mandag 28. april 2014

En gammel solstol

Idag kom favorittreklamen min i postkassa, fra Home and Cottage
og den var veldig inspirerende, som alltid.
Jeg ønsker å skape mange koselige små plasser i den store hagen vår, 
hvor man kan sette seg ned i skyggen under et epletre, eller legge seg på en solstol og slappe av. En huske i et frukttre og en stige i et annet. Mange små opplevelser for små og store rundtomkring i hagen.
Men en dekkstol til flere tusen har jeg ikke mulighet til å kjøpe nå før bryllupet, så da var det bare å sette seg i bilen da, kjøre til brukten og se om jeg kunne finne noe jeg kunne bruke til hagen der.



Jeg er egentlig på jakt etter noen gamle kurvstoler, men hadde ikke forhåpninger om å finne noe som helst av hagemøbler der. Gleden var stor da jeg så en gammel solstol i tre blant alle plastmøblene. Og femti kr da, det kunne jeg unne meg. 
Stoffet kan jeg bare bytte ut etterhvert, men så lenge funker den fint med et vatteppe i. 
God å sitte i var den også.
Så da kan du jo tenke deg hvor jeg har sittet idag...






2 kommentarer:

Anonym sa...

Wow!!
Den var utrolig flott da og sjelden vare <3 Flink du er til å finne skatter:):)

Elsker bloggen din, du tar så nydelige bilder:)

Klem Elin

Anonym sa...

Ååå så fin den var!
Trenger ikke H and C da;)