tirsdag 17. mai 2011

17.mai er vi så glad i..

...og lykken på nasjonaldagen er...




















 ....sprudlende dråper i glasset...




















   ....deilig mat....

















 ...nylakkerte negler og kroneis for første gang...





















 ....søte saker i vakker innpakning...




















 ...og selvfølgelig må alt dette serveres sammen med en herlig familie..


Min dag har vært super, og det håper jeg din har vært også.



(enten er nettet her fryktelig tregt idag, eller så har blogger problemer igjen...håper jeg får tatt en liten runde hos dere...)













post signature

25 kommentarer:

Tove `blogg verden sa...

Gratulerer med dagen : ) Så hærlige bilder du viser!! Man ser at dere har hatt en fantastisk dag ja : ) Nyt kvelden- det skal jeg ; )
klem Tove

Signe sa...

Herlige bilder og håper nasjonaldagen har vært fin :)

Smykkas sa...

Det både vises og skrives om en flott dag for deg. Jeg har hatt det kjempeflott. Nasjonaldagen er en dag jeg feirer med stolthet.

Klem

Pia sa...

Ah, delikate bilder! Her rakk vi pølser og brus og is - ikke noe mer avansert... Men været var supert, og dagen ble bra:)

Hos Farmor sa...

Det så nydelig ut! Morsomt med de små kurvene med bær - søtt :)
Nå er det bare å legge føttene høyt, og slappe av!! Det kommer en dag i morgen også ;)

VillaVårfrubakken sa...

Herlige bilder, her har det vært kaldt, men det er jo ikke noen overraskelse akkurat. Ellers har dagen blitt feiret med familie, tog og god mat på tradisjonelt vis. Nå nyter jeg sofaen....klem fra meg

vår lille verden sa...

Så fine bilder.Ser dere har hatt en fin 17 mai feiring:)Liker spesielt det bildet med barnehånd og is.Kan tenke meg den isen falt i smak!Gratulerer med dagen!go klem

Unknown sa...

Mmmmm, her var det utrolig mye godt!! Enda så mett jeg er etter dagens buffeter og slabberas ble jeg nesten sulten igjen - på noe salt;)

Herlige bilder!

Ha en fortsatt fin uke.
klem.

Arlens boblebad sa...

Så utrolig fine bilder, likte veldig godt den skjønne hånden med neglelakk!!Fin blogg.Deg vil jeg følge!Linn

Bekka sa...

Så flotte bilder, ser og høres ut som dere har hatt en fin 17. mai-feiring :)
Ser ut som vi har lik bunad også!
Klem fra Bekka

Vivian sa...

Her var det mye fristende.
Fine bilder fra 17. mai.
Mye is og god mat her også. En koselig dag!

Ha en fortsatt fin uke!
Klem Vivian

Bodil sa...

Fargerike bilder fra deg Lise!!
Fantastisk feiring her i sør også!!!

I dag lir det ryddings og avslapning!

Ha en finfin onsdag!
Klem Bodil

Hegeslilleboble sa...

Hehe, ser nå at vi har samme tittel på 17. Mai innleggene våre:). Flotte bilder du viser, ser ut som en deilig feiring!

(eddas) sa...

Ser helt fantastiskt ut:)
klemklem

Unknown sa...

Bildene du viser sier alt.... Kunne tenkt meg alt på bildene.. Klem Henriette

Marthe sa...

takk før fin kommentar på bloggen min :)
fin blogg du har :)

Lindas Lille Leilighet sa...

For noen fine 17 Mai bilder:D Alt aå jo bare helt herlig ut!:D

Klem

Jatte sa...

Hei Lise!!
Så flotte bilder fra 17.Mai♥ ser ut som en meget vellykket dag med masse godt og fylle magen med ;)

SÅ skjønne shabby og chic under her også var da, herlig med noen firbente venner - jeg elsker dyr og kan ikke tenke meg en hverdag uten dem!

Ha en fin Torsdag kjære du,
Klem Jatte♥

Bekka sa...

Kjempehyggelig at du ville være med på giveaway hos meg :)
Klem fra Bekka

Maria Isabel sa...

Heisann hoppsann :) Jeg er ny her inne på bloggen din, ser du blogger om litt av hvert, noe jeg liker veldig godt (godt&blandet slår aldri feil) :D

Følger deg gjerne videre :)

Ha en fin kveld!

Klem fra mæi ")

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Akkurat slik 17 mai skal være, herlig ! :) Så nydelig med neglelakk på, hihi... ♥ Og ingen 17mai uten kroneis. ;)

Barna storkoste seg i går foruten fallet til Thea da, men i dag er hun helt fin. :) Hun skal gjerne løpe litt, og da følger ikke allid bena helt med stakkars. ♥

Har denne glansdagen i bakhodet. Har du tatt en avgjørelse ?

Nå skal jeg finne sengen her. Natti natt vennen, sove godt ! ♥

God nattaklem :)

Lisas hjem og skatter sa...

oj, saa herlige bilder :) de var kjempeflotte! regner med at dere storkosa dere! saa smart det var med frukt i muffinsformene! :) supert tips!

Rammen er kjøpt hos kriz me zans paa Levanger! det sto ikke noe merke paa den.. jeg fant den paa halv pris, saa jeg tror ikke at hun har igjen flere. Det er en fantasisk flott butikk, hun har side paa facebook!

ha en nydelig dag, straks helg igjen :)

klem/lisa

Gitte sa...

Hei!
Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min!
Du har en fantastisk blogg - er glad jeg fant den!
Legger meg til som følger - gleder meg til å følge deg videre:)

De små øyeblikk sa...

Så flott du har laget til 17 mai feiring, temker du hadde en strålende dag :)

Takk for hilsen hos meg. Ja jeg hadde det fint jeg også, tross jeg var på jobb hele dagen da... Men mann og barn hadde klart seg uten mor og spist mye is og pølser. Så da var dagen reddet for dem.

Håper du får en fin kveld, Klem Kjersti

Mie fra Mies Mirakler sa...

Vet du hva, jeg får helt fyrverkeriglede i hjertet av å se disse nydelige 17mai bildene! Falt helt for det av liten hånd med stor kroneis og søte nylakkerte 17mai røde negler...sååå skjønt! Du er så flink til å ta vakre søte bilder *♥*