lørdag 19. juni 2010

En gammel kasse med no rart i


  Happy! Happy!  
Happy!
Og ikke for at det er bryllup i nabolandet idag,
men for at jeg kan stryke av noe på ønskelista mi:) 


* Tallerkenhylle
* Enda en gammel kasse
* Striesekker




Noe jeg nok enda må se langt etter er
* Nirvana Daybed

sukk...


Tenk så deilig å ligge inni her en regnværsdag,
høre det tromme på taket..
pakke seg inn i ett pledd..
lese en bok..
og bare drømme seg bort... 






Men jeg fant enda en gammel kasse igår,
og litt stæsj jeg skal ha i tallerkenhylla..
Nå skal den bare få enda et strøk med hvitt..





Men det BESTE er striesekkene jeg skal ut til
(charmerende gjenbruk)
å hente straks.
Se de fine tipsene hun kommer med:)
Jeg har store planer for sekkene som snart er mine:)




Det er såå stas å finne gamle skatter som man ønsker seg

DET er hverdagslykke det!


Nå er det pannekakekos
og en titt på kjolen
til Victoria.






post signature



14 kommentarer:

Sukkertøy for øyet sa...

..Kjenner lett igjen den følelsen der

Lykkerus av å finne en ting eller3 som man lenge har sette etter..
Da blir man så glaaaaad
*knis*

Skjønne kassa di..
Det får man aldri nok av..

Fant selv et etterlegtet stuebord igår hos "bruktbutikken min".. En gaaaaaaaaaaaammle amerikakiste med flatt lokk..
HERLIG:)

Randi sa...

Super kvardagslykke dette... :-) Gamle skattar og anna stæsj er sånt man kan bli glad for ja... Sånn der Daybed hadde vore toppen... Ser så koseleg ut! Artig at bananblogginga gav så fin avkastning... :-D
Ha ein kongeleg aften.
Klems

Anonym sa...

De er så herlige og praktiske disse kassene men ikke lette å få tak i. Har en utfordring til deg på min blogg,frivillig self. :))Klem.

Dortes brugskunst sa...

Fantastisk blog og sikke flotte billeder :-)

Hegeslilleboble sa...

Er ikke mye som skal til for å glede et kvinnehjerte:).
Flotte bilder!

Anonym sa...

Hei! Takk for hyggelig kommentar hos meg:) Jeg legger meg til som følger hos deg og gleder meg til fortsettelsen! Klem Eli

Mona Christin sa...

Hei.

Du er virkelig heldig med skatter og funn. Du har sannsynligvis nese for det.

Fin kjole hun hadde, men jeg er ingen kongefamilie-fan. Greit med kongehus, bare jeg slipper å høre om dem. Stakkars, de er jo bare mennesker☺

Ha en fin søndag.

Klem Mona C

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Hei snuppelise ! ♥

Så heldig du er, jeg vil også ha gamle kasser, hihi... ;) Litt pussig, men jeg har noen planer med striesekker også om jeg får tak i. Har sendt forespørsel, så krysser fingrene. Fikk ideen fra et program om innredning/makeovers. :) Jeg digger disse programmene ! ♥

Den dagsengen har de på House of Oslo, knallfin og dyr ! ♥ Men det er lov å drømme, hehe...

Ha en strålende helg videre vennen ! ♥

Gode klemmer fra Anette ♥

Kristin sa...

Juhuuuu!!!

Så moro med noe nytt, som attpåtil er gammelt..! Kanke bli bedre for sånne som oss..

Hmm.. striesekker ønsker jeg også meg.. I tillegg ønsker tallerkenhyllen min seg x antall strøk med maling... HIihi!

Jeg har blitt litt bedre de siste dagene, sengeliggin, miniturer, krykker og bekkenbelte har ihvertfall fått litt kontroll på systemet.. Ikek fullt så vondt. Har til og med fått vasket litt tøy-det er hverdagslykke her for tiden! Haha.. En husmor er glad for alt som er gjort, spesielt når det er såå lite pr dag..

Hehe.. Blekkspruten - jeg er synsk.. Bare datt inn i hodet mitt!
Vi går på Blekkspruten i Mjøndalen, da jeg skulle ha Karo inn der-søkte jeg på nettsiden deres.. Og da la jeg vel merke til at det lå i Fredrikstad også.. Og på profilen din har jeg jo lagt merke til hvor du er ifra.. Så da: 2+2 kan ikke bli så mye annet enn 4!!! Hehe..
Vi er veldig fornøyde med vår Blekksprut.. Karo hylte som en gal den første tiden med en gang vi kom i garderoben, sulten og sliten liten baby.. Men det blir bare bedre og bedre jo større de blir.. Da blir de mer opptatt av gleden i vannet enn maten de må ha så ofte når de er små..
Karo har blitt helt rååå i vannet etter ca 6 kurs.. Spinnvill, hopper fra kanten, klarer seg selv med armringer osv.. Virkelig verdt å bruke tid på, for det skaper en fantastisk tryggehet..

Dette ble voldsomt langt, jaja.. Sånn kan det gikk..

Kos deg masse masse.. kLemmer fra meg*

Bustenellik sa...

Den dagsenga har jeg lyst på også, den ser så innmari god ut!

Gratulerer med en ny kasse :-) Spennende å se hva det blir til med striesekkene :-)

Siv sa...

Hei vennen :)

Så godt å se at du har fått strøket ting på ønskelista di :) hi hi...
Blir spennende å se hva du skal finne på med de striesekkene ,)
Kassen var flott og gamel ;)Har en jeg.

En sånn dagseng vil jeg ha når jeg får hus altså ! ( som blir vel aldri...)

Ha en herlig søndag ♥

Elin | Draumesidene sa...

:) Så fine ting! Eg elskar også å krysse av på lista... Men så kjem det til stadig nye punkt... ;)

Ynskjer deg ei vakker, ny veke!
Klem frå Elin :)

Noatunfrua sa...

Skjønner godt at du blir glad av slikt! :) Kjempenydelige saker du har fått deg :)

Puten er kjøpt hos Ryen :)

Klem!

(sandra) Nichitah sa...

Kjære for noen vakkre bilder ^^ Elsker servise med rose mønster ^^

Å jeg kunne ikke vert mer enig om at hverdagslykken toppes av gammle skatter. Slev fant jeg en gammel kjøkken vekt på høyloftet hoss svigers. Da hadde jeg sittet i en uke å sikklet på akurat maken her i bloggverden ^^

Ha en fortsatt lykkelig dag n_n