tirsdag 26. januar 2010

Mei Tai

bare vise fram den flotte Mei Tai'en jeg har fått sydd til knerten! Har lest litt rundt på nett angående bæreseler, og det var den de fleste skrøt mest av. Vi har en Babybjørn også, men mange som sier de får vondt i ryggen av den...også er jo den her myyye søtere, og skikkelig shabby chic;)




Grått linstoff på den ene siden, med vintagebilde og blonde rundt:)


På innsiden er det mørkt lilla stoff, det er bare vakkert syns jeg og passer til både gutt og jente.


Gleder meg så mye til å kunne bruke den! Og anbefaler dere alle til å gå inn på den fine siden til ANNE
som selger masse fint hun lager på Barnas Skattekammer. Flinke dama syr disse Mei Taiene i mange ulike stoffer. De holder barn helt opp til 13-15 kg.
Hun lager også masse pynt til dåpsbordet.


Ikveld har vi hatt besøk, og jeg har bakt kanelboller:) Ta med deg en på vei ut:)




God natt, drøm søtt


post signature

5 kommentarer:

Lilliannes verden sa...

Du anar ikkje for ein flott invistering du har gjort! :D Ein flott gjenstand du får bruke mykje. Etter mykje Baby Bjørn - ryggsmerter kjøpte eg ein Mei Tai. Og det gjorde susen :) Dessuten var jo din sååå søt i tillegg :)
Artig, eg har også laga kanelbollar i dag! Alltid deiligt med nysteikt gjærbakst :)

Sukkertøy for øyet sa...

Den var vanvittig fin..Sånn vil jeg også ha når min tid kommer.Noe som ikke er helt enda, om ett år kanskje*ler*
Vi har vært sammen i snart 9 år og gitf i 3, så er vel snart på tide med en liten babys*s* Da skal jeg iallefall ha en slik en som du viser her, så kul måte å bære med deg ungen sin på:) urbant og fint:)
Vet ikke om jeg teller 301,- tells som et bud*ler* 1 krone i budøkning er liksom ikke det store.
Er flere som har vist interesse for den vesle kassen idag, så budet er nå på 350,-

*nattaklem*

(eddas) sa...

Kjempefin er den....
Nei er på slamkern så tar ikke noe kanelbolle :):) he he
Ser du har fått til telleren...kjempeflink er du:)
Ha en koselig dag
klemmepå

Anne Grete sa...

Så utrolig søt den mei tai`en var!!! Åhhh, fikk lyst å sy en til.. helt lik din!! hehe. Jeg elsker min mei tai, skulle brukt den mer.. Etter spedbarnstiden har den liksom ikke blitt brukt.. Søt blogg du har, vi nye bloggere må henge sammen så jeg legger meg som følger jeg!! Klem

Anne k sa...

Så flott blogg du har.Koselig å se at du har lagt ut bilde av Mei Taien og at du ble så fornøyd. Du ser ut til å være veldig kreativ selv også.Lykke til med fødselen og stå på videre med bloggen +++:-)