lørdag 30. januar 2010

Loppisfunn

Deilige lørdagsformiddag! Fyr i peisen, en kopp te, blogging og symaskinen :)
Skulle gjerne gått en lang tur, men er ikke helt venn med bekkenet for tida, så får prøve meg med kun en liten tur ut etterpå. bare vise fram det jeg fant på loppis igår! Var for første gang på Lord Nelson i Strømstad, og det var et gedigent lagerlokale med MASSE lopper og antikviteter. Blir nesten for mye...så trodde ikke jeg skulle finne noe...helt til jeg så noen gamle kasser jeg har vært på utkikk etter. De hadde stablet masse bilder i dem, og de var egentlig ikke til salgs.. Men med litt kvinnelist fikk jeg kjøpt to likevel *blunke blunke* og til en veeldig billig penge!

Den ene blir nok til en bokhyllebarnerommet..mens den andre har jeg ikke helt bestemt meg enda..
Vedkasse, hylle på veggen, til interiørblader, blomster.....hva syns dere? Noen forslag?
Blir nok brukt til litt forskjellig tenker jeg. Ting blir som regel flyttet rundt på og ommøblert stadig her:)

Har nok blitt "smitta" litt av Ida S med "Sukkertøy for øyet" (en blogg dere BØR titte innom forresten)
og hennes kjærlighet for turkis:) Bokhylla blir nok malt turkis inni hvertfall. Også fant jeg noe fint heklet jeg skal pynte noen puter med, og turkis stoff jeg skal ha på baksiden av krabbeteppet. Ett nydelig lite kakefat fikk også bli med hjem igår:)

Håper dere koser dere idag
Ikveld blir det sushi *nam nam* :D Helt hekta på Salma laks for tida!


post signature

10 kommentarer:

Lilliannes verden sa...

AAh, eg har gleda meg til innlegget etter din loppistur til Sverige :D Det svarte til forventningane. Så flotte kasser. Og eg syns det var ein smeisandes god idè å lage bokhylle av den eine.
Kose deg videre på denne lørdagen <3
Ps: eg syns du skriv grådig posetivt til å vere i slutten av svangerskapet :D Hihi

Sukkertøy for øyet sa...

åååå,Gratulerer gratulerer med helt fantastiske kasser!!!
De kommer til å bli enda mer fantastiske etter du har tryllet litt med der, selv om de utrolig flotte skik de er nå også:)
Takk for søt omtale i bloggen din da, det er koselig:)
Turkist er en farge som har satt seg på hjernen min, helt dilla*s*

Gleder meg til å se sluttresultatet av de skjønne kassene..

Klem på deg:)

Hannes favoritter sa...

Hei!!! Flotte kasser!! Alltid gøy med loppis!!!! Jeg er også ny blogger, og har også fått god og hyggelig hjelp fra noen godt etablerte blogg-damer! Jeg synes bloggen din er kjempefin!!! Ha en fortsatt fin lørdag!! Klem fra Hanne

Viola sa...

Vilka härliga lådor du kom hem med, här har jag varit på loppistur hela dagen och handlat massor till mina båda butiker, önskar en skön lördagskväll, kram VIOLA

Fro (Idyll på landet...) sa...

Åååh...flotte kasser du har funnet! :)

Så koselig at du vil følge bloggen min! Det setter jeg pris på! ;)

Klem

Marthe sa...

Åh! De boksene var utrolig fine - jeg ønsker meg også sånne. Er sååå irritert når jeg tenker på at vi brant opp fine, fine kasser for noen år siden da vi rydda farmor og farfar sitt hus. Så nok ikke sjarmen i de da... sukk..
Jeg ønsker meg en sånn kasse for å ha interiørblader i, men det er nå meg.
God helg!

(eddas) sa...

Ja..det var ikke dårlig det..de kassene er veldig fine......bruker og være innom der jeg og:)
Kos deg med shusi....min facoritt er maki..temptura scampi...nam nam namamammm:)
Kos deg
goklemmer

Elin | Draumesidene sa...

Hei! Her er vi oppe lenge! ;) Takk for koselege ord inne på bloggen min! Så kjekt at du fann vegen inn! Mykje fint du viser! Dei kassene var no herlige! Heldige du!

Spennede å sjå sluttresultatet!

Ha ei flott februarveke!
Klem Elin :)

Anne sa...

Så skjønne kassar!
Nydeleg blogg du har, med utruleg vakre bilete:)
Ha ein koseleg søndag!
Klem Anne

No.15 sa...

Så flotte loppisfunn!! Grattis!

God søndag!

klem