onsdag 27. januar 2010

Kanin til kvelds

Føler at vi "nye" bloggere kommer etter med alt som de andre har blogget om før... men når man bare er inne på andre interiørblogger med samme type smak som en selv, blir det vel fort sånn. Men jeg blir aldri lei fine interiørbilder og tips, og det gjør ikke noe å se ting flere ganger syns jeg:)

Jeg blir såå glad når det kommer hentelapper på pakker i posten! Og idag kom det en fin pakke fra Wallas verden,
og jeg ble endelig eier av to, søte Maileg! Eller det blir vel knerten i magen som blir den stolte eier;)
Håper h*n får glede av dem etterhvert hvertfall:)

Hadde også bestilt Maileg vimpler, og gleder meg til å henge dem opp på babyrommet:)
Akkurat nå er det fullt av møbler der som snart er ferdig hvitmalte...lykkemannen har ett strøk igjen på dem.. så da kan jeg vel begynne med innredningen av rommet til helga:) Da blir det babyrom blogging! Tror det blir kjempesøtt!




post signature

6 kommentarer:

(eddas) sa...

Heisann....
ja solen skinner her og:)
Skal ut og handle gave til give awayen min:):)skal vise bilde og:)
Koselige disse maileg......gleder meg til og se bilde av det ferdige barnerommet ...tenker det blir fint.....
kos deg
GoeKlemmer sendes over

Hanne Mette sa...

Mailgkaninene er jo bare skjønne. ♥
takk for koselig kommentar på bloggen min. Det er alltid gøy å oppdage nye fine blogger. Vil gjerne følge. :)

Anne Grete sa...

Takk for at du kom å hilste på, og ikke minst for å bli min faste følgesvenn!! Siden du er blitt det så må jo du bli med på giveawayen så du har mulighet for å vinne en hjemmelagd premie :) Klem

(eddas) sa...

God morgen Lise:)
Tusen takk for pakken...den var kjempesøt...har tenkr mange ganger at jeg skulle hatt en slik i brødkorgen min:)Men føler jo ikk jeg har fått gjort så mye da.....så du må bare si ifra om det er noe annet....lager innlegg i dag:)
Kos deg
goeKlemmer sendes

Nina Lunde sa...

For ein utruleg koselig blogg du har :-) Eg må bli din følgesvenn! Gleder meg til å lese meir!
Ha ei god helg vidare :)
Klem nina

Ineke Original sa...

I love the dolls!
greetings from Holland,
Ineke