mandag 14. juni 2010

Aldri så gærent...



...at det ikke er godt for noe..


Bananblogging var tydeligvis ikke så ille likevel, 
 det ga faktisk avkastning.







Noen syns det var moro...
Andre sikkert kjedelig...

Og en medfølende
snill sjel
tilbød meg 20% i butikken sin, 
så jeg skulle få noe å blogge om igjen..






Og det var ikke Rimi altså, 
som ville jeg skulle handle mer frukt og grønt..
men en interiørbutikk...


Til min store glede
og til Lykkemannens store fortvilelse..

Han syns jeg har for mye stæsj!
Men jeg tror ikke det går ann
å ha for mye stæsj...

innimellom må man bytte ut 
gammelt stæsj med nytt stæsj..

og sånn går no dagan...







Siden alt dette stæsjet mitt tydeligvis
går hardt inn på nattesøvnen hans,
foreslo han at jeg kunne starte
en bytteside her inne, 
hvor vi damene bytter stæsjet vårt.. 
siden vi blir lei stæsjet vårt etterhvert, 
og kanskje har lyst på andres stæsj.


Absolutt en ide..
men tror han vi får mindre stæsj
i huset ved å bytte??




Hva tror dere?









post signature

24 kommentarer:

Bustenellik sa...

Jeg er med på å bytte stæsj :D

Mona Christin sa...

Vet du hva?? Dette var en kjempegod idé. Vi kan ha vårt helt eget frimarked. Supert.

Håper du finner noe fint til 20%. Godt jobba, LykkeLise.

Martilie sa...

Ikke dum den mannen din! Lar han seg lure til å tro det minsker stash-mengden er jeg sikkert på at min kjære også lar seg lure..

Win Win :)

Klem fra Tove

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Det var ikke en gal ide det altså, hihi... Har mye her jeg gjerne kunne ha byttet bort, blir så fort lei ting nemlig... ☺

Så gøy at du får 20% avslag, da er det bare å sette i gang med shoppingen, hehe... Har shoppet litt selv i dag på Dorothea, men denne gangen var det klær. Kjøpte en romantisk cardigan og topp, begge merkene Danske selvfølgelig. Danskene er utrolig flinke på interiør og klær altså. ♥ Blir nok litt shopping når vi skal dit i sommer. ♀ Dette er de første ordentlige klærne jeg har kjøpt meg etter at Thea ble født, skulle vente til jeg hadde gått ned egentlig men... Får være grenser for hvor lenge man skal gå rundt i de samme klærne da...

Ønsker deg en fin og solfylt tirsdag ! ☼

Natti natt vennen, sov godt og drøm søtt ! ♥

Massevis av gode klemmer til deg ♥

Fru Rosas Hjem sa...

Så herlig:))

Jeg er med på bytte stæsj:))

masse klemmer fra meg

salige lavendel sa...

Hahaha, nei det blir nok ikke mindre stæsj, men annet stæsj. Men jeg synes faktisk ideen var artig. Tror det ville blitt mye trafikk på "byttebloggen" eller "blogg-marked".

Jatte sa...

Oi oi, ja det får`n si 20% avslag å greier, så heldig du er♥

Blir med på bytting jeg!! God Idè.

Har noe til deg inne hos meg idag,
Ha en herlig dag,
Klemmer fra Jatte♥

lisje astrid's husblogg sa...

Hei♥
Ein veldig god ide:)
Men,tippar at vi kjem til å ha like mykje stæsj likavæl;)Hehe:)
Husbonden sa til meg på søndag,då eg hadde hatt på plass gamlesofaen med nye ektorp trekk at håper du er fornøgd i eit par veker no da!...Hehe:)
Mamma minte meg på kommentaren hans i går då eg hadde bestillt ein ny veggtekst hos Hilde H og hadde planlagt dagens bilrunde!(innom favoritt interiørbutikken;)
Å joda...Fornøgde er vi:)

God tysdag du gode♥

Klem frå Astrid:)

MissMette sa...

Hei Lise
Hehe... herlig innlegg :) nei alt stæsjet blir vel ikke mindre med årene tenker jeg... Kanskje det er lurt med en liten salgsblogg på siden.... slik at man kan selge noe før man kjøper noe nytt!!! lurt... Ønsker deg en super dag, klem fra Mette

Bustenellik sa...

