tirsdag 8. april 2014

Foto i interiøret

Det syns jeg egentlig er litt vanskelig å få til.
Jeg syns det er veldig fint med noen gamle svart hvitt bilder fra besteforeldrene
 mine var små og gamle brudebilder. 
Men det er jo også veldig koselig å ha bilder av barna og familien vår.
Har kjempefine fotografbilder av småttisene og jeg blir så glad av å
se på de hver dag. De vokser så fort og jeg syns de har forandret seg så mye siden vi tok babybilder. Men ellers så er det ikke veldig
mange fotografier som preger veggene her. Syns det er godt å bo seg inn litt før man slår opp masse på veggene, som garantert blir flyttet på igjen. 
Da er det litt mer ufarlig med en snor på kjøkkenet, med bilder som henges opp og tas ned etterhvert som man fremkaller. Så jeg er som flere andre ganske kjedelig, og har klyper og beslutningsvegring.



Men det funker inntil videre..
og kjøkkenet er det rommet vi bruker mest, og da er det koselig å 
se på bilder av de man er glad i mens man spiser brødskiva si. 

Inne hos NIB er det masse nydelig bildeinspirasjon nå. 
Veldig mange kreative, flinke folk som har tatt bildeveggen til nye høyder. Nå skal jeg inn å ta en titt!

Imorra trekker jeg en vinner av give awayen,
så du har fortsatt litt tid til å melde deg på!









2 kommentarer:

Unknown sa...

Så koselig med slike hverdagsbilder:)
Og så genialt at man kan bytte de ut når man vil uten for mye styr:))

Lykke til:)

Barkeblikk sa...

Flott med en slik bilderemse, og spesielt inntil den veggen da ;-) Lykke til og god helg til deg! Klem Monica.