torsdag 29. september 2011

Litt mer bad...

Nå er rørlegger og elektriker ferdig på badet, og lykkeliten har tatt sitt første bad. Det var etter latteren å dømme helt fantastisk,
og jeg gleder meg til mange timer på badet framover. 
Imorra har jeg fri og da skal jeg vaske og ordne der inne. Gardiner skal opp og pynt skal inn.... det morsomste kommer til slutt:)
Jeg hadde bare lyspærer til lampettene ikveld, men jeg måtte bare ta noen bilder selvom det var mørkt.
Jeg er så fornøyd med den gamle sminkebenken, vaskekummen vi har felt ned og kranene. Speilet sitter egentlig fast i benken, men da kan man ikke stå oppreist å se seg selv i speilet, så da hang vi det på veggen isteden.





















Jeg merker det tar tid å bli helt frisk, og begynte nok litt for tidlig å jobbe igjen... men nå er det heldigvis helg og jeg skal slappe av..


Ønsker dere som er innom en nydelig fredag,
og hjertelig velkommen til dere nye følgere.
Supert at dere vil følge bloggen videre. 












21 kommentarer:

Kristin sa...

Så utrolig lekkert det blir! Du er kjempeflink:) God bedring til deg! Klem

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Åh so fint badet var☺
Skikkeleg gjennomført☺

Klem M♥

Bente sa...

Herlighet så fint det ble. Nydelig, rett og slett.

Ha ei herlig helg

Klem Bente

Hanne Margrete sa...

ÅÅÅh sukk hjerte, for et lekkert baderomsmøbel!! Kjempelekkert og helt unikt! Her skal du nok kose deg ja:) Gleder meg til å se mer av badet når du har stæsjet ferdig!

ha en fin helg,vennen!
Klem fra Hanne:)

Mona Christin sa...

Hei.

Så fint det ble. Nå så ikke jeg det forrige inventaret, men har hørt om det. Dette må være himmel i forhold. Super idé å bruke et gammelt møbel.

Kos deg med pynting.

Ha det på badet.

Klem Mona C

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

åååå, så nydelig det ble! Utrolig fint!

Bodil sa...

Så fint, Lise!!
Lekkert rett og slett, for en god idé å bruke et sminkebord. Gleder meg t å se d ferdig pynta, det er jo den gøyeste biten.
Kos deg m helga og d fine været. Jeg tok helg i dag, godt etter mye jobbing.
Klem Bodil

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Dette ble rålekkert !!

At du trives på dette badet kan det ikke være tvil om :)

Får si som Mona Christin sier:
Ha det på badet :)))

Klem Heidi

Monica sa...

så fint det ble. Utrolig fint med sminkebordet:) Her har det stoppet litt opp med badet fordi vi venter på ting som ikke har kommet enda, og på at det skal passe for både rørlegger, elektriker og slikt... men det nærmer seg ferdig og jeg gleder meg sånn til å vaske, pynte og ikke minst ta det i bruk:)

Lindas Lille Leilighet sa...

Nydelig Lise!:D Misunner deg virkelig det sminkeskapet der! Gleder meg til å se stæsjinga di! Vet det blir fiiiint<3


Klem

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Wow Lise, for eit lekkert bad!!! Nydeleg benken med vask og for ein skjønn spegel:)Vil tru du gleder deg til å pynte og stæsje...krona på verket♥Kos deg i helga og håper at du vert heilt frisk!!!
Klem frå Mette.

sa...

Hei søta!

Så utrolig lekkert badet deres har blitt!!! Den beste følelsen er å gå inn på et deilig fresht bad :O)

Nyt helga og bli ordentlig frisk. jeg skal på hyttetur med 10 andre venninner, så det blir nok veldig moro :O)

Carinaklem

Hege sa...

Det ble kjempe lekkert.
Skjønner du kommer til å kose deg mange timer der inne.

Kos deg med vaskingen og pyntingen i morgen.

Klem Hege-mamma til 3

Unknown sa...

HERLIG Lise!!
Fantastisk flott med sminkebordet og speilet ♥
Flinke dere er...
Og det er jo så GØY og bade;))

Ha en fin stæsjedag, gleder meg til flere bilder;)

Klem Line

Unknown sa...

Det ble skikkelig lekkert, skulle ønske jeg hadde plass til å gjøre noe lignende på badet jeg holder på med;-)

Klem fra Grete

Et lite tips til å få bukt med forkjølelsen:
http://www.kk.no/876764/derfor-bor-du-bruke-korianderolje-i-maten

Anonym sa...

Wow !
Dette var utrolig lekkert.
Faktisk noe av det fineste jeg har sett .
Ønsker deg en nydelig helg og god bedring.
Klem. Ingunn

Anneli sa...

Stilig:) har nettopp "oppdaget" bloggen din, men den er lagt til i favoritter;)

Bustenellik sa...

Fy fillern så lekkert, LIse!! Mektig imponert!
Her er det vaskefredag på gang, og med kort vei til termin og et Bustehode som har festet seg, så får vi se hva helga bringer ;-)
Håper du kommer deg helt på bena igjen og kan kose deg :-)
KlemmerT

ELLEMELL sa...

det var kjempefint:)

du må ta det rolig og komme deg ovenpå i helgen@:)
ønsker deg en herlig helg:)
klem ellemell

Herman Grans ♥ sa...

Kjempefint! :)
Flinka! :)
Klem, og god bedring!

S sa...

WOW, for et fantastisk bad! Dette må være den fineste baderomsinnredningen jeg har sett! Passer så perfekt til stilen din!

Klem fra Sigrid :)