onsdag 9. juni 2010

Gi oss idag vårt daglige brød


Eller i mitt tilfelle;
min daglige kake.

Når jeg trener,
er jeg flink til å spise sunt
Kun sukker i helga.
Men når jeg ikke har 
trena på en stund som nå,
da skeier jeg ut, 
(går lissom hånd i hånd det der...)
og tenker imorra 
DA skal jeg ikke spise sjokolade. 
Imorra blir en fin dag. 
Men så kommer imorra og imorra og...
 



Men, det er en annen historie...






Idag fikk jeg min andre hyggelige
overraskelse i posten fra
  på to uker!

Jeg har hatt såå flaks
å vinne to wallstickers av henne.
Denne står det som dere ser BRØD på, 
og den ble klistret i bunnen av brødkurven vår.

Føler kanskje at Hilde
prøver å si meg noe her, 
siden det ikke står KAKE.

Har du ikke vært innom 
den nydelige bloggen
og nettbutikken hennes, 
bør du absolutt ta en titt!







Jeg har dilla på wallstickers for tida,
(ikke bare kaker...)
så det er bestilt flere:)

Den andre jeg har vunnet hos Hilde,
blogger jeg om litt senere når den er klar:)

I tillegg har jeg fått en
kjempefin award og en utfordring,
stay tuned!


Nå skal jeg bake brød...
grovt...
for imorra..

DET blir en fin dag!



(langpannekaka ble forresten veeeldig god)







post signature


19 kommentarer:

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Kjempe lekkert ;)
Sååå herlig med disse små tekstene! :)
Klem

Camilla sa...

Bærre lækkert ;)

Christina Mari sa...

Kjempe fint! Herlig med små tekster her å der.
Ha en vidre fin kveld.
Klem fra Christina

Hanne Margrete sa...

Kjempeskjønn brødkurven var,og enda bedre ble den med tekst:)

Og det med å utsette gode forsetter til i morgen kjenner jeg meg veldig igjen i! også det med at vi spiser mer usunt når vi ikke trener,det er jo helt ulogisk!

SukkerSnella sa...

har man lyst har man lov er en fin regel å tenke på når man skeier ut :)

hyggelig du vil være med på min giveaway:)

klem

Christin

Bustenellik sa...

Så flott det ble med sticker i brødkurven :-)

Her er også forsettene for en ny dag alltid klare, det er liksom ikke ambisjonene det er noe i veien med. I sommer skal jeg atpåtil jobbe i et bakeriutsalg, så dette kan bli spennende med tanke på vinterkåpa :O

Ha en fin kveld videre :-)

Busteklem

Mona Christin sa...

Hei.

Kake vs brød så velger jeg kake, helt klart. Jeg er en kakoman.

Grattis med nye wallstickers. De gjør seg overalt.

Klem Mona C

Marta - livet på landet sa...

Du er ikke den eneste som har det slik:)
Jeg satser også alltid på at i morgen - da skal jeg ikke spise sjokolade!
Men så er det jo alltid en god grunn til å stappe i seg sukker likevel:)

Fine wallstickers du har fått:)

Bustenellik sa...

Jeg forventet at det skulle bli samme vals her i gården, men forunderlig nok holdt undertråden seg akkurat der den skulle være, og alt gikk såre vel. Sakte riktignok, men, hehe.

Det høres ut som en grei avtale med tanke på rabarbara'n - I'm in!

Klem

Anonym sa...

Så flott det ble med wallstickersen.
Er blitt nokså hekta på disse små tekstene selv.
Så kjekt at du vil være med på min Give Away og at du vil følge bloggen min. Har notert deg for lodd nr. 125-126. Lykke til.
Klem fra Mio

Kjersti sa...

Hei. Om du vil bestille boken ligger den i nettbutikken :o)
Ellers er den å få kjøpt i butikken vår i Waldemar Thranes gate 22 i Oslo
Ha en fin dag videre!!
Klem fra Kjersti

Smykkas sa...

Gratulerer - så heldig du har vært.

Kjenner til det der med kake- og sjokoladespising. Men det er jo bare så fantastisk godt. Det er lov å kose seg litt.

Klem

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Hei vennen min ! ♥

Bare en rask tur innom før mannen min skal se på pcen min igjen.
Så heldig du var som vant den fine
wallstickersen/veggordet, passet jo helt perfekt i brødkurven din da, kjempefint ! :) Jeg har også fått helt dilla på veggord, og har et par liggende som jeg skal sette opp. Bla "Barnelatter beriker hverdagen" som har blitt laget på bestilling. ♥

Er så snålt å blogge i sikkerhetsmodus, men krysser fingrene og håper Tom klarer å fikse problemet. :)

Ha en nydelig kveld vennen ! ♥

Stor og god klem fra Anette :)

Kristin sa...

Å kos deg du,. uten å tenke på hverken det ene eller andre.. Man skal kose seg litt, er bare sånn det er- og da har man det bra også..Kos må til;-) hihI!

Nydelig med Brød-teksten!!! Gleder meg til å se den andre du vant og de andre du har bestilt..
Du er jo ikke alene om å ha stickersdilla.. Så kanskej jeg får inspirasjon til enda fler.. GLÆR MÆ!

Ha en super kveld vennen.. Klemmer

Hasigamas mamma sa...

Hvorfor gjøre i dag det som kan utsettes til i morgen... he he... nyt din kake!
Ha en fantastisk kveld -med grovt eller fint! :)

Hegeslilleboble sa...

Så koselig du skriver, og kjempesøt blogg!!!
Jeg kjenner også til det der med at i morgen skal jeg IKKE spise sjokolade.... funker ikke i det hele tatt, hehe.

Ha en flott dag!

Jannes lille sted sa...

Så fint! Kjempefint og artig å sette wallstickersen der!

Ha en fin helg
Janne Merethe

Hannes favoritter sa...

Hei vennen!

En klem i farta fra meg! Her går det i ett, og det blir litt liten tid til blogging.

Jeg har også helt dilla på veggord! Det blir så utrolig lekkert!!!

God helg!♥

A K sa...

Så fint det ble med teksten på fatet!! Jeg har også en slik liggende etter at jeg vant samt ett par andre og enda en på vei :) Snille Hilde som steller i stand så flotte konkurranser. Jeg bare venter på lyst og tid til å pusle med slikt igjen så blir det veggord her også :)

Jeg har en award til seg hos meg :)

klem