fredag 6. mai 2011

Syk og svak, men vinnerlykke har jeg!

Da har jeg klart å bli syk igjen, så hvis ikke formen blir bedre av enda en dag på sofaen, ser det dårlig ut med Oslotur på meg i morgen. Og jeg som hadde gledet meg sånn...det er så typisk at sånt skjer når man har planer... får bare prøve å samle opp all energi til i morgen og håpe på det beste...


Men vinnerlykke har jeg hatt plenty av i det siste. Her strømmer det på med pakker i posten hver dag. Faktisk mer enn regninger, så det syns jeg det bare kan fortsette med..
Inne hos Drømmeverden vant jeg gavekort for en stund siden, og jeg bestilte meg bl.a. nye gardiner til stua. Er de ikke fine? Jeg hadde aldri tatt meg råd til de om jeg ikke hadde vunnet, så jeg er strålende fornøyd. Ta en titt inn i nettbutikken, der er det masse fint!


Nå må jeg nesten skifte ut liftgardinene i de to andre vinduene også, så det blir likt. 



















 Min snilleste lykkemann hang de opp for meg, da jeg er utålmodigheten selv.. mens jeg fikk tatt et par bilder fra sofakroken min. De er litt lange, så må få lagt dem opp litt...derfor de ikke henger så pent enda..



















 Den nydelige linbrikka under lavendelpotta, vant jeg inne hos Tante Monica.
Tusen takk, den var kjempesøt og passet rett inn her.


















 Men det stopper ikke der må dere tro. Jeg har også vært så heldig å vinne disse tre heklede klutene og duftlys inne hos Maryas krypinn.
Det duftet så godt da jeg hentet posten, at jeg bare sto å snuste på konvolutten lenge før jeg åpnet.
Tusen takk for flott gave Marya!


For gavekortet hos Drømmeverden fikk jeg også med en deilig Durance husvask, som jeg gleder meg til å bruke så fort jeg kommer meg på bena igjen. Ingenting er som en vårvask med duft av lavendel. Hater å ligge å se på rotet...men med engang jeg reiser meg holder jeg på å gå rett i bakken igjen, så får bare ligge i ro så lenge..

Vil gjerne ønske velkommen til tre ny følgere som jeg har fått. Tallene går mot 400 og det er bare helt utrolig. Dere er så skjønne som legger igjen så mange fine ord til meg. Jeg blir både glad og rørt.

Håper dere får en deilig og avslappende helg alle som er innom.










post signature

28 kommentarer:

Monica sa...

Uff kjedelig å være syk, også når du hadde planer og alt. Krysser fingrene for at formen blr bedre:) nydelige gardine som passet lekkert inn i din vakre stue:) masse god bedring.klem monica

(eddas) sa...

Da skal jeg sende masse goe tanker til deg...slik at du kommer deg ivei i morge:)Flotte gardiner og premier...heldig heldig der:)
klemklem

Jatte sa...

Hei hei Lise,

Så kjedelig og være sjuk da, håper du kommer deg fort!

Herlig premier du har vunnet:) Har selv vunnet gavekort, tøfler og ett brodert bilde de siste dagene, MORO!!

Bilde inne hos meg har jeg malt selv ja :)

God bedring snuppa,
Klem Jatte♥

Hanne Margrete sa...

Å så kjedelig å bli syk nå da! Typisk ja,men du har jammen mye å trøste deg med;) Håper det skjer et mirakel så du plutselig blir frisk til i morgen!
Rå-lekre gardiner, men må nok vinne en remie for å få sånne jeg og;)
God bedring!

Klem fra Hanne:)

Bustenellik sa...

De gardinene er jo prikklike lampeskjermen jeg har kjøpt på Brynem. Kjempeflotte :D Og for en vinnerlykke! Bestikker du folk eller? :p
Krysser fingre og alt som er for at du kommer deg på bena til i morra!

Bondekjerringa sa...

Syns du kan sende over litt vinnerlykke til meg også ;)
Ønsker deg god bedring!

Mimmi sa...

Hei på deg:)

Det er kjedelig å bli syk - og særlig når du skulle bort!
Håper du blir bra igjen til i morgen så du får dratt...skal sende noen "lykketanker" til deg:)

Men såååå mye fint du har vunnet da - en liten trøst er jo det:)

God bedringsklem fra MIMMI:)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Må tippe lotto i helga du☺
Kjempefine ting du har vunne, og gardinen passa kjempebra der☺

God bedring
og
God helg☺

Klem M♥

Bodil sa...

Huff så kjedelig å bli syk og typisk at en skal noe en har gleda seg lenge til...sånn hadde jeg d i vinter, enten ble jeg eller ungane syke når en skulle noe dagen etterpå.
Masse masse god bedring!

Gardinene var kjempefine. Du må ha hell i både spill og kjærlighet du!
Nå er jeg jo ganske fersk, men har vunnet et nydelig smykke, så d er ikke verst!

Ha en fin fredag og håper du blir frisk!

Klem Bodil

vår lille verden sa...

Det er koselig at du har fått så mye fint:)Det fortjener du helt sikkert..God bedring:)go klem

Unknown sa...

