fredag 30. september 2011

Drømmebadet...

...tar form...
og det er så gøy!!
 Elsker å kunne være med fra bunnen av og få badet akkurat sånn jeg har sett for meg en lang stund... 
Vi mangler et skap, noen hyller og en benk, men vil titte litt mer,
så jeg er sikker på å få de riktige tingene.. dumt å kjøpe det første og beste...



















  Det ble litt jobbing idag likevel, men jeg fikk kjøpt noe småtteri til badet da.. en madonnafigur, badesalt, dobørste og masse kubbelys.
Så nå er alt klart for å slappe av i badekaret.


 Blir helt satt ut av alle fine ord dere legger igjen,
veldig koselig at dere syns badet blir fint,
for det gjør vi også og det blir nok en del innlegg derfra framover.
Neste prosjekt er å finne noe drivved, så da må jeg vel ut i havgapet en tur på leting...



 Håper dere får en deilig, avslappende helg
med masse solskinn og glede.
Lykkeliten og jeg er alene hjemme i helga,
og har masse jenteplaner.
Nyt dagene...



14 kommentarer:

Moccashusblogg sa...

koselig det ser ut =) ha en fin helg Klem

"En Vintage Drøm" sa...

Så nydelig og flott! Veldig flott bord og speil til vasken, fantastisk ide.. ;) Ja nå kan du kose deg skikkelig på badet.. ha en fin fin fredagskveld! klem

Unknown sa...

ÅÅH så utrolig flott det blir!! Utrolig nydelig sminke sjenk. Gleder meg til å følge med videre :-D

Klem Ellen

Neverluren hus og hjem sa...

Badet blir virkelig flott ! Deilig med et bad hvor man kan kose seg:-)
Både praktisk og vakkert!

Kos dere i helga!
Klem fra Rita

Tove sa...

Det ser ut til å bli rålekkert. Håper å se helhetsbilde etterhvert...
Nyt helgen
Klem Tove

ELIN sa...

Så romantisk og koselig bad. Nydelig stil :) Veldig trist av å høre om det tragiske dødsfallet til 2-åringen i Sarpsborg i dag jeg også, tenk å få den telefonen fra barnahagen, huff! Ønsker deg og lykkeliten en perfekt jente helg! Klemmer fra Elin

lillpastill sa...

Så fint det blir! Skikkelig koselig rett og slett..

Kan tenke meg det er stas å være med fra bunnen av, jeg drømmer om det samme.. :)

God helg til deg
Klemmer fra meg

Unknown sa...

Eeeelsker det ♥
Du er rå på detaljer Lise-fine;)

Ha en finfin helg;)

Klem Line

marthe mor sa...

Dette bade ditt lise blir bare helt perfekt:) du er så flink og gir meg såååå mye inspirasjon :) love<3 marthe

Anonym sa...

Selv om jeg ikke er så for madonnaer, så var jammen den fin som hvit.. ;)

Gitte sa...

Drømmebadet!
Så lekkert:)
Er sommer i Kristiansand, så skal snart ut og nyte!
Ha en fin lørdag
Klem Gitte

Martilie sa...

WOW! Fantastiske detaljer og jeg ELSKER det gamle sminkebordet og speilet!

Bare såååå flott!!

Stor klem fra Tove

liven sa...

Åh så fint....lekkert og innbydende!!
Og baderomsinnredningen din var så bare nyyyydelig!

Ha en fin helg og kos deg!

Lena Celine sa...

Badet ditt blir kjempe flott. Driver å pusser opp badet vi også.... Gleder meg utrolig til det blir ferdig. Litt lei midletidig bad i kjeller'n....

Klemmer fra Lena