lørdag 26. februar 2011

Bloggfavoritter

Det er mye spennende som skjer om dagen, fine, søte gode ting, og jeg skulle gjerne fortalt dere alt på engang.... men vi får blogges litt etter litt... det gode må deles opp, da varer det lenger tenker jeg..
Men noe som gjorde meg varm om hjertet og glad langt inn i ribbeina her om dagen, var at jeg ble utnevnt som favoritt.
Og ikke av noen ringere enn Bustenellik, som hadde mottat en bloggfavoritt award og skulle velge ut tre av sine favoritter igjen. Tenk at hun valgte meg...
Tusen takk vennen, du er unik!
 

Jeg har så mange favoritter, og liker ikke velge ut noen framfor andre. Jeg finner så mye glede og inspirasjon på forskjellige måter hos dere alle, for dere er alle unike og ser lykken i forskjellige ting. Og det er det som gjør denne verdenen så spennende og lærerik for meg. Det er så mange søte mennesker som tilsammen blir en kjempestor godtepose.. Jess, det tror jeg beskriver alle dere bloggdamer bra. Godteposedamer...litt salt, litt søtt og litt syrlig....


Dette er de nydelige ordene hun skriver om meg:

LykkeLise var den første interiørbloggen jeg dumpet borti her i Blogglandia, og hos LykkeLise har jeg det siste året hentet masse inspirasjon. Både når det gjelder interiør og mat har hun mange ideer, og det er alltid spennende å titte innom. Hos LykkeLise føler man seg alltid velkommen, og hun skriver med både varme, humor og energi. LykkeLise og jeg bor dessuten i samme by. Ved et par anledninger har vi møttes, og jeg kan forsikre om at dama er like sprudlende i virkeligheten. 
 
Og så til mine 3
 
 Dette er den første bloggeren som jeg ble kjent med her inne, og som jeg mailet da jeg ikke skjønte stort av dette bloggstyret. Eddas har et stort hjerte, hjalp til med alt hun kunne, prøvde å verve følgere til meg og viste i det hele tatt en stor omsorg for noen hun aldri hadde møtt.
Det går ikke en dag hvor jeg ikke er innom denne fargerike bloggen som har masse herlige loppisfunn.Og ikke bare i hvitt, selvom jeg elsker det, men i alle regnbuens farger. Du blir garantert inspirert og i godt humør om du tar deg en tur innom. Bak denne bloggen bor det en nydelig dame med et stort hjerte for andre mennesker.
 
Her finner du hverdagslykke, vakkert interiør og humor. Line setter pris på de små gledene her i livet, og deler gledelig med oss lesere. Hun er superflink til å kommentere og legge igjen gode ord, og tar seg alltid tid til en oppmuntring. En sprudlende dame som sprer mye glede her i blogglandia. Absolutt en av mine MÅ innom blogger.
 
 Denne frua er helt rå! Jeg elsker måten hun skriver på, her er det humor og selvironi hele veien, og ofte litt moro på mannens bekostning...akkurat sånn vi liker det.
Har du en dårlig dag, så titt innom og du blir garantert glad.
I tillegg er hun super på interiør, og jeg gleder meg til å se hvordan det nye hjemmet deres blir etter et touch fra frua.
 
Og til alle dere andre; jeg elsker dere også  
 
 
Håper alle koser seg ikveld..
Jeg skal plane ut på sofaen, da formen har vært bedre..
Blogges snart igjen!
 
 
 
 
 



post signature

16 kommentarer:

Junk De Lux sa...

Hei på deg:)

Kjenner til to av disse flotte bloggene og gleder meg til å besøke den tredje du anbefaler:)

Gratulerer meg award!

Stor lørdagsklem!

christines Interiør Blogg sa...

nydelig blogg du har:)christine

(eddas) sa...

Åh tusen takk for dine goe varmende ord...blir helt rørt her jeg sitter...
Ska lage et innlegg nå snart..for jeg har fått fler flotte awarder...
Og skjønner godt at du får award....for du er riktig flink til og skrive innlegg Lise...
Håper du koser deg i kveld....her er det bare sofa avslapping:)Birkelunden i morgen....gleder meg alltid til det....er så mange hyggelige mennesker og treffe og snakke med:)
Håper at jeg en dag får den æren og hilse på deg LIVE og:)
klem klem sokkerhønå:)helgelandskt utrykk:)

Anniken og mammas lille verden sa...