God bedring og håper du blir bra så du ikke går glipp av Oslo;) Kjekt å få gaver i posten, lucky you ;) Go bedringsklem fra meg

Henriettes hus sa...

GOD BEDRING ♥
Håper det blir oslotur på deg ♥


For noen fine gardiner, sånne kjøpte jeg på boligfryd, er superfornøyd. Har også kjøpt liftgardin like til å ha inni, det var og lekkert ♥

Skal si du har hatt vinnerlykke i det siste, du er JAMMEN heldig.

Ha en fin fin fredagskveld Lykkelise ♥
Håper du får slappet av og kost deg, tross sykdom..

GOD klem Henriette

HusmorDronninga sa...

Snakk om! Flere pakker enn regninger er jo veldig ok ;)
Håper formen kommer seg snart, ikke noe gøy å være syk!

Håper helga blir bra!
Klem

Siv sa...

Du da...har du blitt syk ;( det har du da ikke tid til nå !!!
Men lite å få gjort noe med da, jeg håper å få se deg i morgen, ikke det samme uten deg vet du.

Tusen takk for hyggelig omtale om meg her inne ♥ goingen :)

Men nå må du la oss andre få slippe til å få vunnet noe altså, makan ! Det er vel grenser på hell, hi hi... Nei da vennen, det er deg vel fortjent ♥

Men nå trenger du all den hell du kan få med å bli frisk, for du MÅ komme i morgen, dermed basta !

God bedring klem fra meg :)
Så sees vi i morgen...

Alfa sa...

Så masse flott du har vunnet. Slapp godt av i kveld, så blir du nok bra snart. Masse god bedring.
God bedringsklem fra meg.

Unknown sa...

Æsj, så kjedelig og bli syk igjen da! men det hjelper vel litt med flotte gaver kan jeg tenke meg:)
Heldige du, de gardinene har jeg sååå lyst på og ♥ De er bare herlige!
Og kluter, duker og dufter - herlig;)

Kos deg så godt du kan på fredagskvelden i sofaen ♥

Klem Line

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så flotte premier du har vunnet! :)

Ønsker deg riktig god bedring, vennen! Flotte gardiner ogå, forresten! :)

Klem

Hasigamas mamma sa...

Stakkars deg da!!! Jeg er så heldig at jeg nesten aldri er syk (bank i bordet).
Håper du kommer deg på beina igjen, slik at du får godt på loppis i morgen. Skal på loppis selv også, men har begge ungene på slep, så deg blir nok mest titting!
Riktig god bedring! Og ha ei fin helg!
Og takk for skryt :)
Klem
Lise

ELIN sa...

Så trist å høre at du er blitt syk. Rart med det der, at det aldri passer å bli syk. Uansett ønsker jeg deg riktig god beding, og håper Osloturen går i boks. Så masse herlige premier. Gardinene var kjempeflotte. Klemmer fra Elin

Martilie sa...

Stakkars! Plei deg selv og slapp av så kanskje holder det til i morgen!

Grattis med de skjønneste gevinster :) Kjempekoselig!

Klem fra Tove

Mitt liv på Storhaug sa...

Heldige deg! Man blir så lykkeleg av å vinna:D Hærleg følelse;) Sofakroken din var heilt nydeleg. Akkurat min smak! trur eg må setja i gong og sy meg nokre puter.

Sender mange god bedring tanker til deg slik at du kjem deg avgårde til Oslo=))

Veronica sa...

For en vinnerlykke så gøy. Elsker gardinene dine. De er superflotte!!
Ønsker deg god bedring og håper det blir Oslotur på deg.
God helg

Villa Drømmeverden sa...

Gardinene smatt jo rett inn i stua di! Lekkert! Om du ønsker liftgardiner i samme serie så har jeg det også:) Finnes i nettbutikken.
Ønsker meg jammen meg de selv også, flott å se de oppe.

God bedring, Lise!

Klem fra Margit
(Drømmeverden)

Tove `blogg verden sa...

Så kjipt å være syk!!! Håper virkelig du er frisk og rask i dag, så du kom deg til Oslo!!!
Nydelige gardiner ♥
God klem fra Tove

Christine sa...

Ønske deg kjempe masse god bedring!! Håpe du blir fort frisk, sånn at du får ta turen te oslo.

Ha ein fortsatt finfin lørdagskveld!

Klem frå Christine

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Hei Lise :)
Håper formen er bedre!
Kjempefine gardiner :) Så heldig du er for tiden da! Jeg venter selv på 2 pakker nå, så like spennende hver gang jeg går i posten :):)
En fin helg til deg også!
Klem Anita

Fossestua sa...

Superkoselig med pakker i posten, og ikke minst når man er syk :) Gratulere så mye med alle de flotte premiene! Råfine de lekre gardinene du har kjøpt!
Ønsker deg riktig god bedring, og håper du kommer deg på turen i morgen :)
Klem fra Lise

Anonym sa...

Gratulerer med nydelige premier!
Håper det går bedre med deg.
Stor godbedringsklem fra Mio