tirsdag 24. mai 2011

Shimmergrå beis

Vet flere av dere venter på å se hvordan fargen shimmergrå fra Jotun ble, så her kommer det endelig noen bilder. Vanskelig å fange lyset riktig, så dere får se hvordan fargen virkelig er.. men dere får vel et inntrykk. Er veldig fornøyd hvertfall og den kunne ikke passet bedre til et hvitt hus.


















  
Nå har ikke jeg sett de andre fargene de har på noen veranda, som drivved f.eks. Men Jotun har hvertfall mange fine nyanser i beis.
Sikker på at dere finner en dere liker av dem.


















Sveitserdøra har endelig funnet sin rette plass. Den skal opp på veggen og gjøre nytten som benk til utekjøkkenet vi skal lage.
Gleder meg til å forhåpentligvis kunne lage middag og steke vafler utendørs i sommer. Nå mangler bare været...
Vi blåser jo nesten bort om dagen...vil ikke ha høstvær nå.


 Denne søte, lille grå hylla fra Bloomingville var jeg så heldig å vinne hos Hjem i tiden. Den skal lykkeliten få ha i lekehuset sitt, så dere får nok se flere bilder senere. Ta en titt innom den fine butikken om du er ute etter det lille ekstra. 





















 Jeg har også vunnet denne lille skjønne engelen i glass og det fine hjertet, inne hos gode ElleMell. Begge er håndlagde og fra et lite atelier i Alvøen. Der selger Ellemell de fine klærne hun syr. Ta en titt og bli inspirert.
Tusen takk kjære deg!



Og tusen tusen takk til alle dere som daglig er innom, som tar dere tid til å kommentere og gi råd. Takk for at dere daglig gir meg mange smil om munnen. Det er så koselig med alle tilbakemeldinger og at flere vil følge meg videre.
Tusen hjertelig! 










post signature

26 kommentarer:

Unknown sa...

Shimmergrå er bare fin.. Angrer ikke ett sekund på at jeg valgte den selv:) Ble kjempefint hos dere, og så fine premier.. Ang benk utenfor lekehuset har jeg tenkt på en kafebenk i først omgang og beise den i shimmergår eller hvit.. Jeg fant en på Jula.no som kostet kun 299 ;))

Det er alltid like kjekt å besøke bloggen din, klem på deg ;))

Bodil sa...

Veldig fin gråfarge!
Du er ikke den eneste som venter på finværet, vi var jo så godt i gang rundt påske:-)

De har en veldig søt hvitmalt benk på Ikea til å ha ute, husker ikke pris, men så den nettopp i kveld.

Ha en fin kveld. Her venter jeg på frustrerte!!
Klem Bodil

Hanne Margrete sa...

Å så nydelig terrassen ble med den fargen! Nå ble jeg enda mer bombesikker på at jeg skal ha grå platting når jeg en gang får en da...Oppdaget nettopp at det harvært lekasje fra oppvaskmaskinen eller noe, så det er trekt vann langt inn i gang-gulvet:( Men jeg får tenke at jeg kanskje får pusse opp fortere nå,hehe!
Så koselig hylle fra bloomingville, de har så mye fint:) Heldige tulla di som får så fin lekestue!

Klem fra Hanne:)

Maria Isabel sa...

Jeg syns faktisk fargen var veldig nøytral og fin jeg, tror det avr et godt valg, og tenker at det er en farge som ville ha passet til det meste :)

Ha en koselig aften :)

Klem :D

Herman Grans ♥ sa...

Terrassen blei kjempefin! Takk for tips! Skal gå rett innpå Jotun og finne vår farge :) Klem

Monica fra Moxas Univers sa...

Åh! Det ble fint! Viste bildet til mannen min men han var helt uenig.. han ville ha mørk terrasse! Så vi er helt uenig han og jeg, så da gjør vi som vanlig; vi møtes på halvveien etter en times diskusjon i malerforretningen.. hehe...

Klem fra Monica

Min stil sa...

Perfekt at du viser dette. Jeg holder nemlig på å male huset, og terassen står for tur etterpå. Nydelig farge. Den blir nok en av kandidatene.
:) Susanne

Martilie sa...

Så fint det ble. Flotte bilder :)

Grattis med finfine gevinster!

Blåsbortdag hos meg også.. Deilig m innekos da, her venter Frustrerte Fruer og kos :)

Klem fra Tove

Malin - mine gleder - sa...

For en flott farge det var, takk skal du ha for at du viser den!
Den farger skal jeg virkelig vurdere når vi skal beise verandaen våres selv!! :D
Du har det så flott hos deg! :)
Mange strøk beisa du?

Anne Grete sa...

