søndag 31. januar 2010

Søndagsgleder ♥

I dag er det bare innekos her:) Babyrommet begynner å ta form, og jeg tror det blir veldig koselig når det blir helt ferdig. Er litt 50 talls preg over det syns jeg...lite som er nytt der..bare liftgardina, men den er også i gammel stil med monogram. Resten er fra bruktmarked og arvet. Liker best ting med sjel i jeg..spennende å tenke på alle som har vært glade i tingene før meg.

Bamsene er jo også nye da, men barnebøkene er fra da jeg var liten:)
Blir moro å begynne å lese eventyr igjen...

..og be aftenbønn hver kveld....
"Kjære Gud, jeg har det godt,
takk for alt som jeg har fått.
Du er god, du holder av meg.
Kjære Gud gå aldri fra meg.
Pass på liten,
og på stor.
Gud bevare far og mor,
og alle barn på denne jord"
 
En liten ammekrok tror jeg er lurt å ha.De fleste ammer overalt nå..  men tror det er deilig å ha en stol man kan trekke seg tilbake til og sitte uforstyrret med den lille.. :)

Det var sånn halvveis i barnerommet... helt ferdig bilder kommer litt senere:) Må jo sette litt gutte eller jentepreg på rommet etter fødselen:)

post signature 

11 kommentarer:

FruLisa sa...

De bokkassene var jo kjempefine:-) Og den ammestolen din også. Enig med deg, det er kjekt å ha en annen plass å amme om man ønsker det. Ikke alltid man synes det er like stas å ha publikum.

Ha en fin kveld!

Nina Lunde sa...

Eg blir likeglad kvar gong eg kikkar her inne hos deg! Ha ein fin søndagskveld! Klem Nina :-)

Viola sa...

Vilken vacker ostkupa du visade,,den med rosorna, för det var väl en sådan, här sänder jag order till Norge varje vecka, många norskor som handlar varje vecka, du är så välkommen om du hittar något, idag har jag lagt ut massor utav nya varor, ha en fin vecka som kommer, kram

Hannes favoritter sa...

Tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen min!!! Så fin den kassen ble!!! Det er så koselig å ordne alt klart til babyen! Dere har så mye å glede dere til!!! Ha en fin kveld! Klem fra Hanne

Lilliannes verden sa...

Åh, så fin kassen blei! :) Og det er jo berre så gøy med barnebøker frå barndommen :)
Gleder meg til bilder frå barnerommet :D

Camilla sa...

Hei.

En utrolig fin blogg du har her. Kommer gjerne innom igjen, så har lagt meg til som følger =)

Ønsker deg en ny fin uke!

Klem fra meg.

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så fint det er med gamle kasser som bokhyller på barnerommet! :)

Kjempefin pute pgså!
Klem

(eddas) sa...

Kassen ble kjempefin den.....og så fiiiin den osteklokken med roooooser...me love:)
Håper du er i formen....
Ha en kos uke Lise mor...
GoeKlemmer sendes

h.espe sa...

Etter anbefaling fra Elin Anita, titter jeg innom her, og ser at her må jeg bruke litt tid og "bla" meg gjennom... Kjempeflott blogg, som jeg gjerne besøker igjen!

Ønsker deg en fin ny uke!

Hildegunn

Garden Angel sa...

Hei hei:)
For en søt blogg du har!
Flotte bilder. Blir sikkert fint med en egen ammestol. Det er jo ikke alltid man føler for å sitte sammen med flere, når man ammer.

Blir sikkert kjempekos å få sitt første barn!
Kjenner nesten sommerfuglene kile i magen på dine vegne...hehe
Ønsker deg en fin uke!
Linker deg jeg:)

Ellemeller sa...

Det blir koseleg på barnerommet, eg hugsar kor triveleg eg syntes det var å bygge rede for mine, den gong, små. Eg trur ikkje eg har vore her inne før, eg. Du har ein veldig fin blogg og hit vil eg tilbake!:)