torsdag 19. mai 2011

Ditt beste interiørfoto

NIB jentene er superflinke syns jeg, som ordner noe så flott som Glansdagen. Masse flotte damer, inspirerende foredragsholdere, konkurranser og fine premier. Og ikke minst en skikkelig fest, hvor man har mulighet til å møte andre bloggere. Jeg har vært på noen bloggtreff og har bare positive opplevelser. Damene er enda bedre i virkeligheten, og jeg har fått gode venner for livet. Så om du er i tvil og syns det er litt skummelt, så kan jeg love at det er bare moro. Du kommer ikke til å angre.




















 På Glansdagen skal vinneren av det beste interiørbildet presenteres, og går du inn HER og sender inn det interiørbildet du er mest fornøyd med, kan du være med i trekning av et flott Canon kamera.  
Jeg bare bøyer meg i støvet for hva NIB jentene får til.


Nå er det snart fredag, og det er jeg jammen veldig klar for kjenner jeg. Uvant å være så mye borte fra lykkeliten, og jeg gleder meg til å kose meg masse med henne i helga.









post signature

14 kommentarer:

Hanne Margrete sa...

Så koselige bilder! Høres veldig kjekt ut med bloggetreff! vet ikke om det er noen i nærheten av meg, men hadde det vært hadde det vært litt spennende!
Vil ønske deg en fin helg, og kos deg masse med jenta di:)

Klem fra Hanne

Hasigamas mamma sa...

Kjempefine bilder!
Jeg er nok en av de som ikke "tør", men det høres jo veldig kjekt ut!
Håper du får ei herlig helg, Lise! Klem
Lise

Junk De Lux sa...

Jaaaa! FIKK BILLETT I GÅR OG GLEDER MEG EN HEL HAUG!
Skal sende avgårde noe til konkurransen også men kameraet mitt er så dårlig...det er jo for gøy da så det får bli som det blir;)

Vi sees i oslo da:)

Siv sa...

Hei på deg:)
Hi hi...der la vi ut innlegg nesten likt ;)
Ja, de er flinke disse jentene på nib, de står virkelig på...
Du får kose deg masse på treffet, også får vi håpe Anette blir med, hun har jo blitt en populær "blogger", så hun ville nok mange satt pris på å hatt der ;) Men hun er virkelig "sta" så har hun bestemt seg, så har hun det ! hi hi..men hun er da søt også ♥

Gratulerer med de søte kaninene da, nuselige :)

Så ut som du hadde en herlig 17. mai med dine, det hadde jeg også med barna mine ♥ Det blir noe helt annet med barn ja ;)Vi er heldige..

Du har jo så mange flotte bilder, så det kan nok hende du ender opp med premien her også du "Lykke Lise" hi hi...heldiggrisen :)

Ha en herlig kosehelg med jenta di, og nyt livet vennen ♥

ELIN sa...

Nydelig bilder! Kos deg masse på Glansdagen til NIB jentene.I morgen er det alt fredag, så ønsker deg en flott og koselig helg med lykkeliten og mannen. Klemmer fra Elin

Unknown sa...

Hei du skjønne;)
Tipper det blir superbra på glansdagen, og jeg misunner dere som får dratt kjempeMASSE!!!
Jeg har ingen mulighet desverre, men håper det åpner seg en slik anledning igjen om ikke altfor lenge;))

Ha en superduper god helg med lille frøkna, kos dere masse;))

Klem Line

Unknown sa...

Så utrolig hyggelig innlegg å lese etter en laaaang dag:) Vi har vært ute på goodiebags -jakt i dag, og gleeeeder oss til å dele ut de på Glansdagen!! :))

Herlig at du blir med i fotokonkurranse, og veldig godt med en skikkelig klapp på skuldra:)

Stor klem,
Ann Helen

(eddas) sa...

Ja...vet ikke om det blir glansdager,er så usikker på hvor jeg er da:)
Flotte bilder Lise...
ha en riktig kos dag..
klemklem

Anne Mai sa...

Fine bilder :) ønsker deg og dine en fin helg :)

Bustenellik sa...

Det skal bli godt med helg nå ja. Tross at jeg styrer hverdagen min helt selv for tiden, skjer det jo noe hele tiden, og i morra har jeg tenkt til å gjøre ingenting :-) Og du har jo bare gode interiørfotos! Elsker bildene dine, Lise :-) Kos deg med LykkeLiten i helga, og god helg til dere :-)
Klem

Maria Isabel sa...

Tusen takk for kjempehyggelig hilsen :) Ja, det er bare å øve spansken din på meg, hehe!! Skal svare så godt jeg kan!

Te deseo una tarde muy buena :)

Abraso de MI :)

hobbyvimsa sa...

Heisann!!

Nydelige bilder både her og 17 mai bildene...Lykke til..

Må si jeg likte den arbeidsfordelingen deres i dag hihi!!I går dro jeg til mion søster på god mat og vin,men mannen var hjemme med barna,var en fin arb.fordeling det også syns jeg;)

Godt vi har snille menn:)


Ha en fin helg!!

Klem Linda;)

De små øyeblikk sa...

Nydelige bilder!

Ha en superfin lørdag, klem Kjersti

Jeanette sa...

Her var det mye vakkert,la meg til som følger her hos deg.Fikk veldig lyst å være med på konkurransen hos NIB jeg også(har liksom ikke helt turt) :)

Ha en fortsatt fin søndag:)

-Jeanette-