tirsdag 15. april 2014

Så enkelt, så vakkert


Et eggeskall, noen visne strå og ett par vårblomster fra hagen.
Noe mer skal det ikke til for å få meg i påskestemning,
og det er så fint å pynte med naturlige ting som ikke koster noe.
Det er så mye vakkert rundt oss, vi må bare åpne øynene..
Nesten hele hagen vår er blå nå og det er et nydelig syn å se alle
de små blomstene som strekker seg mot sola. 
Hver dag oppdager jeg nye blomster som jeg ikke har sett før,
og det er koselig å plukke med seg noen inn. Det er veldig mange
vakre skatter i en gammel hage...
 





 For dere som er glade i god mat som er lagd fra bunnen av,
skal jeg snart komme med et supert tips!
Jeg elsker å lage mat, men har manglet litt inspirasjon i det siste
og det går i de samme middagene. Men nå har det blitt sus på 
kjøkkenet igjen og jeg vil gjerne dele gleden med dere.
Følg med! Følg med!











5 kommentarer:

Hulda sa...

Så fint det så ut med de blå blomstene i eggeskallene. Ordentlig koselig. Blir artig å se hva du lager på kjøkkenet.

Unknown sa...

Så koselig med naturlig pynt.
Eggeskallet ble jo en flott liten vase. Nydelig!
Påskeklem fra Marit

Unknown sa...

Så fiiiint Lise ♥
Du er så flink på og lage goood stemning:)

Ha en fortsatt fiiiin påske!

Anonym sa...

Du er så flink:)står og tenker på avogtil om eg skulle kjøpt med meg blomster heim men så er det jo så masse fint i Hagen som ein kan ta inn,gratis og alt:)

Ønsker deg ei god påske!
Klem fra Lillian

fru. Lærum sa...

så flott dette var ..går fint å lage nydelig påskepynt av det man har ....og det trenger ikke være gult :-)

Ha en fin påske!

klem tone