Hei! Er veldig enig med deg, man plukker opp litt inspirasjon her og der for så å gjøre det til sitt eget. Nettopp det gjør denne interiørbloggingen så spennende=) Du har gitt meg flere ideer etter å ha bladd i bloggen din, herlig!

Anne Grete sa...

Hei vennen!!

Flotte blogger du anbefaler :)

Lenge siden jeg har vært innom deg, glemte helt å komme innom til 1 års dagen til lisja di! Gratulerer så mye med vel overstått!

Klem

lisje astrid's husblogg sa...

God morgen♥
3 absolutt flotte bloggar og damer:)

Gratulerer♥

Tusen takk for slike fine ord frå deg:)

Ønskar deg ein strålande søndag,du gode:)

Klem frå Astrid

Anne Grete sa...

Tuuusen takk for gratulasjon!! Ja, her går det unna.. Bryllup, baby, hus :) Det henger jo litt sammen også! Hihi

Det hadde vært kjempekos å møte dere 7 mai, det må jeg prøve å få til :)

Her er det min dag å stå opp tidlig.. Koser oss med frokost nå, snart ut å ake :)

Klem

Home and Lifestyle sa...

Your roses are lovely...it is one of my favorite flowers!

Wish you happy Sunday! Warm regards, Ingrid

Herman Grans ♥ sa...

Så fine blomster :)
Takk for fin kommentar hos meg :)
Flisene er fra RPT: 5x5 + 10x10 http://rightpricetiles.no/fliser/fliser_detail.php?tileID=666&sectionID=5 og sluken er
Sluken er "Tile" fra http://www.purusline.com/
OBS! Sjekk totalprisen på sluken før du bestiller den! Ihvertfall om du ikkje legg flisene sjøl ;)
Gleder meg til å sjå bildene fra ditt nye bad! Hilsen Grete

Frøken Anker sa...

Hej Lise

Jeg kender to af dem, du anbefaler. Det er morsomt at kigge rundt på de norske blogge. Nogle er lidt svære at forstå for mig, som dansker, andre er som dansk :-)
Men billederne - de taler samme sprog :-D

Hav en afslappende dag
Birgitte

VillaVårfrubakken sa...

Grattis med award...så fortjent. Ha en herlig søndag....klem fra meg

Thelma Louise sa...

Grattis til deg, og til de du sender videre til "kjenner alle tre".:-))

og grattis til boken.:-)blir morro å se den ferdig..tror den blir fin og variert.:-)

En fin søndag til deg.:-)

Tove `blogg verden sa...

Gratulerer så mye med den velfortjente Awarden : ) Helt enig i det hun skriver om deg : )
Må sjekke ut en av favoritter nå som jeg ikke har vært innom før: )
Klem Tove

Fru Andersen sa...

NAW! Tusen hjertelig skjønne du! Så kjekt å bli nevnt her da:-) Og så fint du skrev om meg! Ble veldig glad nå! HELTVARMOMHJERTET!

Skal blogge awarden, må bare tenke meg litt om;-)

Ønsker deg en kjempeuke søteste! Klemmer i fleng!

Unknown sa...

ÅåÅ, Lise, din søtnos, hihi;))
Tusen hjertelig takk for de flotte ordene og at du valgte meg som en av de tre!!! Jeg ble HOPPENDE glad, etter at det første sjokket hadde lagt seg, hahah!
Dette var uventet, det finnes jo så mange flotte blogger og flotte damer der ute ♥ Og det er som du sier, dette bloggelandet er FANTASTISK!!!

Nå ble jeg enda gladere enn da Northugen tok gull i sted gitt;)

Jeg skla finne mine 3 favoritter, må bare tenke en liten stund... hihi!

Ha en strålende FLOTT, ny uke!

Stooor klem;)

Jennys fire vegger sa...

Gratulerer med "favorittstempelet"! :-) Det fortjener du! :-) Fine favoritter du har også.

Ha en fin dag videre.
Klem Jenny