lørdag 16. januar 2010

Har du tid...

Idag har vi vært på svangerskapskurs, og det var faktisk ikke bare å puste riktig vi lærte der;) Vi var 11 par og det var to jordmødre som holdt kurset. De gikk igjennom alt fra forventninger, hvordan fødselen starter og til barseltiden.
Syns det var noe å tenke på det de sa om at vi unge idag er vant til å ha kontroll på alt. Alt er lagret på pc eller mobil og vi har hele tiden et tidskjema vi følger og vet når nesten alt skal skje. Men nå har vi en ting foran oss som vi ikke aner når vil skje eller hvordan den vil bli. Og det gjør mange engstelige...
Jeg gruer meg ikke stort, siden jeg ikke aner hva jeg går til...gleder meg bare til å treffe knerten nå:) Etter å ha møtt jordmødrene så vet jeg at vi er i gode hender:)


Avslutter derfor med denne vakre klokka som jeg fant på I Bøtter og Spann,
og slår meg til ro med at babyen kommer når den er klar for det, uansett hvor utålmodige vi er..:)


post signature

1 kommentar:

Anne Grete sa...

Den klokken har vi også, jeg ELSKER den!!! Ligger under innlegget TID :) Så du venter en liten en, når skal dette skje da? Klem