søndag 13. juni 2010

En søt liten banan


Jeg bare vise dere de søte
bittesmå bananene
som ble med meg hjem
fra butikken igår. 
De er bare så nydelige,
og smaker kjempegodt.

Bananer har ikke så mye med interiør å gjøre, 
og jeg pynter ikke opp med bananer.
Men for at dere skal se hvor små de er,
la jeg de oppi små likørglass.






Vi hadde vært på babysvømming istad 
og da er vi alltid sultne etterpå. 
På vei hjem dro jeg opp en minibanan fra veska 
og trodde Lykkemannen skulle bli fra seg av begeistring! 


"Se på den søte bananen da!"

"Søt?? Man blir ikke mett av en så liten banan??!"

"Jammen den er jo søt, er ikke så viktig å bli mett da!"

"Nei vettu hva, spis den selv!"

Jaja, så ble det to bananer på meg da.






"Du skal ikke blogge om bananer???"

"Jo, det skal jeg idag! 
For det er det fine med bloggen,
jeg kan blogge om akkurat det jeg har lyst til!
Til og med om noe så lite spennende som bananer!"




Formen er ikke på topp idag,
og jeg orker ikke tenke interiør akkurat nå, 
men er nok tilbake med noe nips i morgen damer:)







Until then,
ha en BANANAS aften!








post signature

20 kommentarer:

Randi sa...

Å det var då søte bananar då... ;-) Trur ikkje eg har sett så små før. Artig innlegg :-D Så artig med desse dialogane du har med...
Ha ein vakker søndag vidare.
Klems

Bustenellik sa...

Hahaha, mannfolk skjønner jo INGENTING heller da :p
Nusselige bananer :-)
Ha en fin søndag! Håper du er bedre i formen i morra :-) Her er det middag nå, og det skal bli godt, for jeg sulter nok snart i hjel, hihi.

Busteklem

Siv sa...

Hei søte deg :)
De bananene har jeg også smakt, de er veldig søte, og akkurat passe store ;) Linus fikk mange av de når han var mindre. Da slipper man å gå å ta vare på, eller kaste resten av den stoe vanlige bananen, som barna aldri orker å spise opp...og du selv ikke akkurat har lyst på resten ;)

Morsomt skrevet som alltid av deg vennen ♥

Takk for utfordringen, den skal jeg ta etthvert vet du ,)
Artig å bli litt mer kjent med hverandre, når man må skrive litt om seg selv her inne, hi hi...

Har leeeeenge tenkt å ta turen innom Fredrikstad, men har aldri blitt noen kosetur dit nei :(
Har en bror som har sommerhus på Grmsøy, det er jo ikke så langt fra Hvaler ;) Skal muligens være der noen dager i sommmer så da kan vi jo ta turen inn å titte litt, og spise IS ;) så kanskje vi sees !
Det hadde jo vært koselig ♥
Kanskje jeg og Anette ( hvit romantikk) tar en alenetur uten barn en dag også, vi har snakket litt om det...så da kunne vi jo kanskje møtes :)

Takk for hyggelige kommentarer fra deg vennen, setter stor pris på de ♥
Har vært litt sløv med det jeg den siste tiden.

Ha en herlig uke med sola som kommer ☼

Go `klem

Fro (Idyll på landet...) sa...

Hihi...må le litt av historien din! ;)
Søte små bananer, jeg har sett de i butikken, men aldri smakt de.

Ha en fin ukestart!
Klem

Bustenellik sa...

Jeg har overlevd! Maten var nydelig, men nå savner jeg sjokolade. MÅ! HA! SJOKOLADE! NÅ! Men vi har jo ikke! Er nesten på gråten her...

Anyway, tror ikke stand-up hadde vært noe, haha. Jeg skal innrømme at jeg både titt og stadig får folk til å le, men det er ikke fordi jeg legger an på det. Snarere fordi jeg tenker og snakker på én gang, hehe. Huff, jeg bruker store deler av livet mitt på å bortforklare meg selv og ro meg i havn... sukk.

Kjedelig med innskrenkninger. Hvilken bransje er det du har lyst til å prøve deg i? Har du gode nok forretnignsplaner, som i tillegg er reliastiske mhp fremgang, utbytte, metoder osv er det fullt mulig å få det økonomiske på fote vil jeg tro. Avhengig av hva man skal gjøre, behøver man ikke nødvendigvis ha så stor startkapital heller :-)

Busteklem

Bente sa...

