mandag 7. februar 2011

Oppbevaring

Ett kjapt lite bilderas til månedens utfordring fra NIB,
midt mellom bleieskift og mandagsvask.
Ingen revolusjonerende nye ideer fra min side,
her oppbevares det meste i gamla kasser og Norgesglass. 




Kokebøkene lett tilgjengelig på kjøkkenet, sammen med te, kaffe og frukt. Alt i mine elskede gamle kasser.


 
Eventyrbøkene til Lykkeliten, i en gammel kasse.



 Og det viktigste til slutt; interiørbladene i...
ja kan du tro det..
en gammel kasse!


Tusen hjertelig takk for alle gode ord dere la igjen på gårsdagens innlegg, det setter både jeg og huseierne pris på.
Gleder meg til å vise dere innebilder snart.



Hektisk mandag, må løpe!
Snakkes snart.

15 kommentarer:

Smykkas sa...

Spennende oppbevaring. Du er dyktig med disse tingene.

Klem

Sukkertøy for øyet sa...

Du har så mange vakre og nostalgiske gamle kasser..
Elsker dem :)

Bustenellik sa...

Hvorfor skal man være så revolusjonerende i oppbevaringen? Det viktigste er jo å få ting oppbevart? :-) Koselige gamle kasser du har. Jeg jakter stadig, men de er vanskelig å finne.
Ha en fin mandag vennen, og husk å puste mellom slagene :-)
Klem

Anne Lise Johnsen sa...

Veldig søte bokser! Kassene er også veldig fine, jeg likte spesielt godt kontrasten mellom den sterke turkise innsiden og den røffe utsiden!! Ha en fortsatt fin dag : )

Siv Toril sa...

Hei:) Er så fantastisk koselig med disse gamle kassene! Kan ikke få nok av dem selv! Ha en fin mandag! Klem

Sjarm og Glede sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar på siden min ;-)
Joda det er en godtebutikk for damer i Rakkestad se ;-D

Fine gamle kasser :-)
Ha en god dag.

Klem Hilde

♥ Netta ♥ sa...

Så utrolig mange lekre kasser du har til oppbevaring, jeg har ikke klart å få tak i en eneste slik kasse selv om jeg har lett i over ett år nå :-O

Jeg må jammen si huset til din bror var lekkert, der skulle jeg GJERNE ha bodd ja! En liten tomannsbolig blir liksom ikke helt det samme...

Ønsker deg en fin mandagskveld :-)

Klem
Netta

Unknown sa...

Er så fint med slike trekasser;)
Flinkis er du, så fint atte ♥

Ha en fin mandag - her blir det Frustrerte Fruer - jippi!

Klem Line

Unknown sa...

Ehhhh... nei, det blir det ikke! I MORGEN blir det Fruene...

Li/Småtingene sa...

For noen herlige "gamle kasser"!!
Deilig gammel patina; og den du hadde malt inni var jo bare råflott!!

Ha en fin kveld!
:-)

by Siv sa...

Jeg og elsker slike kasser!
Har mange av de, og skulle gjerne hatt flere :)
Takk for inspirasjon
Ha en strålende flott kveld
*Siv*

A K sa...

Hei :)

Jeg kjenner deg ikke annet enn at jeg klarte å plassere deg når jeg så huset ;) Jeg vokste opp i andre enden av gata, helt nede ved bakern ved storveien. Du er jo litt eldre enn meg så gikk noen år over meg på skolen. Ja, gikk på hurrød og gikk i klassen til Marius og jeg og bror min lekte mye med han når vi var små, så var mye i huset de bodde før de flyttet til dette flotte huset :) Er veldig fint det gamle ved presten sitt hus også da :)

Trekasseoppbevaring er fint :) Liker det godt her i huset også! Oppbevaring generelt er litt av problemet når vi ikke er ferdige med huset vårt, men med tiden håper jeg på gode garderober, hyller osv slik at alt og alle kan ha faste plasser til tingene sine :)

klem

Anne Karins Mat og Vin sa...

Hei Lise!
Takk for hyggelig kommentar hos meg, kjekt du likte kontrastveggen på kjøkkenet mitt:)
Flotte oppbevaringskasser hos deg, smart løsning!:)
Ha en fortryllendes tirsdag!
Klem Anne Karin

Smykkas sa...

Her er jeg igjen.

Jøss og jøss. Vil du virkelig gi den bort? Klart jeg vil ha den. Gleder meg som et barn allerede.

Sender deg mail med adressen min.

Jeg vet allerede akkurat hvor lampen skal stå.

Heldige meg.


Klem

Frieblonder sa...

Her var det jammen mye fint! Så heldig du er som har så mange fine kasser! Jeg har lenge vært på jakt etter slike, men det er ikke så lett å få tak i.

Hilsen Frieblonder