mandag 21. juni 2010

Feirer 100 innlegg sammen med dere:)


Nå skriver jeg mitt 100 innlegg,
og lurer på hvor tiden har blitt av.

Syns ikke det er lenge siden
jeg aldri hadde vært innom en interiørblogg.
Men så begynte jeg å titte rundt etter inspirasjon
da vi fikk vårt eget hus, 
og etter mye titting begynte jeg å blogge selv i februar i år.





Idag vil jeg at dere som er innom
gir dere selv ett kompliment
en klapp på skuldra 
og en gooood klem fra meg. 
(skulle gjerne klemt dere alle sammen,
men dere er så langt borte, 
men likevel så nærme...)




Dere er alle sammen suverene damer, 
som bryr dere om andre. 
Dere bryr dere om mennesker dere aldri har møtt engang.
Dere kommer med trøstende ord på en regnværsdag, 
og øser ut komplimenter på bilder man har tatt.
Dere gir av dere selv,
sprer glede og inspirasjon.






Jeg ville ikke vært dere foruten,
bloggingen har åpnet en helt ny verden for meg.
En verden av muligheter,
med positive mennesker som har tro på ideer.

Det er så mange negative mennesker,
som lever med så mange sperrer og fordommer.

Hadde bare alle vært som dere,
kjære blogglandia damer

Da hadde det vært fred på jord:)






 Jeg har møtt noen av dere på ett bloggtreff,
men håper jeg får treffe flere av dere.
Noen har jeg daglig kontakt med,
og jeg vet dere har lyst til å treffes i sommer.

Derfor tar vi en tur ut på brygga i Fredrikstad
og spiser litt god mat og skravler

FREDAG 16. JULI.

Håper det passer selvom det er midt i ferietiden.


Legg inn en kommentar eller mail meg på
lise_maris@hotmail.com
så får jeg bestilt et bord til oss etterhvert.
(dere uten blogg kan selvsagt også være med:))


Ha en sommerlig
deilig dag
kjære venner!





(Lykkeliten får snart tenner tror jeg, 
derfor litt lite søvn. 
Så da drømmer jeg meg bort
med søvndyssende bilder...
*SNORK*
bildene er lånt fra Landromantikk)





post signature 

27 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

So koseleg innlegg☺
Sant som du seier; hadde vert fred i verden om alle var som bloggjentene!!☺

Dessverre altfor langt for meg å reise til bloggtreffet-men det hadde vore kjempekjekt!! Vert nok eit fantastisk møte☺

Klem M♥

Fru Rosas Hjem sa...

Hihi :)) Du er så søt:)) Fred på jord ja;)
Det er sååå gøy og blogge og jeg også er så glad for at nettopp du begynte å blogge:)) Du er den mest positive bloggedama jeg vet om:))

Så god og snill med masse kompliment:))

og ja...det åpnet seg en ny verden for meg også da jeg begynte å blogge:)) Alt ble så mye kjekkere:) Både husvask og rydding gjøres mer i en fei nå, når jeg blogger:)) Og så tar jeg bilder etterpå :)) og så har jeg blitt mye ivrigere på å ta bilder av ting og tang også og det er bare såå gøy:))


Hadde vært gøy å treffest men jeg bor et stykke unna fredrikstad;) men kanskje en annen gang:)


masse klemmer fra meg:)

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Hei vennen min ! ♥

For et herlig innlegg og vakre ord, du er en inspirasjon for oss alle søte deg ! ♥ Er veldig glad for at vi fant hverandre. ♥

16 juli kan jeg desverre ikke. :( Da er det vår bryllupsdag, og tidlig lørdag morgen 17 juli reiser vi til Danmark. Men kan ikke Siv og jeg ta en tur når jeg er tilbake da ? :) Det hadde vært veldig koselig. ♥

Ønsker deg en god og fin mandag ! ♥

God klem fra meg ♥

(eddas) sa...

Høres kjempekoselig ut med treff Lise...men da er jeg i Himmelblå land:)
ha en flotters dag
eddaKlemmer

Bettum Villa sa...

Da kan vi feire sammen da!! :D Vi startet jo nesten samtidig :D

Synes du har en kjempe fin blogg!!

Klem Madelén

PS: Ta gjerne en titt på min give away.

Elin | Draumesidene sa...

Gratulerer! Eg posta mitt innlegg nr.100 før i dag :)Men hadde ein del på den gamle bloggen min før dette. Er enig med deg; trur det kunne blitt fred på jord med bloggedamer ved roret!

Ynskjer deg ei vekker veke, og lukke til med bloggtreffet!

God klem frå Elin :)

Sugarflies sa...

Heisann!
Jammen må jeg si du har kommet langt med bloggen din!
Du er en kreativ sjel og et flott hjem!
Gratulerer med 100. inlegg :-)
Ha en flott dag og ei strålandes uke og lykke til på blogg-treffet!
Klem

ADA

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Veldig godt sagt!

Skulle ønske jeg kunne være med på treff, det hadde vært så koselig å få møte "alle" men jeg bor dessverre for langt unna :)
Men KOS DERE!

Klem Anita´s hverdagsliv

Hegeslilleboble sa...

Så koselig du skriver:)- nydelige bilder også.
Ha en flott sommerdag!

Camilla sa...

Hei vennen ♥
Jeg setter stor pris på vårt vennskap som startet gjennom bloggingen, artig å ha kontakten andre steder enn bare via bloggene.

Jeg skal spre budskapet. Vet forløpig ikke om jeg har muligheten, men skal se på det nå som vi endelig fikk vite når samboern har ferie osv.

Håper du har en strålende dag ♥
Stoooor klem, C.

Prinsesse Elin sa...