Den var lekker! Akkurat sånn jeg vil ha :) Men vi fikk vite av naboen her (som faktisk har lagd terrassen), at vi må vente 1 år med å beise den siden terrassen var ferdig lagt i oktober i år.. Jaja, vi har nok prosjekter å ta tak i :)

Klem

ELLEMELL sa...

kjempefin farge på terrassen!

kjente nesten ikke igjen glasskunsten, harmonerte så godt emd de andre bildene!

kjekt at de falt i smak:)
klem ellemell

Lindas Lille Leilighet sa...

Kjempefin farge på beisen:) Har beiset verandaen selv..gleder meg til å bruke den:) Nå må finværet komme! Legger meg til som følger hos deg jeg. Du har en kjempefin blogg.

Klem

Elizabeth sa...

Fargen er kjempe fin! Vi har brukt den på begge terrassene våre og er kjempe fonøyd! :)

Ble utrolig fint hos deg nå! :)

Her har endelig vinden roet seg litt ned, men bilen er derimot dekket av aske fra askeskyen.. Den var svart, men er nå omtrendt samme farge som terrassen din.. ;)

Klem

Mine hverdager (Anne) sa...

Så utrolig fin blogg du har :)
Shimmergrå skal vi beise verandagulvet med og. Tror resultatet blir bra. Er en fin farge.

Ha en fin kveld ♥

Fru Andersen sa...

Nydelig farge på den beisen synes jeg! Og et slikt utekjøkken som du forteller om høres jo så flott ut! Her er det liksom et monster av en gassgrill som tar all oppmerksomheten på terrassen. Kjempepraktisk jada, men utrolig stygg! Skulle vel helst bare hatt en sjarmerende lite kullgrill eller en slik utepeis med grillrist, men men... Det ser rett og slett ut som om det er et romskip som har parkert utenfor terrassedøren!

Den stigen du fikk tak i var skikkelig lekker. Jeg tror kanskje jeg ville beholdt den slik, den var utrolig flott synes jeg. Men om du ombestemmer deg senere er det jo bare å finne frem koster og maling ;-) Da jeg leste om den klippfiskhandelen din så må jeg si at jeg tenkte "du verden for ei dame!" Synes det var sprekt å begynne med klippfisktørking, og lurte litt på om du virkelig mente alvor...Haha!

Deler av familien min driver med klippfisk skjønner du, og jeg må si at jeg håpet for sin skyld at det ikke var snakk om så store mengder du skulle henge til tørk... Neste gang vi får litt klippfisk vår vei så skal dere jammen meg få litt, ferdig tørket;-)

Klemmis!

Fru Andersen sa...

Ops, lurer på om jeg overskred lovligheten for kommentarlengde der , hihi!

Klem igjen!

Høvebakken sa...

Hei! Flott blogg du har:)
Ang lekehuset vårt:
Det er 6 kvadratmeter og bygd av restmaterialer. Vi isolerte det og la en strømkabel fra vårt hus til lekehuset, så derfor har vi varmovn og tv der:) Vi bruker det hele året. Varmet det opp i helgene, så varmovnen ikke sto på hele tiden. Koselig å ha filmkveld med ungene der:)

Unknown sa...

Så fint det ble på terassen;)
Vi må og gjøre noe ute, tipper det blir den samme som deg ♥
Så flotte ting du har vunnet, den lille hyllen er så fin;)

Ha en fin onsdag Lisemor;)

Klem Line

Rebekka sa...

Åh, så utrolig fint det ble. Bare helt min stil :o)

Musefletta sa...

Så flott dere har det!
Og den beisen var jo kjempe fin. Tar med meg det, da vi skal beise verandaen snart vi også :)

Ha en fin dag.

Smykkas sa...

Beisen har virkelig en flott farge og er jo helt fantastisk sammen med tingene i sing.

Det er mye flott du viser og gratulerer med premiene. Jeg må snart ta meg en tur til Alvøen. Har ikke vært der på år og dag.

Klem

Annveig - Det lille Rom sa...

ååå..det var vel fint..jeg har selv burmateak og er ikke fornøyd med den..ble for mørkt..shimmergrå beis er nok mer i min bane når huset er ferdig malt;)
ønsker deg en fin fin dag!klem klem

Bustenellik sa...

Hei vennen! Beklager at jeg er så innmari dårlig på å kommentere hos deg for tida :-/ Jeg leser hvert innlegg, men blir dårlig med kommenteringa dessverre. Shimmergrå var nydelig, og kan godt tenke meg den funker fint til hvite hus. Jammen noe jeg skal foreslå når vi får på plass noen plankebord her også (forhåpentligvis i løpet av sommeren) :-)
Og nå håper jeg jammen vinden løyer snart, vi blåser jo rent bort her i Østfold. Skjer a?? Huff!
Nyt resten av dagen!
KlemmerT

No.15 sa...

Det ble veldig fint! Lekkert til hvitt hus.

Garberg Design sa...

Hei, er ganske ny på blogging. Så fin blogg du har!Hvordan får du din egen skrift? Noen tips? Ha en fin kveld:-)

Garberg Design sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.