lørdag 26. april 2014

Nytt gammelt skap

Idag henta vi det nye skapet som jeg fant på bruktbutikken her om dagen. 
Det var ikke akkurat et sånt jeg lette etter,
 men når jeg praktisk talt fikk det gratis kunne jeg ikke la være. 
Så får jeg heller flytte på det om drømmeskapet skulle dukke opp...
Sånn er det når man innreder med gamle møbler, da er det ikke bare å stikke å kjøpe et skap. 
Noen ganger dukker det opp med engang mens man andre ganger må man vente og vente.....
Drømmen var et gammelt framskap, malt i en pastellfarge med vakker patina og sjarm...
men sesongen har jo nettopp startet, så jeg får satse på mange loppiser utover nå.
Jeg liker dette hvertfall og det skal være fra ca 1890, da huset vårt
ble bygd.


 Idag har det vært helt nydelig sommervær her på østlandet og vi
har vært ute i hele dag. Testet bassenget, sola oss og rusla barbeint ned å matet hestene. 
Det er nesten for godt til å være sant!

Jeg trekker en heldig vinner av gratis matkasse senere ikveld,
så du har enda mulighet til å hive deg på HER.







3 kommentarer:

Fjordheim sa...

For et nydelig skap.
Det blir det nok ikke vanskelig å selge
visst du finner et annet du heller vil ha
Ønsker deg en god kveld :)

Anonym sa...

Oj så vakkert skap,et flott møbel:)så herlig når det er så flott vær,det gjere så utrulig godt:)
Ønsker deg ein fin kveld!
Klem fra Lillian

LIVS LYST sa...

Jeg syns skapet er helt fantastisk fint! Passer perfekt til den blå stuen deres. Knall!!