lørdag 12. februar 2011

Bloggtreff på sparket

Her kommer et lite bilderas fra Lykkehjemmet som endret seg fra krater til bloggbart i løpet av en liten time. Alt takket være min kjære og vaskebøtta.


Da jeg fikk telefon om at bloggtreffet vårt måtte avlyses av vertinna, kastet jeg meg rundt så vi kunne treffes her hjemme. Vi hadde jo lagd mat alle sammen, og gledet oss til jentekveld, så dette måtte jo bli noe av. Jeg fikk gjøre det morsomme, som bordekking og min kjære vasket, vasket og vasket.


Det er andre gangen vi jentene treffes, og vi fant tonen med engang. Skravla går, vi ler, analyserer blogger og spiser tapas og sjokolade. Moro at man blir en så bra gjeng, så fort, og vi har alle mye til felles. Ikke rart skravla går. 
Kjempeglad for at jeg har truffet disse flotte jentene her i interiørbloggeland.


Sjarmerende Johanne,
en humørspreder av de sjeldne. Blid som ei sol, og søt som et sukkertøy får hun oss til å le av sine hverdagsfunderinger. 

  
Familiekjær og veldig koselig dame, som jeg gleder meg til å bli bedre kjent med. Hun har et nydelig hjem du bør titte innom.
Rar dialekt, men veldig veldig god. Spennende samtalepartner, og engasjert i de viktige tingene i livet.


er kjempesøt og snill, og har mange søte historier om sin lille prinsesse på lur. Hun har en nydelig blogg dere bør ta en titt på.

God stemning med levende lys og noe godt i glasset.





Nå fikk jeg samtidig vist noe annet enn detaljblogging. 
Man har ikke akkurat få nerver, når en gjeng interiørdamer skal komme på besøk. Selvom de er verdens koseligste damer, så skaper de en viss frykt. De vet hva de skal se etter og det nytter ikke å feie hybelkaninene under sofaen.


Grunnen til at alle bildene er vi forskjellige nyanser idag, er at jeg fikk en liten opplæring på ISO og hvitbalanse igår.
Så langt har jeg nesten kun brukt automatisk innstilling, og bildene blir ikke akkurat bra på kveldstid da. Men å lese bruksanvisning er ikke noe alternativ. Da er det mye bedre å få en liten innføring av noen som kan det, og prøve seg fram litt. Derfor litt ymse kvalitet i dagens innlegg.

Har du noen gode fototips å dele, eller en god linse å gi bort, så kom med det.




Nå er det lørdagskos
*alene hjemme*
Nyt kvelden alle sammen.










post signature

12 kommentarer:

Mie fra Mies Mirakler sa...

Så nydelig du har det hos deg, og det så ut som et kjempekoselig treff, heldige dere :) *♥*

Christina Mari sa...

Oj,så kjekk du er da! Høres ut som dere har det kjempe koselig sammen.
Må være kjempe artig å treffes på en slik måte,å bli enda bedre kjent med de bak bloggene.
Ha en god lørdag.
Klem Christina

Frk Kastås sa...

spenstig! ;)

Ha en god lørdagskveld!

Ellen - my royal dream! sa...

Tusen takk for koselig kommentar! En gang må jo være den første vettu! Du hadde en kjempe fin blogg! :)
Ønsker deg en riktig god kveld!

Klem Ellen

Ellen - my royal dream! sa...

Tusen takk for koselig kommentar! En gang må jo være den første vettu! Du hadde en kjempe fin blogg! :)
Ønsker deg en riktig god kveld!

Klem Ellen

No.15 sa...

ååå, det så koselig ut!! Du har da vel ingenting å frykte med en gjeng interiørdamer på besøk, selv om jeg skjønner det skaper en viss spenning. *ler* ;)

Ha en herlig kveld :-D

Klem

Anonym sa...

Så koselig med bloggtreff hjemme,det burde flere hatt.
Så flott du har det. :)
Kos deg resten av kvelden.
Klem.

Mona Christin sa...

Hei.

Takk for i går. Det var kjempekoselig. Og hvor fort tiden gikk. Gosh...

Skulle bare ønske jeg kunne godkjent bildet først☺ Ser ikke akkurat representabel ut, ser jeg. Men, ja ja... Alle har en dårlig vinkel.

Kos deg i ditt herlige lykkehjem. Et hjem du stolt kan vise frem til hvem som helst.

Stor klem Mona C

ELIN sa...

Så koselig! Ikke noe å være redd for da, du som har så nydelig hjem :) Moro med fototips man. Man lærer stadig nye ting. Ønsker deg en flott morsdag i morgen. Klemmer fra Elin

Lene, TingOgTanker sa...

Det lyder som om I har haft det rigtig hyggeligt, som vi siger på dansk :-)
Det er en meget smukt hjem du har.
Jeg bør nok finde min brugsanvisning frem til mit kamera, for jeg har ikke nogen til at fortælle mig om hvid balance med mere.
Lene

Unknown sa...

Så GØY!! Og så tøft av deg og kaste deg rundt og lage istand til treff hos deg;)) Så flott du har det Lise, har aldri fått se så mye fra stuen din, hihi...
Tipper dere hadde det superkoselig ♥

Og så artig med litt foto-tips, det kunne virkelig jeg trengt og;)

Ha en strålende kos morsdag ♥

Klem Line

Noatunfrua sa...

Takk for en nydelig kveld til alle fire! Du er en søt og flink vertinne, Lise :) Utrolig gøy at du løste avlysningen så kjapt!

Tusen takk for hyggelige ord :) Bildet der i mot............ hahha!

Gratulerer med morsdagen!
Klem