tirsdag 19. januar 2010

Vårdrømmer i pastell ♥







Sitter her å drømmer om lysere tider, blomster som spirer, grønt gress og sene kvelder i hagen... Hvor man ikke lenger trenger å bruke 10 min. på å kle på seg bare for å hente avisa... Når ullundertøy er byttet ut med bikini og solkrem, og man kan sitte på brygga med en softis... Det var da jeg kom over DENNE flotte tyske siden, med mange av mine favoritter, som House Doctor, Rice og Green Gate. Billigere enn i Norge, og de sender hit! Spørs om ikke noe av neste lønn blir brukt her.....og da blir kanskje ikke Lykkehjemmet bare hvitt lenger...

Ønsker dere en fargerik og inspirerende kveld



post signature





3 kommentarer:

Sukkertøy for øyet sa...

ååå..Nydelige insprerende og glade bilder som får smilet til å dukke opp

Skikkelig vårstemning..Det liker vi:)
Kan jeg spørre deg om en sak?
Ser du har så fin og brei side..Hvordan får du det til?
Ser flere andre også har det, og det er jo så mye finere:)
Da får man jo plass til større bilder og flere bilder ved siden av hverandre og sånn, istede for å drive å krympe de slik jeg gjør:/

Ønsker deg en super kreativ dag snuppeliten

KATRINES INTERIØR sa...

Jeg elsker pastell, dette var bare helt nydelig :) Så vårlig, synes man kan ha vår og sommer hele året i huset, jeg ;)
Ja, samme her. Jeg klarer heller ikke fokusere på noe annet enn det som veldig snart skal skje. Jeg føler ikke at det kan skje når som helst helt enda, men om to uker, når det bare er to uker igjen til termin kommer jeg nok til å kjenne det på kroppen! Det er utrolig overveldende, første barn, man følelser og noe helt nytt man aldri har opplevd før! Vi har absolutt alt i boks til hver minste detalj ;) Jeg er systematiker skjønner du, hehe ;) Til og med klærne er vasket. Har ikke pakket sykehusbagen enda da, men gjør det neste uke :) Da må jeg nesten følge med på deg og bloggen, blir spennende og se hvem som får først :) Håper formen din er bra!

Lilliannes verden sa...

Det var dagens dose med inspirasjon! Guri så mykje gøy :D

For å svare på kommentaren din, ja du får nyte det. Tulla vår har vore kjekk heilt til den siste veka. Så du får sove til langt på dag, for det blir mangen år til du kan gjere det igjen ;)
Klem =)