torsdag 12. mai 2011

Ny wallsticker

Jeg har vunnet mye fint i det siste vet dere, og her om dagen kom det enda en pakke i posten. Tips og inspirasjon til hjemmet har inspirasjonskonkurranser i fleng, og de har en kjempefin facebook side med masse bilder samlet på et sted. Der deltok jeg med et bilde av gangen og vant denne fine wallstickersen.




















Absolutt verdt å melde seg inn på den siden. Der er det både bloggere og andre som stadig legger igjen inspirasjonsbilder og du kan finne mange fine tips!


Bollebildet er fra fastelaven ifjor..måtte jukse litt, da jeg langtifra orker å bake bilder etter en lang dag på jobb, bare for å få blogget litt... innimellom orker jeg det, men ikke i dag...

(litt mørkt her nå, derfor litt dårlige bilder..)




















Nå bare gleder jeg meg maks til fredagskos, maling av lekestue og planting i hagen i helga.
Og masse lek og moro med lykkeliten. 
Det skal bli veldig godt med helg...



Tusen takk for alle glede der legger igjen til meg, dere er så gode. 
Håper dere får en fin torsdagskveld, og at helga blir super!

 








post signature

10 kommentarer:

Smykkas sa...

Så heldig du har vært. Gratulerer.

Klem

Bodil sa...

Så fint et veggord, heldige du!!
Får gå inn å kikke og bli inspirert!!
Klem Bodil

Hanne Margrete sa...

Det veggordet er superfint, og ikke minst praktisk;) Koselig kjøkken du har, og de bollene så så gode ut!Du har bare en utrolig vinnerlykke for tiden!

Ha en fin kveld!
Klem Hanne

Alfa sa...

Superfint med veggordet. Ikke rart du vinner, tar jo så flotte bilder av ditt vakre hjem.
Kos deg masse i helgen.
KLem

Unknown sa...

Kjempe fin wallsticker ;o)) Såååå koselig med oppskrift på vegg eller skap på kjøkkenet ;o) På jakt etter det jeg også men vet ikke helt hvilken oppskrift jeg skal velge !

Ha en superduper helg ;o)
Klem Elisabeth

Janne sa...

Hei!

Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg!:) Er veldig enig med deg at mor og barn bilder er utrolig flotte, blir varm i hjertet <3 :))

Nydelig blogg du har også:)
Jeg titter innom deg igjen!

Grattis med ny wallsticker forresten, og skal også titte innom bloggen du nevner!

Klem Janne:)

beate sa...

så heldig du er!!
det ble kjempefint!!!

klem beate

Tove `blogg verden sa...

Gratulerer med enda en premie : )) Så gøy!! Den var forresten kjempefin!!
Ønsker deg en god helg
klem Tove som snart skal sove... må veeeeeldig tidlig opp i morgen..

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

For eit koseleg kjøkken du har!!! Og korr fint det var med Wallstickeren der ☺ Og bollane såg himmelsk gode ut:)med ♥ på...søtt;)
Ha ein fin kveld og kos deg i helga.
Klem frå Mette.

Bekka sa...

Så fin wallstickers du har vunnet! Og takk for tips til den siden.
Riktig god helg til deg :)
Klem fra Bekka