lørdag 12. juni 2010

Heldig heldig heldig


Da håper jeg dere alle 
er godt i gang med helgekosen, 
og ikke stresser med noe:)

Her regner det, 
så idag er det innekos på tapeten. 
Da blir det jo også endelig litt bloggetid.
Igår var vi på nydelig 3 retter hos gode venner, 
med dertil bobler i glasset. 
Det var deilig med noen timer alene, 
men savnet tulla da vi var på vei hjem. 
Så da var det godt å komme hjem å se at hun sov søtt:)





Jeg har vært så heldig å få en
flott award av ei flott dame, 
med en blogg jeg ofte er innnom.
Titt innom GRY du også,
så er jeg sikker på at du blir inspirert!

Jeg har også fått den av søte
Hjem er der de du elsker bor
Ta turen innom den fine bloggen hennes, 
hun er så kreativ! 


Med awarden skal man fortelle
7 ting om seg selv 
(vet ikke hvor interessant det er men...)

Jeg elsker interiør (bombe),
men mest av alt elsker jeg de arvede tingene mine.
De betyr masse for meg.

Jeg er opptatt av astrologi og kan spå i tarotkort.

Jeg har en grunder i magen, 
og er spent på om ting
faller på plass i løpet av året.

Jeg ble tante da jeg var 11 år,
og etter det har det kommet to nydelige engler til:)

Jeg er lidenskapelig opptatt av mat, 
og at det skal være mest mulig laget fra bunnen av.

Jeg har VERDENS snilleste foreldre! 
(og det er virkelig sant)

Jeg har en samboer som vasker mer enn meg hjemme. 
Superflink er han.
(litt skryt på slutten)




 GOD HELG KJÆRE VENNER!

(ikveld står det deilig kvakk kvakk på menyen)






post signature

15 kommentarer:

Kristin sa...

Moro å lese enda mer om deg!!!
Spent på gründer planene dine!!!
God helg.. Klemmer

Randi sa...

Skikkeleg innever her også, så fint å kunne ta seg tur i bloggeland i staden for på fjellet... :-)

Artig å lesa litt meir om deg, må vera ein drøm å ha ein sånn samboer då... Ikkje for det, han er flink å hjelpa til Mannen her også, men kan vel ikkje påstå han vasker meir enn meg... ;-) Spanande med grunder planane dine... Vi får vel høyre meir om det her når det skjer noko håper eg...
Ha ei god helg.
Klems

Hulda sa...

Mye flott å se her hos deg. Jeg falt helt for den flotte blomsterbuketten du har plukket, så bildene fra 8.juni. Nydelige var de. Så fint med vinduet i bakgrunnen.

Christina Mari sa...

Moro å lese om deg! Alltid det,koselig å føle at man blir litt bedre "kjent" med menneske bak bloggen.
Du har en kjempe fin blogg!
Ha en vidre fin lørdag.
Klem fra Christina

(eddas) sa...

God helg til deg og snuppa:)
eddaKlemmer

Anonym sa...

Grattis med awarder,det er velfortjent,koselige bloggen diiin. Syns det er så gøy å lese litt om damene "herrene" bak bloggene. Ha en flott Lørdag. :)Klems.

Fru Andersen sa...

Spennende om vi får se/lese mer om hva du skal til med fremover da;-) Og hørtes herlig ut med kvakk-kvakk på menyen. Her ville de ha pizza, men nå (etter jeg har handlet) har de ombestemt seg og vil ha "noe lett".....Grrr...De får ta seg ett eple da;-)

Ha en fiiin lørdagskveld!

No.15 sa...

Tuuusen takk, min venn og gratulerer med awarden. Vel fortjent!

Kos dere med kvakken i kveld ;) Vi er på fjellet og nyter varme dager.

KLEM

Bustenellik sa...

Spennende å se hva gründeren får til da :-) Det bor en liten gründer i meg også, og har utdanning på feltet, så leker litt med tanken på åå slippe løs min også, hehe. Lykke til :-)

Fro (Idyll på landet...) sa...

Gratulerer med velfortjent award! Moro å lese litt mer om deg! :)
Og tusen, tusen takk for at du vil gi den videre til meg! :)

Ha ei fortsatt fin helg, vennen!
Klem

Gry sa...

God kveld snuppa og takk for søte ord ♥♥♥ Morsomt å få vite litt mer om deg! Høres ut som dere hadde en koselig kveld i går og litt deilig med en regnværsdag når en kan velge om man vil være inne eller ute.. Jeg kunne ikke velge i dag og da var det ikke så stas... ;) Herlig det du skriver om kaker og kos, og jeg kjenner meg VELDIG godt igjen kan du si! Det med trening og kosthold henger jo bare sånn sammen, jeg er også avhengig av å trene hvis jeg skal klare å kutte ut snopet... ;)) Grattis med ny stickers, det ble jo fint da! Ha en super helg videre og unn deg kosen ;))) Klem GRy ♥♥♥

Bustenellik sa...

Det der hørtes så godt ut - slemme deg som sitter og frister på den måten! :p
Her har det bare blitt pølse i brød i kveld. Spennende!
Ja, det frister veldig å holde på selv. Selv om det er EKSTREMT mye arbeid, så gir det liksom en annen fleksibilitet også må det være utrolig moro å skape noe eget. Tør jeg spørre hva du jobber med/som nå?

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Hei min kjære venn ! ♥

Gratulerer med award ! ♥ Som jeg har sagt tidligere fortjener du dem alle, hihi... ♥ Så utrolig søt og snill du er som ville gi en videre til meg, 1000 takk ! ♥ Det varmer stort vennen. :)

Så flink mann du har, så deilig da ! ♥ Har vel ikke lyst til å spå litt i tarotkort for meg, hihi...

Gjett hva ?! ;) Pcen min er frisk etter at Tom endelig har klart å kurere den, hurra ! :) Får håpe den holder seg friskmeldt leeeeenge, hihi... Så i morgen blir det bloggrunde og innlegg uten problemer ! ♥ Nå derimot skal jeg rydde litt og etter det slappe av med en herlig kopp te etter en veldig laaaaang dag. ;)

Natti natt søta, sove godt nå da ! ♥

Gode klemmer fra meg ♥

susan`s side sa...

Så hyggelig å møte deg på nett da. Jeg jobber på Volvat nå men er på sykehuset 1 gang i uka.

Smykkas sa...

Gratulerer med awarden, og flott at du skriver så mye om deg selv.

Det har vært innevær her også, og nå savner jeg det vi kan kalle VIRKELIG sommer.

Klem