tirsdag 3. mai 2011

Vårpynt

Påska ble rydda bort litt senere enn planlagt, men nå er det ingen egg igjen å se. Det ble som etter jul, veldig tomt, og jeg er litt inspirasjonsløs for tida.. men fant noen blomster igår, og gammel pynt ble tatt fram fra det store skapet med det rare i.
Fikk meg også et oliventre, da jeg satser på en fransk lettstelt veranda i år, med flere oliventrær og masse lavendel.
De har kampanje på oliventrær på Plantasjen nå, så det er verdt å ta en tur om du er på utkikk etter et du også.



















 Dette er ikke oliventreet...bilder kommer senere...
Imens kommer et bilderas av resten av pynten.



















 Det var litt tidlig for lavendelen sa de på Plantasjen, men det er mulig de har på planteskolene. Er ikke noe hastverk egentlig, da verandaen ikke er beiset enda... til helga kanskje?



















 Vet dere, igår vant jeg enda en Give away.. skjønner ikke at det er mulig å være så heldig... nå må jeg vel ha brukt opp flaksen for en stund..



















  Pikekyss er det lenge siden jeg har hatt fremme som pynt. Det er jo litt vårlig.. fine farger hvertfall, og lykkeliten strekker seg etter de hele tiden...må plassere de utenfor rekkevidde..




















 Tusen takk til alle dere herlige mennesker som legger igjen så mange fine ord til meg, dere gjør bare dagen min enda bedre.
Jeg har ikke hatt så mye tid til å kommentere i det siste, men jeg titter innom dere....lover å komme sterkere tilbake. Får dårlig samvittighet når jeg ikke rekker over. Det er jo så mange faste blogger jeg leser, og det blir noen ganger litt mange... men sånn er det til tider.


Ønsker dere en fin vårdag.
Her er det kaldt idag og regn i lufta... men det er kanskje bare vi som har blitt litt bortskjemte med det knallværet som har vært.
Men ut å leke skal vi uansett, været stopper ikke oss nordboere.

Vi sees!










post signature

29 kommentarer:

Mona Christin sa...

Hei.

Ja, det føles alltid tomt etter en høytid. Men dette løste du fint, synes jeg.

Du er inne i en vinnerstim, virker det som. Morsomt da. Jeg hadde en stim i sommer, men siden har jeg ikke vunnet noe. Så det kommer og går, og kommer ikke tilbake heller virker det som. Hihi...

Kos deg i premieregnet. Kanskje hive inn en Lotto??

Ha en fin dag.

Klem Mona C

tinemor sa...

SÅ FIN BLOGG DU HAR
Klem

Dronninghuset sa...

koselig du har pyntet, riktig vårlig og lekkert ble det....
oliventre kunne jeg og tenkt meg men er kanskje vanskelig å få til å trives, eller?
ønsker deg en fin dag,
;-) Tove

Hanne Margrete sa...

Herlige bilder du viser, likte spesielt godt det av potterosen foran vindusrammen! Er det mulig å være så heldig?? Hadde sett på det som et stort under hvis jeg vant en eneste giveaway;) Du skal ikke ha dårlig samvittighet, det er ikke bra for helsa! ( Det er derfor jeg har så akral helse,hehe)

Ha en super dag!

Klem fra Hanne:)

ELIN sa...

Så fint du har vårpyntet! Her sludder det i dag, så våren har dessverre ikke helt festet grepet. Klemmer fra Elin

Hilde♥ sa...

Så mange flotte bilder.
Ha en fin tirsdag.
Klem Hilde

eventyrLise sa...

Jeg fikk da kjøpt lavendel for 2 uker siden på plantasjen. Plantet den ut i krukker i går, og selvsagt snør det i dag :( Jaja.

Hva koster et oliventre på plantasjen nå? Er det lettstelt? Kanskje jeg skulle prøvd meg på et...

Ha en fin dag videre :)

Bondekjerringa sa...

Så masse fine detaljer du har :) Den høye blomsterpotta med prikker var kjempefin! Heldig du er som har slik vinnerlykke :)
Ønsker deg en nydelig dag

Anonym sa...

Kjempefint hos deg Lisemor,du er så flink. :))
Ha en flott dag.
Goklem.

Sukkertøy for øyet sa...

Hello Søte :)

...herlig pastell vår inne hos deg
=
Lykke

*LIKER*

Go'klem til deg fra meg

VillaVårfrubakken sa...

Hei på deg, vakre bilder. Harprøvd oliventre som ikke har overlevd hos meg, men jeg gir ikke opp så lett...Ha en kjempefin tirsdag...klem

Unknown sa...

Så koselig pynt du har tatt frem ;)
Og heldige deg som har vunnet igjen, jeg har nå en give away inne hos meg;) Kjøpte meg selv oliventre på plantasjen på fredag til kun 149 kr, kjempegøy når de er så billig.

