søndag 13. februar 2011

Alle burde skaffe seg....

En pensjonert snekker...
Det er ganske så lurt, ganske så billig, og ganske så enkelt. 
De fleste prosjektene mine hadde sikkert ikke blitt noe av, hvis det ikke var for pappa'n min. 
Den pensjonerte snekkeren, som rister på hodet, men hjelper meg å gjennomføre. 
Tusen takk, kjære pappa, vet du syns det er litt moro.

Som her om dagen da jeg syns jeg hadde venta litt vel lenge på den hønsenettingen jeg skulle ha opp på kjøkkenet.
I skillet mellom benk og skap.
Så kan vi henge huskelapper, fine kort og bilder der.
Har man lite kjøkken, må man prøve å utnytte plassen best mulig. Og noen stor tavle hadde vi ikke plass til.
Men hønsenetting er kjempefint det og.


 Da kom pappa opp og fikset for meg,
og han var ute å kuttet noe kvist til soverommet.
Endelig snart ferdig der også.... det har også tatt vel lang tid..
Men nå mangler bare noen gardiner heldigvis.



Håper dere hadde en flott morsdag, og at dere er klare for en ny uke. Jeg skal sende ut innbydelser til 1 års dag idag, som er rett rundt hjørnet. God mandag alle sammen.



Jeg er forresten 1 følger unna trekning i min Give away, så har du ikke meldt deg på enda, har du fortsatt en mulighet til å gjøre det HER.
Kanskje det blir trekning idag?
Dette gikk litt fortere enn jeg hadde trodd, men da blir det jo ikke så mange om beinet da.
Hjertelig velkommen til dere nye følgere, håper dere vil legge igjen ett spor. Gleder meg til å besøke dere også.











post signature

26 kommentarer:

Jatte sa...

Hei på deg!

Så stilig det ble med hønsenetting mellom der da :)
Kreativt altså!

Heldig du er som har en så snill snekkerpappa♥

Ha en fin Mandag,
Klem jatte♥

(eddas) sa...

Hallo og god morgen:)
Ja du sier noe,skulle gjerne hatt en snekker for hånden:)Ble kjempefint med den hønsenettingen slik:)Men er litt snekker selv da:)
klemklem og ha en fin dag..

Unknown sa...

God morgen Lise;)
Så flott det ble med den hønsenettingen, kjempelurt ♥ Og så kjekt og ha egen snekker;)

Ha en fin dag!

Klem Line

Jennys fire vegger sa...

SMART! :-D Og skikkelig fint! Heldige deg som har en snekker å vinke på. :o)

Nå har du knocket 300 ser jeg, grattis! Gleder meg til trekning.

Ha en fin dag!
Klem Jenny

Rebekka sa...

Oi, det ble skikkelig fint. Jammen er du kreativ som kom på noe slikt :o)
Ha en flott uke :o)

Lykkeliten sa...

Akk, ja hadde vi bare hatt den snekkeren;) Dessverre så har vi ikke en på lager, så vi må bare prøve og feile og lære det selv. Tar litt lengre tid, men alt går;) Utrolig stilig med den hønsenettingen! Utrolig kreativt:) Ha en nydelig mandag.

Gunn Merete sa...

hei!
vil du være med på hurtig give away?! Trekkes i kveld klokken 18.00
http://sjarmerendechic.blogspot.com/2011/02/vil-du-ha-valentinesgave.html

Martilie sa...

Genialt!! Ble en lekker tranparent romdeler :)

Ha en skjønn dag! ♥♥♥

Klem fra Tove

Anonym sa...

Det smarteste jeg har sett på lenge,det var en superflink pappa det. :)) Fikk lyst til å gi ham en klem. Flott kjøkken du har.
Klem:)

toves sammensurium sa...

Visst er en pensjonert snekker lykken i livet,især når ens bedre halvdel knapt kan hamre ned en spiker!Tenk jeg er like heldig som deg og har akkurat en slik pappa...mye hoderisting der i gården også kan jeg love...hadde de to møttes hadde de nok hatt mye rart å snakke om *lol*
Så tøft og praktisk det ble,flinke pappan din og du med din gode idé!!!!
toveklem:)

Lena Marie, LillMi sa...

Veldig kjekt å ha en arbeidsvillig snekker i nærheten!

Stilig med hønsenettingen;)

Ha en god valentinesdag og en flott uke!

Noatunfrua sa...

Nettingveggen var knallstilig!!

Jeg ønsker meg en sånn til jul.... En pensjonert snekker altså... Det kan nemlig komme godt med om ting går veien i dag.... *hjelp*

Ha en nydelig mandag, snuppa!
Klem!

