tirsdag 20. september 2011

Badet før og halvveis...

Ja nå holder dere vel pusten....
det er ikke få ganger jeg har nevnt den oransje doen, og at den aldri skulle vises fram.. men nå er den borte, og vi er sånn godt over halvveis i oppussingen. Så da er det ikke så farlig å vise dem fram allikevel....

















  Lekkert ikke sant?
Skikkelig rydding og fint også...
Men et sånt bad kan aldri bli fint uansett hva man gjør desverre...


 Måtte bare knipse et bilde ikveld, for jeg er såå fornøyd!
Flinke lykkemannen er ferdig med to strøk på panelen, og pappa har belistet idag. Så nå er det ett strøk med maling til, så kommer rørleggeren og elektrikeren å gjør seg ferdig.
I hjørnet til venstre blir det badekar, og på veggen til høyre skal vi ha en benk med vaskemaskin og tørketrommel under.




















 Syns dusjhjørnet blir veldig bra. Deilig å få ut det gamle dusjkabinettet altså. 
Grått og hvitt, mine favoritter.

Dette ble ekstremt dårlige bilder, men jeg måtte bare...


Nå er det Greys og noe godt å spise.
Ha en flott kveld!







28 kommentarer:

Hulda sa...

Her var det forvandling, ja! Så lekkert badet blir!

Noatunfrua sa...

Wow, så LEKKERT det blir! Skjønner godt at du bare MÅTTE ta bilde :D Blir jo rene spabadet dette, jo :D

Gleder meg til å se helt ferdig resultat! :)

Klem!

Unknown sa...

Voila... NYdelig vennen, skjønner du ville vise denne fine plassen :)))

Klem

Tina sa...

Tjihi, det oransje doet var faktisk ganske kult:)

Mine diller♥ sa...

HeiHei! Badet ditt blir rett og slett kjempelekkert. Vi har også et bad som treng et ansiktsløft men ting tar tid.. Men ein dag ☺

Ha ein fin kveld, klem :)

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Har enda ikkje visst bilder frå badet her heller...ikkje utan grunn;)Hadde vel skremt vekk alle bloggdamene her inne!!!!MEN, kjem til å gjer det same som deg når nyebadet er undervegs:)For ein lykkedag det skal bli♥
Badet ditt vert no berre kjempefint Lise!!!Litt misunneleg akkurat no...
Gleder meg til å sjå det ferdig også!!!Lykke til vidare☺
KLem frå Mette.

Anonym sa...

Den oransje doen var jo kul, får håpe den kommer til noen som vil ha oransje do ;)

Men skjønner godt at du ville ha den ut.... :)

Lindas Lille Leilighet sa...

Så lekkert det blir!:D Gleder meg til å se hvordan det ferdige resultatet blir:)

Klemmer

Unknown sa...

Såååå spennede ;o)) Vi blir også ferig med vårt bad om noen dager ;o)) Har valgt grått og hvitt er i huset også ;o))
Gleder meg til å se ferdig resultat hos deg ;o)

STOR klem Elisabeth ;o)

Familiene Buer Buer og Kolnes sa...

Hei!
Det blir utrolig lekkert!!
Lykke til med fortsettelsen -gleder meg til å se sluttresultatet :)

God kveld!
klem Carina

ELLEMELL sa...

totally makeover!
very very nice!

gleder meg til ennå flere bilder, for det var bare veldig lekkert!

håper du har kost deg emd greys, det har jeg!
klem ellemell

Bente sa...

Ekstrem makeover, vil jeg si. Det blir nydelig.

Ha en flott onsdag

Klem Bente

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Dette blir rå flott, snuppa! Gleder meg til å år resten! Spennende! Klem til deg! Natta!

Tone sa...

Wow dette blir lekkert:)
Skikkelig forandring!

Kristin sa...

Så flott det blir, og så ulekkert det var før! Gleder meg til å se det endelige resultatet:) Ha en fin dag!

Camillas Romantiske hjem sa...

Dette blir sikkert kjempelekkert!! Følger spent med på fortsettelsen:) Klem fra meg:)

Bondekjerringa sa...

Dette ser jo skikkelig innbydende og flott ut! Spennende! Kos deg med oppussing :)

Fru Andersen sa...

Blir såååååå bra! Og selv om det gule toalettet nesten var litt morsomt skjønner jeg at det er godt å være kvitt det;-) Gleder meg til å se mer!

Lenge siden sist du dusjet nå da;-P Hehe!
Da vi fikset badet der vi bodde før, måtte vi dusje i svømmehallen og tisse i hagen!

Mange klemmer til deg!

Behindabluedoor sa...

Hei LIse:)
Starter med å takke for gode ord fra deg på bloggen min. Livet er ikke alltid enkelt men det er bare å "gi gjernet og stå på"...

Badet deres...LEKKERT blir det.
Kult med flisene i dusj hjørnet:)
Dere kommer nok til å stor trives når det blir ferdig. Badet er en så viktig del av huset og når det blir oppusset ja da er det bare fryd og gammen;)

Gleder meg til å se når det blir helt ferdig!
Dere må passe på og få innviet det skikkelig hahahaha!!!!! Tok du ann hehe!

Ha en fin kveld.
KLemmer

Herman Grans ♥ sa...

Å! Herlig forandring :)
Flinkinger :D

Smykkas sa...

Her skjer det mye, skjønner jeg. Det du viser virker delikat og lekkert. Jeg fikk meg en god latter av fargen på doen.

Klem

ELIN sa...

Å så gøy å se at det nærmer seg, blir skikkelig stilig!! Klemmer fra Elin

Tove `blogg verden sa...

haha :) Så gøy!! Aldri sett en GUL do :P !! Dette kommer til å bli ekstrem forvandling ja :) Gleder meg å se resultatet :)
Klem Tove

Ann-Kristin sa...

Hei! Kjempefint! Panel er rålekkert! Finnes det egne panel til våtrom?

Landliv i storbyen sa...

Åh, kult! Vi tenker på å bygge et bad i kjelleren med dusjhjørne og panel. Det er ikke no problemn å ha panelet så nærme den våte sonen?

A K sa...

hei :)

så fint det ser ut til å bli på badet deres!! gleder meg til å se når det blir ferdig! :)

her er også badet bloggeUvennlig ;) det er slitt, gammelt, stygt og helt umulig uansett hvor mye jeg vasker og rydder. så vi har gitt opp og overlever med det mens vi drømme om ett nytt familiebad i kjellern om ett par år :)


klem Ann K

Anonym sa...

Kjempelekkert!!
Vi skal også snart i gang med baderoms-oppussing, gleder meg masse!
Morsomt å se hvordan resultatet blir! Ha en flott dag!

Klem fra fruen!

salige lavendel sa...

Dette skjønner jeg at du er skikkelig fornøyd med, utrolig pent og innbydende. Og i disse retro-gjenbrukstider skal du ikke se bort ifra at noen gjerne ville gitt mye for den orange doen, hihi.
Har du forresten fått de 2 mailene jeg sendte deg?? klem klem