helg,
blogges vi snart:)





post 
signature

16 kommentarer:

Christina Mari sa...

Høres ut som dere har hatt en flott ferie! Ønsker deg en fin tur på fjellet i morgen,kos dere & nyt det siste vi har av sommeren.
Ha en vidre fin kveld.
Klem Christina

FruLisa sa...

Koselig å titte innom deg igjen, tida blir litt borte for meg....kommer nok sterkere tilbake, det er jo så koselig med bloggvenninnene:-)

klem & kos

Unknown sa...

God helg vennen:)
Kos dere masse på hyttetur, høres kos ut ♥ Vi skal tilbringe hele helgen på fotballcup i Sandefjord!
Kanskje jeg finner noen fine butikker der??

God natt!

Klem Line

mimmi-leone sa...

Mange fine bilder.

Ha en koselig tur!

Hilsen fra Mimmi-Leone

Noatunfrua sa...

Kos dere på fjellet! :)
Klem!

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Hei søta ! ♥

Godt å få seg litt frisk luft på fjellet, da sover du nok godt ! ;) Hadde vært noe det om vi kunne tatt et par dagers jentetur til Danmark og den Røde Lade, hihi... Blir med på den. :) Du lurte på prisene der. Kan trygt si at det er billigere der enn her, men det er varierende priser. Jeg kjøpte en postsekk fra Belgia, en bokstav som var rundt hundre år gammel og en stor gammel urskive fra Frankrike, og dette ga jeg 800 kr for. Skulle egentlig ha gitt mer, men jeg sa det ble for dyrt og da sa hun at vi kunne komme til en enighet. Så det går ann å prute med andre ord. ;) Men med en allerede full bil og en ganske så tom lommebok ble det med dette for denne gang. Selvom jeg angret veldig på at jeg ikke fikk med meg en tolix krakk, men hadde nok uansett ikke hatt plass til den.

Nå skal jeg ta meg en kopp te, så er det natta. ♥ Kos dere masse på fjelltur ! :) Natti natt vennen ! ♥

Koser & klemmer fra Anette ♥

(eddas) sa...

Kos deg masse i helgen:)
og gleder meg til og se hva du har handlet i Danmark:)
eddaKlemmer

Fro (Idyll på landet...) sa...

Koselig å titte innom igjen, sommeren har gått så fort, og det har blitt lite tid til besøk rundt omkring i Bloglandia.

Håper dere har noen fine dager på fjellet!

Klem

Anonym sa...

Good dispatch and this enter helped me alot in my college assignement. Gratefulness you on your information.

Bustenellik sa...

God tur til fjells :-)

Kristin sa...

Heihei vennne..

Håper dere får en super hyttetur i helgen, med litt hvile og søvn forhåpentligvis..! ;-) Kos dere masse både store og små..

Så blogges vi snart igjen. KLemmer

Tomines hjem sa...

heihopp!! så hyggelig at du fant bloggen min, og vil komme igjen.. jeg har da vært hos deg mange ganger.. lykke til på give away hos meg!! god helg til deg!

Stine sa...

Gleder meg til å se hva du har funnet!

Stine :)

Smykkas sa...

Hyggelig å høre at dere har hatt en fin ferie og ønsker dere en flott tur i fjellet.

Klem fra Astrid

Siv sa...

Hei vennen :)
Lenge siden...

Har vært i feriemodus vet du ;)

Ser ut som du har kost deg i ferien, hyggelig ;) nå er du på fjellet å koser deg mer, godt det, med litt ordentlig fjellluft i lungene, da sover du søtt kan jeg tenke meg. jeg og barna tar en tur på hytta på fjellet til neste helg, siste tur før skolestart. Denne uken er det barnehage innkjøring for Linus igjen ;) godt det !

Herlige innlegg fra deg i sommer som alltid :)

Hva med denne turen vår til Fredrikstad da... ??? Jeg er klar !

Kos deg på fjellet ♥

Hannes favoritter sa...

Godt å høre at dere har hatt det fint i Danmark! Gleder meg til å se hva du har kjøpt der!

Ønsker deg en super søndag!

♥Klem fra Hanne