søndag 20. april 2014

Gammeldags tapet

Jeg får stadig spørsmål om tapetene våre og hvor de er kjøpt, 
og tenkte å dele her igjen, da jeg ikke alltid får svart alle.
Vi hadde egentlig tenkt å ha en del panel, men så ble det mye tapet isteden. 
Fikk jo helt beslutninsvegring da jeg begynte å lete, for det var masse nydelig, gammeldags tapet der ute og Borås tapet tar virkelig kaka. Mye vakker design og vanskelig å velge.
Falsterbo hadde jeg sett hos mange bloggere og forelsket meg helt i, så den var soleklar på kjøkkenet.




 I stua har vi en annen tapet i blågrå toner, som heter pigkammaren.
Var veldig spent på den før vi fikk den opp, men den passer huset godt og gir en egen ro og balanse. 
All tapet har jeg kjøpt hos Interiørkupp, da de ligger en del under de andre butikkene i pris. God kundeservice og de kan skaffe det meste selvom du ikke finner det du ønsker på siden.
Er ikke sponset, bare godt fornøyd og vil dele med dere.

Ellers håper jeg dere nyter siste rest av påska.
Det er jo så utrolig deilig med sol om dagen. 
Idag har døra stått åpen hele dagen og jeg har til og med blitt solbrent.
Små føtter løper ut og inn, og alle er lykkelige for å slippe jakka.
Håper virkelig dette været har kommet for å bli!





2 kommentarer:

Anonym sa...

Elsker tapeter og du har så mange fine:)så herlig med sol som gleder oss,alt blir så mykje lettere:)
Håper du har hatt ei fin påske!
Klem

Unknown sa...

Elsker slike tapeter som dette. Bloggen din er nydelig!