Jammen godt jeg ikke kjente deg når jeg skulle velge utdannelse for noen år siden da? Da hadde jeg vel fått store problemer med å velge, hihi :p

Det er veldig sant det du sier der. Det er dumdristig å begi seg ut på et sånt prosjekt med noen man ikke stoler på. Det er mye som står på spill.

Anne Grete sa...

God idè, jeg er med... for jeg har ikke SÅ mye stæsj!(gubben sikkert noe annet...) kan jeg bare få da eller?? hihihi

Klem

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Synes banan-innlegget var stilig jeg :)

Og en bytteside var vel ikke noe dum ide! Er med jeg :)

Klem Anita

tonje boganes sa...

Ikke dum idé å bytte stæsj, nei. Men om vi får mindre av det: neppe. Hehe :)

Smykkas sa...

Det blir nok ikke mindre stæsj, men en ting er ihvertfall sikkert:

Vi damer som liker mye stæsj vil bruke mindre penger på disse tingene som de fleste menn fnyser av.

Ideen er kjempefin, og jeg blir gjerne med.

Klem fra Astrid

SukkerSnella sa...

jeg er med på den :)

Hanne Margrete sa...

Det blir vel aldri for mye stæsh???
Bortsett fra når man skal tørke støv da;)

Anonym sa...

Ingen dum ide fra mannen din.
Men om det blir mindre stæsj av den grunn, tviler jeg på.
Ønsker deg en fortsatt fin uke.

Kristin sa...

Heiheiii vennen...

Som vanlig herlige innlegg her hos deg.. At lykkemannen forstår seg på bananinnlegg trenger ikke å bety no som helst.. Som du sier bloggen er din til det du vil ha her.. er det som er moro.. og moro for lesere å lese om noe man ABSOLUTT ikke hadde forventet<;-)

tusen takk for koselig kommentar hos meg!!
Er kjempe kos med masser av spark i magen, men pga hvordan ryggen lager h.... nå er jeg snart klar for fødsel.. Orker ikke å ha såå vondt i 4 uker til.. Krykker er kjøpt, så jeg føler meg rikitg så fresh og aktiv for øyeblikket. haha*

Men det blir utrolig spennende å endelig møte den lille, om det er jente eller gutt er ikke det viktigste, bare babyen er frisk og klar når den kommer;-)
Visste ikke kjønnet sist, da ønsket jeg ikke, herlig følelse, men denne gangen ble nysgjerrigheten for stor- men jeg endte opp emd å ikke vite allikevel.. JIPPI* Og det tar ikke lang tid her heller før mormor er på plass med rosa el blått. Gikk i turbo fart sist;-) Mormorer er toppen;-)

Oii, mye på hjertet etter lite blogging i det siste, men nå har jeg fått nett.. OG jeg skal være her MYE fremover.. Jippi!

klemmmer

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Har en utfordring til deg inne hos meg om du vil ta den. ♥

Gode klemmer ♥

Anne Grete sa...

Takk for superkoooooselig kommentar hos meg!

Trodde du hadde mailadressen min jeg, men du kan få den igjen:
annegreten@hotmail.com. Gleder meg til å se bilde av snuppa i kjolen!

Klem

Chatrine sa...

Heisann!

Flott blogg du har! :o) Og det er hyggelig at du vil være med på min give away! :o)

Ha en super fin kveld!

kallemillelente sa...

Ååå, sånt kors hadde jeg da jeg var liten. Bestemor hekla til meg. Koselig:)
Lurer på hvor det befinner seg i dag? Kanskje jeg skal lete det fram igjen:)

ELIN sa...

Hei Lykkelise, ville bare takke for den flotte awarden du var så snill og gi videre til meg. Det setter jeg SÅ stor pris på! Ønsker deg en fortsatt flott dag med bytting eller ei :) Klemmer fra Elin

Hannes favoritter sa...

Tror ikke det blir mindre stæsj! Men det var en god ide!

Jeg er så lite i Blogglandia for tida, og det er jo kjempelenge siden jeg har kommentert inne hos deg! Kommer sterkere tilbake om noen uker.
Jeg har sendt deg en liten utfordring, så ta en titt inne hos meg.

Ha en super dag vennen!

Klem fra Hanne