Åh, du skriver så herlige innlegg! Storkoser meg inne på bloggen din :)

Ha en fin kveld, hilsen fra Bente.

Martilie sa...

Snuppete bananer -i et likørglass?! Ja, da er de virkelig små :)

Helt enig, blogging er jo helt personlig, det som er så fint -variasjonen i temaer :)

Nyt en deilig søndagskveld. Håper formen er oppadgående og at du får ei fin ny uke!

Klem fra Tove

Refleksjon på livsvegen sa...

Dei var søte..
Og slik er det med blogging, ein kan endåtil blogge om bananer ;-)

FruLisa sa...

God bedring Frøken Banan:-)

klem & kos

Unknown sa...

Hihi, de er søte de små bananene ja:) Men jeg tror jeg hadde fått akkurat samme reakjson fra min bedre halvdel om jeg hadde dratt opp de der som du fikk:))

Håper formen er bedre i morgen!

Klem Line

Anne Grete sa...

hihihi, du er så herlig.. å blogge om bananer er jo det mest naturlige i verden :) Er lite kreativ når det gjelder blogginnlegg for tiden, burde gått på kurs hos deg.

Ps: håper jeg får se bilde av tutta i kjolen jeg sydde til henne snart :D

klem

Mona Christin sa...

Hola!

Herlig innlegg om bananer. Hvorfor ikke?? Jeg så et tre i Tyrkia som hadde slike små bananer, men jeg glemte å ta bilde av de. De er jo små og søte da.

Tøffe bilder du tar. Fint når du fremhever farge i sort/hvit. Jeg vet ikke hvordan engang.

Ha en fin ukestart og god bedring.

Klem Mona C

Camilla sa...

Nusselige! Husker første gang jeg så en slik i butikken trodde jeg de bare var pynt og kunstige ;)

Synes det er viktig at de er søte, ikke bare bli mette ;)
Håper formen er stigende!
Klem Klem.

Fossestua sa...

Hei Lise, og takk for hyggelig kommentar til bloggen min :) Så koselig at du synes vi har et fint hus, det synes jeg også :) hi hi.
Artig innlegg om bananer :)))
Og så synes jeg du har så fint et navn, fnis fnis :)
Klem fra Lise

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Bananblogging, hihi... For noen sjarmerende småttinger, og sikkert veldig gode. ♥ Alt skal være macho og stort for disse mannfolka, ikke lite, søtt og feminint *fnis*

Bildene dine er alltid så fine, hvordan får du bildene sånn, Sort-hvitt og farger sammen ? Hvem redigeringsprogram bruker du egentlig ? Du har sikkert sagt det før men...

Hadde vært kjempekos og treffe deg i sommer, så hvis Siv og jeg tar en tur til Fredrikstad kan vi avtale et møte. ♥

Ha en riktig god natt snuppa, drøm søtt ! ♥

Stor og god kos ♥

ELLEMELL sa...

Hehe! artig for meg at du blogget om bananer iallefall:)

klem ellemell

Jijji sa...

Så søte bananer!
Menn vet virkelig ikke hvordan de skal sette pris på de små gleder...;)

Så herlig blogg du har!
Legger meg til som følger, jeg:)

Klem fra Jijji

Bustenellik sa...

Bustemannen skulle nok helst sett at jeg ikke var morrasgretten av meg, men, hihi.

Der har du jo en knall idé da :-) Jeg lyster også på interiørbutikk, gjerne i kombinasjon med kafé. Det er fryktelig mange i distriktet som du sier, men jeg har liksom noen tanker rundt hvordan man liksom kan klare å overleve likevel. Trikset er jo å ha noe som er unikt ;-) Men, vi får se... Jeg er jo fortsatt underveis i utdannelse, men det frister likevel mer og mer å starte selv. Jeg er litt usikker på om jeg tør å ta risken alene med tanke på det økonomiske, og har jeg kapasitet i forhold til tid? Litt redd for å lulle meg inn i en tankegang om at det å være selvstendig n.drivende er sååå flott, også er det egentlig ikke det, om du skjønner.

Smykkas sa...

Visst var bananene søte, og jeg synes det er et kjempekoselig innlegg du har laget.

Jeg kommer nok til å gå BANANAS i kveld, for Tollpost kommer med pakken fra Panduro Hobby som jeg har ventet på siden pinse.

Bananasklem fra Astrid

Hegeslilleboble sa...

Fantastisk kult å lese:)