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Ja skulle så gjerne hatt en snekker...Har desverre ikke en pappa som kan hjelpe meg heller, så heldig er du! Tøft med hønsenettingen..

Marianned sa...

Høsenettingen så utrolig flott ut! Så kreativt, jeg hadde aldri kommet på noe slikt :)

A K sa...

Så kjekt å ha en pappa som er snekker :) Vi er heldigvis utstyr med snekkere her i familien også så det er alltids noen å ringe til når man vil ha noe gjort... Noe man vil litt for ofte ;)

Gratulerer med morsdagen i går!! Så koselig med første morsdag :) Ser at jenta deres har bursdag 4 dager etter at vi feirer 2 års dag for den kommende store(mellom)søster her hos oss :) I dag har jeg og størstejenta som er hjemme med vannkopper handlet inn servietter, prinsessemuffinsformer, prinsesselys og annet rosa og "sessete" :) så kos med barnebursdager :)

ser ut til at det var hyggelig på bloggtreffet hos deg :) Nå som Johanne vet hvor du bor så må du bare si ifra om det er plass til meg en gang også så henger jeg meg på med henne ;)

klem

Unknown sa...

Hei Lise
Takk for hyggelig kommentar, og gratulere med din første morsdag.
Har du besøkt butikken Litt à hvert her på Jeløy? det er en butikk i din stil , og hun har venninnekveld på torsdag fra kl 18-20.
Happy Valentine til deg.
Klem...Ellen

verdens heldigste mamma sa...

Hei på deg Lise mor !!! :)

ah sukk og akk og kjære søte snille deg !! Så glad jeg blei når jeg leste de søte orda dine om oss bloggejentene under her!! Da må jeg bare si at du er så nyyydelig, sprudlende, søt og god selv også! Og for ett vakkert hjem du har !!! :) Så gjennomført og romantisk, ryddig, rent og pent! :) Blir en stund til dere får komme hjem til meg ;)

Jeg har det så kjempe koselig sammen emd dere, og det er nesten så jeg ikke får prata nok likosm! Vil aldri hjem for vi har alltid noe og snakke om! :)

Nå kjenner jeg at jeg blir sånn igjen! .. *skravle skravle*

sukk... heldigvis at vi traff hverandre :)

STOR klem!

VillaVårfrubakken sa...

Så flott, selv bruker jeg hønsenetting til masse...syns det er tøft. Ønsker deg en herlig mandagskveld...klem

Anniken og mammas lille verden sa...

Så fint det ble med hønsenettingen, det var et lurt tips! Tusen takk for koselig kommentar hos meg, det varmer veldig=)

Tove `blogg verden sa...

Så flott det ble : )
Ser du har over 300 følgere nå, så da venter vi i spenning på trekningen her inne : D
Kos deg
klem Tove

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Hei vennen min ! ♥

Ble jo så tøft med den hønsenettingen, virkelig en god ide. :)

Håper du har hatt en kjempekos Valentine's day snuppa, og heldige deg som har fått ny jakke. Får vi se den eller ? Håper det...

Ha en kjempefin kveld videre ! ♥

God klem fra Anette ♥

Annveig - Det lille Rom sa...

så heldig du har som har en så snill og hjelpsom pappa;) Det ble jo utrolig fint ,for en smart ide!!!

klemmer Annveig

Mona Christin sa...

Hei Snuppelise.

Den snekkeren må være gull verdt, for han gjør jo som han får beskjed om. *ler* Ble kjempefint med netting mellom der. Likte meg godt hjemme hos deg. Lyst og delikat. Ser dere har gjort litt av en jobb i oppussingen av hus og møbler. Elsket den hvite trappa deres. Min drømmetrapp er også hvit, men den er ikke her i huset (dessverre). Gulnet, gammel, mye merker og lakkert. MÅ gjøre noe snart før jeg går på veggen.

Og igjen, takk for sist. Jeg koste meg.

Klem Mona C

Kristin sa...

Såååå kjekt du!
Jeg har bare en snekker i butikkjobb- ikke like effektivt!

Ble kult med hønsenetting på den måten! Så flink du har vært..
SÅ moro med bloggtreff.. *litt misunnelig* hihi! kLemmer

Hos Jorunn sa...

Så fint det ble med den hønsenettingen, veldig dekorativt! Det er godt å ha snille fedre til å hjelpe seg, jeg har fått masse hjelp fra min far når det gjelder huset i Sverige. Ønsker deg en flott onsdag, klem fra Jorunn

n i n a s hjem sa...

Så utrolig stilige!!!
Så bra at pappaen din hjelper deg :)

(..du, var det slik at du ønsket den kjolen?)

Klem