torsdag 17. juni 2010

Utfordringer i fleng


     Etter ett par bloggfrie dager 
med andre gjøremål som har
opptatt tiden min, 
har jeg vært så heldig
å få noen utfordringer
fra noen flotte damer.


(Morsomt at dere syns byttesiden var en god ide!
"Hva var det jeg sa?!"  kom det fra sofaen her nå... ;)
Se om jeg får laget en slik side snart.)





og





 Morgenens nedtur... Jeg våkner til et smil fra Lykkeliten hver dag, så det er ingen nedturer om morgenen lenger...eneste må være at sommerenvarmen lar vente på seg..

Utenfor mitt vindu ... Klipper Lykkemannen gresset (etter å ha vaska badet;)) i grått blåsevær...

På mitt fjernsyn... Det er faktisk avslått, da jeg har gitt opp å finne en kanal uten VM i kjedsomhet...

Jeg har på meg
... En blå sommerkjole og en grå strikkajakke (sommer i Norge med andre ord..)

I dag skal jeg... Hente noen svart/hvitt bilder til bildeveggen jeg lager, kjøpe fururammer og male de grå. Lage middag og kose masse med Lykkeliten:)

Helst vil jeg... Bli ferdig med å plante i hagen... (til helga..)


I vinduskarmen
...  Står det orkidee og pelargonia i sinkpotter.

I helgen skal jeg... Holde på i hagen hvis det er pent vær, gå lange turer og på babysvømming.

Morgendagens lykke...Sol, gode stunder med familien og nye interiørblader.
 
Dette bildet har dere ikke sett før:



(her skulle det sikkert vært et bilde av meg,
men så kjedelig er jeg at jeg ikke har bilder av meg selv på bloggen..)






Jeg har også fått en utfordring av




og



hvor jeg skal skrive 6 positive ting om meg selv
(det er ikke lett! Men noe vi alle burde være flinkere til.)



  • Jeg er flink til å bake (derfor alle kakebildene) 


  • Jeg gjør alt jeg kan for at de jeg er glad i skal ha det bra.



  • Jeg ser det vakre i små ting.

  • Jeg er samvittighetsfull.



  • Jeg er kreativ.



  • Jeg sier det jeg mener.




 Jeg vil at de som er innom og ønsker å ta en av utfordringene eller begge tar den/de.




Bildene er fra den fantastiske siden til
  MANUELA 
som heter 
Passion for baking.

Og dere som har like mye 
passion for baking som meg, 
bør absolutt ta en titt innom den siden. 
Dere som ikke alltid får til kakerøren,
bør også ta en titt, 
da Manuela legger ut trinn for trinn bilder. 




MASSE SNADDER!
 





post signature

9 kommentarer:

Camilla sa...

Du det ække lov å legge ut så deilig kakebilder sånn ut i kveldinga ;)

Koselig å lese mere om deg. ♥
Stor klem fra meg.

Anne Grete sa...

Mmmmm, nam nam.. kakene så goooode ut!!

hihihihihi, jeg ler meg ihel av deg... Først tenkte jeg du bare tulla med meg, for du er jo ei morodame du!! Men så tenkte jeg, nei det må jo være det at hun har tatt den på feil.. Jeg fikk meg en god latter nå når du skrev kommentar på bloggen min!! Uansett, tulla di var en fantastisk modell for min potrinakjole :D

Klem

MissMette sa...

Hei Lise
Tusen takk for koselig hilsen :-) cupcakes er bare nydelig og ikke minst så nydelige å se på! Tusen takk for tips, skal inn å sjekke denne siden i løpet av helg. Nå er det snart kveld her og i morgen venter 5 timer i bil… :-) Kjekt å lese litt om din dag, og aldeles herlig kake med all godis på – den likte jeg ;-) ja flink til å bake ser jeg du er… gøy å se bilder av mat og kaker :-) ser vi er ganske like ang det du skriver om positive ting ♥ skal ta meg en tur innom Manuela også… Ønsker deg en nydelig dag i morgen – så titter jeg innom igjen ganske snart…. Stor klem fra Mette

PS! Elsker headeren din, nydelig!!!

Lilliannes verden sa...

No har eg storkost meg med dine siste innlegg! Eg elsker banan-bilda dine :) Og dei 6 komplimenta til deg sjølv. VIKTIGT :)
Eg blei våt i munnen av dei pastellfarga bilda i ditt nyeste innlegg!
God helg mi søte blogge-veninne :)
Ps: bytteside høyres klokt ut! :)

mammaKine sa...

Så gøy med utfordringer :-)
Superfin blogg!

Fro (Idyll på landet...) sa...

Flotte kaker, da - de ser deilige ut!

Takk for hyggelig kommentar inne hos meg! Ønsker deg ei riktig god helg! :) Kos deg masse.

Klem

Hannes favoritter sa...

Så bra at du tok utfordringen!!!

Herlige kaker, helt klart en blogg jeg må begynne å følge med på!!!

Å ha Pt er helt genialt, men jeg har ikke time veldig ofte siden det er ganske dyrt! Jeg kjøper flere timer i slengen når jeg har råd, også ønsket jeg meg penger til Pt i bursdagsgave, og da fikk jeg plutselig råd til 12 timer. Gjør underverker for formen uansett, for det er jo flaut om formen blir dårligere mellom hver gang vettu, så da er det bare å stå på!

Jeg synes du har fabelaktige innlegg uansett hva du skriver om, for du skriver så utrolig morsomt! Lo godt av bananene jeg!

Ha ei super helg!

Klem fra Hanne

Kristin sa...

Å kos dere på babysvømming i helgen!
Det er fantastisk.. Ikke slutt med det noen gang om dere ikke må!!
Går dere forresten på et sted som heter Blekkspruten!? Hmmm* Innbiller meg det!
Men jeg innbiller meg mye rart..
Nyt helgen, håper du får litt finvær og får plantet det du ønsker!

Klemmer fra meg

ELIN sa...

Så koselig å lese litt mer om deg, og nydelige kakebilder da! Ønsker deg en riktig royal god helg :) Klemmer fra Elin