mandag 18. januar 2010

Morgenstund

Vet ikke med dere, men jeg eeelsker å ha lange frokoster etter kl ni :) Når jeg jobber stresser jeg alltid i vei med brødskiva i hånda, og rekker hverken avis eller kaffe. Da er det ekstra kos i helgene, hvor man har tid til å sette seg ned sammen. Idag er det mandag, men jeg har permisjon og nyter frokosten like mye som igår:) Ekstra godt var det med nybakt speltbrød idag:)




Å våkne til lukten av nybakt brød, kaffe og ferskpresset appelsinjuice er en stor hverdagslykke:)





GOD mandag alle sammen! Håper dere har hatt en bra start på dagen!:)




post signature

1 kommentar:

Sukkertøy for øyet sa...

Hei og hopp:)
Her var det mye "sukker" for øyet:)
Koselig ord du la igjen hos meg*glad*

Brødet så himmelsk ut..*sulten*
Så enig med deg..Lange frokoster er det beste jeg vet. Bare kose seg og ta det med ro.Det er lykken det:)

Så de 5 ønskene dine også, mange flotte ønsker:)
Er bare å håpe at noen av dem går i oppfyllelse iallefall*s*

Kos deg på denne herlige mandagen.

Klem på deg