mandag 21. februar 2011

Nydelig kjole til ei nydelig jente

For ett år siden på denne tiden, satt jeg på samme sted i sofaen som nå, med rier og ventet på at lykkemannen skulle komme seg hjem fra jobb. Jeg hadde hørt at dette kunne ta lang tid, og at det ville være så vondt at jeg helst ville gnage av meg armen. Men det man hører og det man opplever stemmer ikke alltid. For det tok veldig kort tid, og det var godt at min kjære ikke brukte lenger tid i butikken på vei hjem. For kort tid etter vi ankom sykehuset hadde vi lille tulla vår i armene. Kan ikke tro at hun allerede har blitt 1 år, tida har gått så altfor fort. Men dette året kan kun beskrives med ordet KOS og endeløs kjærlighet. Alle dager får mer mening etter man har fått barn, og hun gjør meg til verdens lykkeligste mamma. Min vakre, smilende lille prinsesse.

 Og vakre prinsesser må ha vakre kjoler.
Når man ser etter noe som ikke alle andre har, så er det så mye nydelig her i blogglandia. Denne vakre forklekjolen falt jeg for med engang, og den er laget av Nina.
Ta en titt innom bloggshopen hennes, hun lager masse fint.
Elsker vintagestoffer, og gleder meg til å se lykkeliten i denne. Her pynter vi oss mye, og bruker minst mulig joggis. Det blir nok av det når hun blir eldre tenker jeg.

Bake, vaske, bake, vaske...
Snart ferdig til bursdagsfeiringen i morgen,
så da kommer det nok et lite rosa 1 års innlegg snart.


Tusen hjertelig for alle gode ord dere legger igjen,
jeg leser de mange ganger og blir såå glad..
Dere er best!




 


post signature

22 kommentarer:

Yvonne sa...

for en skjønn kjole!

Yvonne sa...

hei igjen:) det er var overaskende enkelt:) og det ble sukkersøtt med at man kan bruke de fargene man har spesielt når det gjelder snop og kaker :) ha en fin kveld:)

Smykkas sa...

Nydelig kjole du har kjøpt til din lille prinsesse. Det er også veldig kjekt å høre at dere er flinke å pynte dere. Altfor mange subber rundt i stygge joggiser, synes jeg. Jeg kan godt kle meg i dongeri, men pynter selvfølgelig med et røfft smykke til.

Klem

Mona Christin sa...

Hei.

Ja, tenk at det er et år siden. Tiden flyr. Blir moro å pynte henne i denne søte kjolen. 8 åringen min fikk en kjole fra vintage-kolleksjonen til KappAhl i sommer og den lignet litt på stoffet her. Gleder meg til ho kan bruke den igjen til sommeren.

Håper dere får en fin feiring.

Klem Mona C

No.15 sa...

Det blir ei nydelig jente i en nydelig kjole. Snaaaaart 1-åring i hus, det er stas :-D

Gleder meg til rosa innlegg.

Klemme

Martilie sa...

Så kos innlegg! Nydelig kjole, Nina er kjempeflink :)

Nyt den nye uka og kos deg masse..

Klem fra Tove

(eddas) sa...

Ja..det er helt utrolig hvor fort et år går...synes ikke det er lenge siden du var gravid:)
En alldeles nydelig kjole...
Ha en vakker rosa dag...
Og takk for slik en flott kommentar fra deg,jeg liker og variere innholdet på bloggen...jeg kjeder meg fort hvis alt blir det samme...
klemklemklem til deg søta:)

lenapenas-verden sa...

Kjenner meg igjen i det du skriver om kos og kjærlighet til disse små snuppene..har ei som er 8 mnd, og sååå blid og herlig :) Kjempefin kjole.

Kos deg med snuppa og med bursdagsfeiring : )

Hegeslilleboble sa...

Koselig innlegg:). Kjempesøt kjole, tror jeg må innom den shopen!

Manne's hverdag sa...

Hei og TUSEN TAKK for koselig kommentar hos meg!!!

Kjolen var bare helt nydelig, og jeg skjønner godt at det er morsomt å pynte ei lita tulle.

Jeg er også en slik pyntejente,
og pynter meg hver eneste dag.:) "Gutteslampæne" derimot
går stort sett i joggebukse/olabukse evt. arbeidstøy. ;) Eneste dagene jeg bestemmer hva de skal ha på seg er julaften og 17. mai (dress) :)

Ha en flott mandag!!!

Hilsen
Marianne

Rebekka sa...

Nydelig kjole. Det er helt utrolig hvor fort tiden går. Synes ikke der er lenge siden jeg pyntet mine tvillingjenter i masse søte kjoler. Nå er de blitt 11 år, og nekter å bruke både kjole og skjørt.
Ha en superfin uke :o)

Anonym sa...

Skjønn kjole.
Ha en fin dag.
Tusen takk for alle
nydelige kommentarer
fra deg,goingen.
Klem.

Oline sa...

For ein kjempenydelig kjole!! Øsnker meg ei lita ei når eg ser sånne fine jenteklær. :):)

Ha ein kjempeflott dag. Håpar det er sol hjå deg og.

Klem Oline

hobbyvimsa sa...

Heisann!!

Nydelig kjole!!Å ja de barna er til stor glede:)

Takk for gode ord og lykke ønskninger:)'

Er hjemme igjen,og alt er bra her nå:)

Ha en fin ny uke!!

Klem Linda:)

VillaVårfrubakken sa...

Enig, små søte prinsesser må ha søte kjoler, og denne var nydelig da.
Ha en fortsatt fin dag, og lykke til med selskapet...klem fra Mona

Fru Andersen sa...

Gratulerer med ett år! Jammen går det fort! Og kjempeskjønn kjole. Her går det også mest i kjoler på minstejenten, selv om det iblant er upraktisk ifht barnehagen og sånn, så vil hun ha kjole nesten hver dag. I går var det en rosa tyllkreasjon fra USA hun spradet rundt i;-) Hihi!

Nydelige bilder under her! Et flott hjem!!!!!

Mange klemmer!

Unknown sa...

nydelig kjole ♥
Og gratulerer med lille prinsessa :-) Det er etter jeg har fått barn selv jeg skjønner hvor for tiden går. Alt for fort ;-)

Klem Ellen

Christine sa...

Hei!

Har nett oppdaga bloggen din gjennom kåringa til Bustenellik. Skjønne godt at ho nominerte deg. Du har ein flott blogg, og masse fine bilde :)

Eg legg deg ttil på bloggrollen min, for her vil eg innom att :)

Klem frå Christine

Fro (Idyll på landet...) sa...

Ja, tiden flyr utrolig fort! Lykke til med bursdagsfeiring! En flott kjole du viser her! :)

Klem

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Nydeleg kjole!! Og herleg stoff:)
Du er visst ikkje aleine om å svare seint;) Eg vil gjerne sy ein uro til deg, men akkurat no er det kaos her i heimen. Snekkerane regjerer dessverre på blant anna syrommet mitt..så eg får ikkje gjort noko der..men så snart eg er igong igjen så gjer eg deg ein lyd, så ser vi om du fremdeles vil ha. Er det ok?
Ha ein finfin kveld!
Klem:)

n i n a s hjem sa...

Tiden flyr, det er sikkert!!!!
Håper kolen passer og at dere blir fornøyde :)

klem

Jennys fire vegger sa...

Gratulerer så mye med 1-åringen. Nydelig kjole hun skal få også. :o)

Ha en fin dag videre.
Klem Jenny