mandag 28. februar 2011

I'm so excited!!!

...that I just can't hide it......
 

Ser dere denne flotte sommerboka?
(det skal vel mye til at denne har gått deg hus forbi her inne i blogglandia om dagen...)
Jeg er med i den!!! Jippi!!
Eller ikke jeg da, men bilder som jeg har tatt,
og jeg er skikkelig superglad nå. Dette var virkelig en fantastisk beskjed å få på en ellers så grå og kald mandag.


Flinke, flinke Franciska, som er kjent fra flere interiørblader, bl.a. Vakre hjem, er igang med det største interiørbokprosjektet i Norge på lang tid. Her har hun samlet sine nydeligste sommerbilder, sammen med masse bilder fra utvalgte bloggere. Her er det mye inspirasjon å glede seg til.
Og det blir en stor bok. 200 sider og 23 x 31 cm med stivbind og smussomslag og masse fargebilder.


Gleder meg veldig til denne boka kommer ut i starten av april. Da er alle vi som har bidratt til boken invitert til lanseringsfesten på Lillestrøm, og jeg kan få treffe flere av bloggerne jeg beundrer, som

                                             Hos Gry

Og mange flere flotte bloggere!         
 
Har du lyst til å forhåndsbestille denne perlen av en bok, så kan du gjøre det HER.
Det er vel ikke feil med litt sommerinspirasjon for noen av oss nå tror jeg... Nå er mars rett rundt hjørnet, og jeg håper den bringer med seg mildvær og vårsko.

 
Nå skal jeg sveve videre denne mandagen,
så snakkes vi snart igjen! Håper dere har hatt en like bra start
på uka som jeg har hatt..









post signature

22 kommentarer:

Sukkertøy for øyet sa...

Weeeee :)
Dette er SÅ morro vennen

GRATTIS så mye til deg også vennen
Jeg gleder meg som en liten unge til å sitte på balkongen med denne i sommer og bli inspirert :)

Hurra for oss? Jaa..Det synes jeg er på sin plass..*leR*

Bustenellik sa...

Gratulerer!!! Så moro! Ha en hoppende gla'mandag videre :-)

Elin sa...

Så gøy:) Gleder meg til boka kommer:)...Den skal kjøpes:)

Ønsker deg en finfin ukestart:)

Klemmer Ea:)

Gry sa...

JUHU!! Grattis min venn!! Rett og slett HERLIG at du også er en "utvalgt"... hi hi... ;)) Dette blir både morsomt og vedig spennende! Jeg ble akkurat like glad som deg da jeg i går kveld oppdaget at mine bilder får være med ;) Kjempekos å treffes som V.I.P.'er på lanseringsfesten! ;)Har lenge tenkt at jeg gjerne skulle besøkt ZanZ, og nå får vi jo muligheten. Og ikke minst får jeg treffe deg og de andre bloggvennene. Gleder meg!! Takk for at du nevner meg i innlegget <3Nydelig innlegg under her også, du har valgt ut superflinke og herlige jenter! ;) Ha en fin uke videre snuppa! Klem fra meg

VillaVårfrubakken sa...

Grattis til deg, dette blir nok en nydelig bok.
Ha en fin uke...klem

Smykkas sa...

Gratulerer med å være en av de utvalgte.

Vi er mange som ser fram til vår og sommer.

Klem

Smykkas sa...

Gratulerer med å være en av de utvalgte.

Vi er mange som ser fram til vår og sommer.

Klem

Tove sa...

Gratulerer, så utrolig kult.
Svev videre denne mandagen. Det hadde jeg gjort.
Klem Tove

Fossestua sa...

Gratulere så mye! Så gøy! Gleder meg supermasse til boken kommer ut :) Tenker den blir lekker ja :)
Klem fra Lise

Unknown sa...

Herlig Lise-mor;))
Dette er deg vel undt!
Så gøy og få være med - festen er jo nesten det kuleste med hele greia, haha! Kult og treffe alle disse flotte bloggerne ♥

Boken skal seff bestilles;)

Klem Line

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Gratulerer så kjempemye vennen, dette fortjener du ! ♥ Innmari gøy, gleder meg masse til boken kommer ut. :) Den skal jeg kjøpe, ingen tvil om det ! ♥

Svev videre på din rosa sky snuppa, hihi... ♥

Stor klem fra Anette

Ann-Kristin sa...

Så morsomt!! Ha en flott uke videre ! klem

Jennys fire vegger sa...

Nææh, gratulerer! :-D Så morro! Gleder meg masse til boken kommer! :-)

Ha en fin kveld videre.
Klem Jenny

Christine sa...

Åh so kjekt, og gratulera masse!! Men veldig fortjent, for du har ein flott blogg, og masse fine bilde :)

Vente og på vår og sommar, og i mellomtide ska denne flotte boka kjøpast og nytast i fulle drag ;)

Klemmer.

Randi sa...

Åååå så gøy! Gratulerer! Det der kjem jo til å bli ei fantastisk bok, og så artig når "kjentfolk" får være med å bidra liksom... ;-)
Håper resten av veka vert like fin som starten!
Klems

Noatunfrua sa...

Gratulerer så mye, snella! Så gøy :D

Unknown sa...

Så morro!!!! Gratulerer så masse :)
Gleder meg til boken kommer ut, den bare mååå jeg ha!

Håper du fortsetter uken som svevende og hoppende glad! :)

Klem!

Tove `blogg verden sa...

Gratulerer så mye med velfortjent plass i boken : ) Gleder meg til den kommer ut : ))
Har en giwe away på gang om du vil være med : )
Kos deg masse
klem Tove

Junk De Lux sa...

Hyrra!!!!
Gratulerer og selvfølgelig VEL FORTJENT!!!! Så utrolig moro dette blir og jeg blir litt nervøs rett og slett av å skulle treffe så mange flotte bloggere!

Da sees vi om en måneds tid da:)

Stooor klem!

Hos Jorunn sa...

Gratulerer masse, masse til deg Lise!! Så utrolig gøy, jeg gleder meg til å se boken. Ha en strålende dag! Klem fra Jorunn

Fru Rosas Hjem sa...

Så flott!!! Gratulerer!!! Må nok kjøpe den boka jeg også , gleder meg til å se alle bildene :)

Martilie sa...

GRATULERER!!! Så koselig - og så VEL fortjent :)

Gleder meg stort til boken kommer, den skal få en plass i min boikhylle, eller liggende på et bord, siden jeg kommer til å bla mye i den :)

Ha en skjønn dag!

Klemmer fra Tove