mandag 7. juni 2010

Romantikk i luften ♥


Tusen takk for all positiv tilbakemelding
jeg har fått fra dere i det siste,
det varmer hjertet mitt ♥

Også er det så koselig 
med nye følgere!
Håper dere vil finne
litt glede og inspirasjon her inne...
Varmt velkommen skal dere være :) 





Noen av dere lurte på hva jeg syns 
om filmen på fredag, 
siden den har fått litt dårlig kritikk.

Nr 1 hadde mer handling og drama,
mens denne kanskje hadde en litt tynn historie, 
men var fyllt med mye humor:) 
Uansett en feel good film 
med maaange fine kjoler!
(midt i blinken for en kjolegal LykkeLise)







 Det beste med alt er jo å skravle med jentene,
for det får jeg ikke gjort like ofte som før.
Alltid noe nytt å bli oppdatert på,
og nå gleder jeg meg STORT 
over at ei god venninne har fått seg sjærste!
Hun har hatt litt uflaks på herrefronten 
og nesten gitt opp hele jakten. 
Men nå etter bare to måneder i paradis
var leiligheten lagt ut for salg
og de tittet på hus. 
Så nå ble det både bryllup og baby utover 
kunne hun gledesstsrålende fortelle.

Og ingenting gjør meg mer glad 
enn at de som betyr noe for meg finner lykken

Utrolig glad på hennes vegne, 
og gleder meg til å møte Ronny..








Nettopp at han heter Ronny
var hennes eneste bekymring
siden det navnet ikke akkurat
har den beste statistikken..

Men nå er han fengselsbetjent, 
og ikke fengselsfugl,
så jeg tror det skal gå helt fint jeg:)




Navnet skjemmer ingen,
er det vel en klok person
som har sagt engang...






Ønsker dere alle som er innom 
en romlemantisk aften 




post signature


16 kommentarer:

Hilde Heimdal sa...

så kooselig blogg og koselige bilder :o)

Kristin sa...

Da skal jeg gjøre mitt for å få romantikken til å blomstre i heimen utover kvelden..
Foreløpig er min kjære sendt ut på oppdrag i uthuset for å lage hylle av syltepressen min til meg.. Ops* Kanskje ikke såå veldig romantisk..

Jeg så filmen i går.. SØt og morsom, ikke mer eller mindre syns jeg.. ;-) Men tiden gikk fort og jeg koste meg.. Lenge siden sist jeg var på kino, så det var kos..!

Håper LykkeLise får all romantikken hun måtte ønske seg ikveld.. Hihi!
Klemmer fra meg!

Hannes favoritter sa...

Hei vennen!

Så koselig innlegg!

Bra at du hadde en strålende kveld! Man setter enda større pris på slike kvelder når man har mulighet sjeldnere! Selv om det største i verden er å være mamma, er det ikke til å legge skjul på at venninnekvelder er rene vitaminkurer!!! Jeg skal på jentekveld på lørdag, stikkordet er Cava og skravling....herlig!!!

Nå skal jeg pynte kake som lillemann skal ha med seg i barnehagen i morgen. Blir en skikkelig bilkake, for nå har jeg kjøpt riktig pynt.

Ha en super kveld!!!

Klem fra Hanne

Anne Grete sa...

Åhhh for et koselig innlegg!! Så kjekt at venninnen din har funnet kjærligheten, selvom han heter Ronny..hihihi

Moro innlegg du har skrevet under også, jeg tenker mye på det du skriver jeg også... Gla du blogger jeg, ellers hadde jeg aldri kunne hatt gleden av de herlige historiene dine!!

Klem

No.15 sa...

Ronny er nok en kjernekar tenker jeg :)

Ha en romlemantisk aften du med...;)
Klemmis

Fro (Idyll på landet...) sa...

Nydelige bilder du viser her! :) Koselig innlegg.

Klem

Bustenellik sa...

Haha, ja det er noe skummelt med disse Ronnyene, men yrkesvalget hans var jo betryggende da :-) Flotte bilder du hadde i dag :-)
Og ja, jeg er enig i at det er godt når VIP'ene i livet ens har det bra :-)

Stor Busteklem

Christina Mari sa...

Koselig innlegg!
Kjempe fin blogg har du å.
Er alltid koselig å se de man er glad i & bryr seg om har det bra.
Ha en vidre fin kveld.
Klem fra Christina

Anonym sa...

Herlig historie - og vakre bilder :-)
Ha en fin uke,
klem Hege.

mammaKine sa...

Så koselig innlegg, kjempe søt blogg :-)

salige lavendel sa...

Fint at du hadde det koselig med venninnene dine. Nei navnet skjemmer ingen, og heldigvis for det =)

Anonym sa...

Kjempefiiiine bilder. Flott blogg som jeg ofte besøker. :))Klem.

Camilla sa...

Så koselig å høre at hun har funnet lykken! ♥ Så nå har han fridd og det er bolle i ovnen? *fnis*

Her var det ikke mye romantikk ikveld, ved hver vår pc ;)

Klem Klem.

Sukkertøy for øyet sa...

hihi, masse til lykke med venninna di, så koselig at kjærligheten blomster :)

..Så skjønne bilder du viser..Herlig lys i bildene dine

*ME LOVE*

Ønsker Søte Lykkelis en superduper dag.

Klem Ida Susanne

ELIN sa...

HI hi, måtte le litt. Min mann heter nemlig Ronny, og han er en knakanes god kar, så det er håp :) Klemmer fra Elin

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Hei Søta ! ♥

Dårlig med romantikk her for øyeblikket, bare stress... Men det kommer en tid for alt, hihi... ♥ Men kjærligheten svever i luften her. ♥ Så koselig at venninnen din har møtt den rette. ♥ Jeg kjente en pøbel en gang, og han het faktisk Ronny ! Hihi... Han var veeeldig kjekk. ♥ Ikke sikkert han er pøbel i dag da. ;)

Gleder meg til å se sex and the city 2, bryr meg lite om at den ble slaktet. :)

Kose deg i kveld vennen, med eller uten romantikk ! ♥

Stor og god klem fra meg ♥