fredag 13. mai 2011

Wallsticker

Ja da var endelig feilen rettet opp i da.. men siste innlegg har forsvunnet hos de fleste ser jeg... og jeg som ikke hadde fått lest alle kommentarene engang....ja ja, da er det bare å legge ut bildene av den nye wallstickersen jeg vant på nytt da.



















 Den vant jeg i inspirasjonskonkurranse inne hos Tips og inspirasjon til hjemmet.
Du bør titte inn på facebooksiden deres, der er det masse masse fine bilde samlet på et sted. 



 Nå setter jeg veldig pris på at fredagskvelden endelig er her. Vinglasset står på bordet, sushien kommer snart og det er Norske talenter på tv'en. Helga skal brukes til beising av veranda og maling av lekehuset til lykkeliten. Nå klør jeg i fingrene etter å innrede og fikse den, det skal bli så gøy!





















 Ellers prøver jeg mitt beste til å overtale min kjære venninne Anette med bloggen Hvit Romantikk til å bli med på Glansdagen... men det er ikke helt lett. Vanligvis er jeg ganske god på å overtale, men denne gangen kan jeg trenge din hjelp. Så hvis du vil se Anette (og meg...) på Glansdagen, så legg igjen en overbevisning inne hos henne.
På forhånd takk!


Kos dere med ukas beste kveld.









post signature

15 kommentarer:

Hulda sa...

Så heldig du var! Så veldig fint ut med skrift på skapet ditt. Likte så godt de bollene! Så veldig gode ut, flotte bilder!

ELLEMELL sa...

Nydelige bilder, og så fin wallstickers da!:)

ja helgen er enedelig her- det har vært en lang uke hos ellemell! så her skal helgen nytes!

kooos dere!
klem ellemell

vår lille verden sa...

Så koselig sted du har satt wallstickeren på:O))Og de bollene!LEKRE:O)))Godt med fredagskos i heimen,kos dere masse!go klem

Unknown sa...

Ahh det var kjipt med alle kommentarer som ikke ble lest, hadde noen kommentarer fra nye gjester =( Bollene så fantastisk go ut. Og den wallstickeren var kjempefin, vant en kjøkkenkonk på tips og inspirasjon siden for en stund siden ;) Klem

Mitt liv på Storhaug sa...

så heldig du er å vinne noko så flott=) Passa fint å ha den på skapet, så kanskje ånden om å bake boller kjem litt lettare;) Kjente den kom sterkt her med dine nydelige bilete:o)

Ha ein fantastisk helg=))

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempefin wallsticker☺
Og dei såg ikkje so verst ut dei bollane heller..☺

Sku gjerne blitt med på Glansdagen eg og-men økonomien seier dessverre nei :(

Ha ein strålande fredag☺
Her regna det so terassen må nok vente...

Klem M♥

ELIN sa...

Så herlig wallsticker :) Fristet de bollene assa. Lykke til med helgens gjøremål, men kos deg masse i kveld. Klemmer fra Elin

Mamsens hus sa...

Flott wallstickers du fikk,
passet jo perfekt. :)
Må si det fristet med boller nå ;)
ha en fin kveld videre.
klem

De små øyeblikk sa...

Så kult med wallstickers på kjøkkenskapet! OG for noen flotte boller, mMmm fristende :)

Håper du har en fin fredagskveld og får en flott helg, klem Kjersti

Hanne Margrete sa...

Jeg kommenterer gjerne igjen;) Kjempefin wallsticker, og så koselig kjøkken! God helg!
Klem fra Hanne:)

Gry sa...

Hei snupp, hyggelig å "se" deg! ;) Lekre bilder og så artig med wallstickersen! Jeg får opp innlegget ditt fra i går også, så da har det vel ordnet seg ;) Bollene ser snadder ut!! Delikate bilder som alltid hos deg!

Fredag kveld ja.. Den er best! Hvit i glasset her. Ikke så eksotisk her som hos dere da men.. Sushi hørtes deilig ut, her har det gått i takkkos som vanlig ;) Mannen er i Italia i helgen og gutta og jeg har holdt fredagstradisjonen i hevd.

Glansdagen ja.. Det høres morsomt ut, men jeg kan dessverre ikke. Lykke til i med overtalelsene, håper du får drahjelp med Anette ;)) Nyt helgen videre kjære deg! Klem

Torill sa...

Heldige deg! Wallstickersen var kjempefin og så lurt å plassere den der....tips notert;) Og bollene mmmmm... og så fine dei og var, det sjokoladehjerte gjorde susen....nok eit tips notert:)

God helg og lykke til med beising og leikehytte:)
Klem fra Torill

Smykkas sa...

Jeg forsøker meg med en ny kommentar.

Wallstickeren var skjønn, og det var noen farlige fristelser du viser.

Jeg oppdaget nettopp at et innlegg som var borte for en time siden, plutselig dukket opp igjen. Du får krysse fingrene.

Klem

Lisas hjem og skatter sa...

Saa fin wallstickers :) jeg vant nettopp en jeg ogsaa! kjempegøy! Bollene saa nydelig gode ut!

naa er innlegget ditt under tilbake - det samme skjedde hos meg! kjedelig :)

God helg til deg og dine!

klem/lisa

Rosa sa...

Hei søta!

Jeg skjønner heller ikke helt hva som skjer med bloggene våre om dagen, utrolig irriterende er det ihvertfall!

Nå har jeg vært og hentet "Kjernesunn familie" på biblioteket, håper å få lest litt i den i løpet av helgen:-)
Har allerede endret en god del i kosten, og merker STOR forskjell allerede.
Men helgene er en utfordring... så der kan jeg trenger tips litt sunnere og mindre kaloririke former for "lørdagsgodis". Blir fort 3 lørdager på rad, om du skjønner ... og det føles jo iKKE bra når man har proppet i seg en diger sjokolade...
Men jeg satser på at det også endrer seg med tiden, jeg er iallefall godt i gang!

Kos deg masse i helgen, mmmmmmmm sushi og vin er digg:-)

Klem, Rosa