søndag 27. april 2014

Vinneren av matkasse

ble heldige ToneBone
 Gratulerer!!
Send meg en mail på lise_maris@hotmail.com så rekker du kanskje å få en matkasse i uke 19. 
Min kjære hadde en høytidelig trekning her igår kveld,
men siden jeg glemte å ta bilde av han med hånda nedi gullfiskbollen, så får det bli noen kjøkkenbilder isteden.
Et kjøkken hvor sola flommer inn, det er nykokt kaffe og ferske skolebrød på benken. Det er søndag og en varme som april aldri har sett maken til før. Det er livet det....



Til uka som kommer så skal vi teste barnekassa fra Adams matkasse og det dukker nok opp noen nye matbilder i den anledning. 


Nyt siste rest av denne fantastiske helga dere.







3 kommentarer:

Unknown sa...

Oi, så kult:)
Denne gikk jeg glipp av!
Dette hørtes jo ikke så dumt ut, må inn og ta en titt:))

Jatte sa...

Utrolig nydelig kjøkken dere har altså.. utrolig stemningsfult :))

Håper du får en fin uke,
Klemmer fra Jatte!:)

Tonebone sa...

Så kjekt, nå ble jeg glad! Mail er sendt. ;)