Ang dukkehus har jeg ikke gått for et spesielt, ser litt etter men får se hva jeg ender opp med. Men linda er et fiint hus;) KLem

Unknown sa...

Og hvor har du kjøpt de pikekyssene??? Jeg finner bare i farge hvit og rosa ;( Klem

Unknown sa...

Og hvor har du kjøpt de pikekyssene??? Jeg finner bare i farge hvit og rosa ;( Klem

vår lille verden sa...

Det er godt med vårlig pynt og pasteller nå.Jeg tror jeg må få kjøpt meg noen oliventrær,spørs om de overlever tempen i trønderlag hehe..Nydelige bilder as always:O)go klem

Unknown sa...

Fiiiine bilder ♥
Blir som regel litt tomt når jul og påskepynten er ryddet bort ja, men det er deilig og...
Og så herlig og ta frem litt vårpynt ♥ Oliventre tror jeg desverre aldri jeg kommer til og få til, så de får nok ikke komme hit;) MEn lavendel derimot, det skal bugne på terrassen i år;))

Så gøy at du vinner og vinner, det gjør jeg og, helt fantastisk ♥
Og jeg eeeelsker jo pakker i posten;) Men syns det er like gøy og gi bort og, hihi;))
Synd ikke disse vinner-lykkene gjelder for LOTTO og, der har jeg nemlig aldri vunnet mer enn 250,-

Ha en fortsatt fiiin tirsdag snupsi, i dag blir det Fruene;)

Klem Line

Christine sa...

So fine bilde du vise. Fine vårlege fargar og stemning :)

Ha ein fin tirsdag :)

Klem frå Christine

Bodil sa...

Nydelig pynt og flotte bilder du tar.
Er selv på jakt etter oliventre, får ta en tur på Plantasjen.
Alltid koselig å lese innleggan dine.
Klem Bodil

Behindabluedoor sa...

Hei...
Her var det mye fint og hvile øynene på, takk for at du delte:)))

Ha en fin kveld.
Klemmer

De små øyeblikk sa...

Herlige bilder med en hel haug av vårstemmning :) Så heldige du er da som vinner & vinner, alltid kjekt med det man kan få og (som Line skriver)det man kan gi bort:)

Ha en strålende kveld, Klem Kjersti

Ruter & Hjerter sa...

Hei! du har det så fint rundt deg:)
Jeg og savner litt inspirasjon om dagen og at jeg ikke kan plamnte blomster pga snart stillas rundt hele huset:)) klem

Gry sa...

Heisann snupp! Long time, no see... Det har blitt lite tid til blogg her også, så du er ikke alene om å ha dårlig samvittighet! Men, det var jo det vi ikke skulle ha da.. he he... En får ta det når en har lyst og anledning ;)

Nydelige og delikate bilder hos deg som alltid! Herlis pastell!!!! Som minner om sommer ;) Takk for tips om kampanje på oliventrær. Har vurdert om jeg skal droppe hele olivengreia, da jeg sliter med å få de til å overvintre. Har kjøpt flere år på rad, men de mister alle bladene og jeg sliter med å få de fine igjen. Meen, har grådig lyst på et da vettu, så hvis de ikke er så dyre så gjøre jeg kanskje et nytt forsøk ;)

Grattis med premie! En god uke videre til deg, nyt maidagene til fulle ;) Klemmer

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Hei Lise.
Jeg pakket bort de siste påske-eggene i går, så nå er det litt tomt her også:) Må finne noe fint å sette fram!
Så god vinner-lykke du har da :)
Blir spennende å få se "den franske veranda" i løpet av våren ;)
Ha en fin kveld!
Klem Anita

Tove sa...

Hei hei
Jeg kjøpte to store oliventre i fjor. Har visst tatt kålen på begge to. Pokker og. De kostet jo flesk. Men gir meg ikke så lett. Nye skal skaffes.
Så bra du har vinnerlykke. Ikke alle som er like heldig kan jeg fortelle deg, snufs...
Ønsker deg og dine en flott kveld
Klem Tove

Hos Farmor sa...

Så fint du har pyntet :)

Nettbutikken er forresten åpnet :)

Ha en fin uke!!
Klem Marte

Anonym sa...

Såååå fint du har det :) Veldig fine bilder!! :)

Veronica sa...

Grattis med vinnerlykke.
Følte også det ble tomt her etter påske. Hadde en tur på plantasjen, men da jeg kom hjem fant jeg ut at jeg handlet alt for lite.
Elsker oliventrær!!!
klem

Jatte sa...

HEEEEERLIG vårpynt♥
Elsker pasteller, å det er jo bare så nydelig på denne tiden av året.. deilig og omgi seg med litt farger igjen etter en litt fargeløs vinter :)

Nydelige pikekyss også!

Håper Onsdagen blir fin,
Klem Jatte♥♥

Jennys fire vegger sa...

Nydelig vårpynt, og lekre bilder! :-)

Ha en fin dag videre.
Klem Jenny