mandag 25. januar 2010

Utrolig snille damer

For å få bloggen slik den er nå, har jeg brukt mange timer, revet meg i håret og sikkert fått noen grå... og uten hjelp fra noen flotte, snille bloggdamer hadde jeg sikkert ikke hatt hår igjen! HTML, header og bilderedigering er ikke bare bare....
tuuuusen millioner takk til søte Monica med "Det lille ekstra" som har lært meg masse om Picasa:)
♥ ♥ ♥-lig tusen takk til snille Elin Anita med "Eddas kreativiteter" som har hjulpet meg med alt mulig og ikke minst lagd flere fine headere jeg kan bruke:)
og sist men ikke minst; masse gode tanker til Jorid med "Noe på hjertet" som har gitt meg 3 kolonner:)


Jeg elsker å få gaver, men det er enda bedre å gi bort:)
Er ikke ofte man får noe spennende i posten...mest regninger og reklame i grunn.. så håper damene får ett smil om munnen da de henter posten en av de nærmeste dagene;)

Si ifra om dere trenger hjelp til noe en dag damer! Jeg kan bake kaker, fikse hår, pusse opp møbler, skrive dikt, passe barn eller bare komme med noen gode råd;)





post signature

7 kommentarer:

Sukkertøy for øyet sa...

Nydelige pakker, nesten for pene til å bli pakket opp*ker*
Den skjønne turkise kassen er det flere som sikler litt på.
Er et bud inn epå denne kassen fra 40-tallet og det er på 300,-

Klem på deg:)

Lilliannes verden sa...

Så snill du er med snille damer! :)
Og bloggen din var jo berre så fin! Eg kunne tenkt meg tre kolonner eg og ;) Men eg trur det blir for avansert for meg som ikkje er så teknisk anlagt.
Ha ei herleg natt :)

(eddas) sa...

heisann:)
du er nå bra søt og da:) er jo alltid hyggelig med en pakke i posten:)fant du en html kode til teller da?
og ja....kan være kjekt når jeg kjører til Sverige...så kan jeg jo ordne håret på veien....glimrende det lise:):)
klemmer på

Mona Christin sa...

Hei.

Oj, fra Fredrikstad. Det er bra. Savner flere lokale i blogglandia.

Joda. Lise er i Malawi vettu og har det helt topp. Savner nok guttene, men vet samtidig at de har det bra hos far.

Koselig at du tittet innom hos meg♥

Stor klem MC

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Hei ! :)

Fant deg via en annen blogg.
Kjempekoselig blogg du har, hit kommer jeg gjerne igjen ! ♥

Har fått litt blogghjelp selv, og sånt setter man stor pris stor pris på ! ;)

Ta deg gjerne en tur innom min blogg også hvis du har lyst.

Ha en god natt ! :)

Vennlig hilsen Anette

Jorid + NOE Blog sa...

Bare hyggelig å hjelpe! :-)) Gleder meg til å sjekke posten om noen dager!

Klem J

Lene sa...

hei!

Tusen takk for hyggelig hilsen inne hos meg. Så nydelig blogg du har! Os så skal du bli mamma snart! Så heldig du er, Det er bare å glede seg for dette blir en magisk tid!

klem,Lene