Gratulerer med 100 innlegg:) Søren. Vi kommer til å ankomme Fredrikstad lørdagen før. Jeg og Monica er på vei til Sverige da. Ferie og loppis. Men vi har blitt enige om å reise innom Fredrikstad for der har jeg aldri vært.

Kos dere masse. Klem fra Elin:)

Noatunfrua sa...

Hei du :)
Gratulerer med 100 innlegg!
Er oftere og oftere innom og titter hos deg :) Før vi var på bloggtreff hos Kristin hadde jeg aldri vært innom hos deg, tenk det! hehe! Glad jeg "fant" deg, da! Du gir mye inspirasjon og glede! :)

Skal ikke se bort fra at jeg blir med på bloggtreff! :) Når tenker du påmeldingsfristen er?

Ha en fortsatt nydelig mandag! Endelig sommer igjen!
Klem!

Unknown sa...

Så koselig innlegg ♥
Mange flotte og sanne ord fra deg i dag Lisemor:) Til ettertanke...
Det er virkelig en herlig gjeng her inne, mye inspirasjon, glede, oppmuntring og gode ord, rett og slett herlig!

Skulle gjerne vært med dere på Bloggetreff i Fredrikstad, men er da på ferie:( Koooos dere masse!

Klem Line

Monica sa...

ser elin har skrevet at vi skal til fredrikstad lørdagen før, ahhh... har vært i gamlebyen før, og dete r bare en helt fantastisk plass. Bor du i fredrikstad? Jeg huseker når jeg var liten så var jeg der på marked på lørdagen, er det slik enda? klem monica

Anonym sa...

Gratulerer med 100 innlegg. Ja det er mange koooselige og ikke minst flinke damer i blogglandia.Flinke til å gi hverandre oppmuntrende kommentarer og innspirere hverandre. Ha en herlig dag. Klem fra Mette.

Behindabluedoor sa...

For et flott innlegg, du er jammen godheten selv:)
Å du...den hengekøye kunne jeg godt tenkt meg å slengt meg nedpå :)
Ha en fin kveld.
Klem, klem

lillpastill sa...

Tittei..

For et koselig innlegg og for et koselig idè, dere kommer til å kose dere gløgg ihjel! Dumt jeg er så langt langt vekke..

Alt det du skrev stemmer jo..
Hva skulle vi gjort uten bloggverden?!

Du og dine må ha en super duper dag..
Klem fra meg

Ruter & Hjerter sa...

Dette var fint sagt! Bildene er rene drømmene! ihvertfall ny seng!!!! Du har en Nydelig header! klem

Bustenellik sa...

Å, så artig med bloggtreff :-) Jeg kommer selvsagt, og skriver datoen opp med en gang. Så spennende å se folka bak bloggene - og litt skummelt, hehe.

Lottemora sa...

Kloke ord!

Skulle gjerne vært med dere på bloggtreff hadde jeg bodd nærmere!

Lottemora

ELIN sa...

Så koselig med blogg treff i fredrikstad, men jeg er på ferie da. Skulle det imidlertig bli noen treff utover høsten hadde det vært veldig moro og treffes :) Så koselig innlegg. Klapper meg selv på skuldra her hi hi. Kom nesten ikke lenger enn til første bildet da jeg drømte meg helt bort. Lykke til med tennene som kommer på den lille, og ønsker deg en god natts søvn. Ole lukkeøye klemmer fra Elin

Randi sa...

Så koseleg skreve. Gratulerer med 100 innlegg. Synd vi ikkje skal til Fredrikstad i ferien då... Men, får gjera det eg kan for å bevara verdensfreden herifrå eg då... ;-)
Ha ein vakker kveld vidare vennen.
Klems

Kristin sa...

Heiiheiii!

Jeg tenker med en gang.. Bloggtreff KULT, Fredrikstad - njaa - litt langt unna, men ikke uoverkommelig.. Hmm, Tror jeg måå bli med.. Og så.. ehh.. 16 juli?! Med termin den 10.juli må jeg nok melde pass.. Hihi! Snakk om å være glemsk.. Glemme at man antakeligvis har en nyfødt baby i armene på den tiden.. Tidlig ammetåke?! Ikke vet jeg.
HÅPER MANGE ANDRE BLIR MED, og at det blir blogget om i etterkant så jeg kan føle meg litt deltagende... ;-)

Lykke til med tannbebis.. Regner med at du kjenner til Dentinox?! Kan ihvertfall lindre noe..
Sender søvndryss til lille snupp så mor skal få sove litt i natt.... ;-) I wish..
Klemmer

Martilie sa...

Gratulerer med 100 innlegg -så flott!

Jeg storkoser meg inne hos deg!

Håper dere blir mange poå bloggtreff og at vi får høre om det etterpå :)

Nyt en deilig morgendag!

Klem fra Tove

Mona Christin sa...

Hei.

Så artig med bloggtreff. Vet ikke om jeg rekker det ennå. Litt diffust om hva som skjer i ferien og evt hvor lenge. Men jeg skal notere det bak øret. Gi meg beskjed om det blir noen påmeldingsfrist.

Ha en fin dag.

Klem Mona C

Smykkas sa...

Åh!!!!

Dette var sannelig litt av en feiring. Nydelige bilder og fantastiske ord. Jeg er helt rørt her jeg sitter.

Det er mange fantastiske bloggere, og med det mener jeg MENNESKELIG sett, akkurat som du skriver om. Det har vært en tung tid her hos meg, og det forteller jeg om nederst i dagens innlegg på bloggen min.

Klem fra Astrid

Unknown sa...

Hei Lise
Takk for hyggelig besøk...jeg håper du ble litt klokere. Gleder meg til å se hva for noe spennende du skal lage av striesekken din.
klem...Ellen