søndag 24. januar 2010

Babyshower ♥

Igår hadde vi babyshower her, akkurat en måned før termin! Vi var 15 damer, og to små søte jenter som feiret etter god amerikansk tradisjon ;) Bordet var pyntet med pikekyss, lovehearts og tulipaner. Det er kanskje ikke så veldig guttete, men vi hadde noen små sjokoladefotballer også da, tilfelle knerten er en gutt:)
Må ikke bli fornærmet den lille hybelboeren;)

Er det veeeldig spesiellt hvis en gutt liker blomster og pastellfarger....

Cupcakes lagde jeg med både ROSA og GRØNN frosting da :)

Masse godis for sultne damer :)



Fantastiske snuppa mi, har planlagt denne kvelden i flere måneder og resultatet ble utrolig bra!!
Her var det leker, hvor alle skulle gjette omkretsen babymagen, smake seg fram på forskjellig babymat. Babyquiz og bleieskiftheat, hvor det var ganske jevnt! Mange kjappe bleieskiftere:)
Legg merke til bleiekortet fra Kiwi! Jeg skal faktisk bli mamma....Hjelp!?:)

Fikk utrolig mange flotte gaver:) Hormonelle meg tuta til morgenen idag, da jeg så på alt det fine! Snille, fine damene:) Denne flotte bleiekaka imponerte STORT! Et skikkelig mesterverk, og fyllt opp med alt en kan tenke seg!:) Trenger du hjelp til en sånn en gang må du bare kontakte LENA, som virkelig kan dette:)


Det som var igjen av festen idag :) Her blir det restespising av all den gode tapasen etterpå:)

Litt babystemning fra meg på en søndagsmorgen:)




post signature

9 kommentarer:

(eddas) sa...

Heisann....
ja dette så utrolig koselig ut....ja du har virkelig noe i vente:)
Ha en fin søndag
klemklem

Monica sa...

dette så virkelig koselig ut:) Nå venter jeg spent på en vakker header her, hihi:) Ønsker deg en nydelig søndag. her fortsetter ryddekicket og jeg har vasket i alle sakp på badet og ryddet som bare det... så hærlig!! lykke til fremover, du har en spennende tid i vente:) klem fra monica

FruLisa sa...

Hei
Dette så veldig veldig koselig ut ♥

Håper du har en fin fin søndagskveld og ønsker deg ei flott uke.

klem klem

Ruter & Hjerter sa...

Hei! så kult at du har ulike stoler til bordet ditt! Utrolig fine cupcakes hvordan lagen man sånne?
ha en flott uke og til lykke med barnet!

(eddas) sa...

Heisann....
har du vært inne i html kodene og laget 3 kolonner??
Jeg skal gå inn og se ....det er nok mulig begge ligger på left side......den ene må skrives til right.....
heisann så lenge

InstatreffNorge sa...

Nå er det jeg som driver og styrer...så ikke bli nervøs:)
Jeg måtte gå tilbake til minima....da er det enklere og gjøre resten av jobben:)
heidå:)

InstatreffNorge sa...

Å huff...glemte at jeg er innlogget som deg...
hilsen elinanita eddas:)

Monica sa...

Headeren ble jo superfin:)

Drøm sa...

Så utrolig koselig med sånn babyshower da:)
Lykke til med baby og snart fødsel:)
Klem Julie