tirsdag 6. september 2011

LykkeLise i Hus og Bolig

(veldig uklart, men det eneste jeg fikk til fra hjemmesiden)

 Så kom endelig reportasjen da... nesten tre måneder etter journalisten var her. Hus og Bolig kommer i posten til de som er medlem av huseiernes landsforbund. Men har du lyst til å lese om farlige stoffer vi omgir oss med, kan de se reportasjen her.
Det ble mange fine bilder ute og fra lekestua også, så de ville gjerne spare noen av bildene og lage en lekestue reportasje neste år.


Veldig gøy!:) 
 
 







24 kommentarer:

Sukkertøy for øyet sa...

Veldig moro ja!!!

Weee!! Så stas vennen :)

Klem Ida Susanne

Noatunfrua sa...

Så gøy! Da gleder jeg meg til å få bladet i posten :D

Gitte sa...

SÅ gøy:)
Klem GItte

Myke minutter sa...

Så gøy, takk for tipset :) Jeg tror vi får det bladet og denne gangen skal jeg selvsagt lese nøye! Ha en fortsatt finfin tirsdagskveld :)

Anonym sa...

Flott tips...moro:)

....og deilig kaffe under her:)

Bodil sa...

Så gøy, Lise. Det bladet sku jeg likt å lest...
Klem Bodil

Tove `blogg verden sa...

Åh så gøy :) Lærte noe nytt om deg ;) Viste ikke at du også er utdannet kokk ;) Morsomt!!
Klem Tove

Fabelaktig (Maia) sa...

Åh såå gøy!

Håper du får en fabelaktig fin tirsdagskveld!
Nå blir det pannekaker og kos etter en altfor lang dag på jobb :)

Klem

Kristin sa...

Så gøy! Gleder meg til å se:)

Anne Grete sa...

Wiiiii, så stas vennen! Flott artikkel og bilder :)

Huff, var trist å høre...Håper det går bra med deg!God klem til deg :) Ikke tenk på den gaven da, ikke noe stress.

Klem

Unknown sa...

GØYgøygøygøyt da:))

Søte bilder av deg og hjemmet:)))

Klem He nriette

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

So artig da!!!Gleder meg til å sjå og lese:)
Ha ein fin kveld Lise.
KLem frå Mette.

Junk De Lux sa...

Så gøøøy! Grattis :)...og lekestuereportasje må jo bare bli bra!!

Ha en fortsatt fin uke snuppa!

Stooor klem!

Arlens boblebad sa...

Morsomt satt her med bladet og pcen på fanget og ser at det var en sammenheng her.Herlig å se deg i en annen setting.Fint inlegg.
Klem Linn

MissMette sa...

Så gøy Lise ღ Har lest artikkelen og det var interessant lesning... Tok en kopi av den også, må jo ha deg i mappen min ღ gøy å ha til senere en gang... De fleste av oss tenker vel ikke over alt dette med inneklima og farglige stoffer vi omgir oss meg, så dette var en tankevekker... Flotte bilder av deg og ditt hjem også ღ Ønsker deg en flott kveld videre, stor klem fra Mette

Lindas Lille Leilighet sa...

Kjempefint bilde av deg:D og fine bilder av resten av huset også:) Lærte noe nytt nå ja..skumle greier det der..greit for oss shabby jenter som er glad i gamle ting da;)

Klemmer til deg<3

Elisabeth, innerst i veien sa...

Så gøy, gratulerer med en fin reportasje.

Neverluren hus og hjem sa...

Så artig da :-) Skal titte på reportasjen nå jeg :-)

Ha en finfin onsdag!
Klem fra Rita

Anonym sa...

Grattis,så gøy. :))))Skal se om jeg finner bladet jeg også,har faktisk aldri hørt om det. Hvor selges de ?
Klem.

Familien i Fjellborg sa...

Så moro da :)
og så gøy det kommer flere reportasjer :)
ønsker deg en flott dag
klem anita s

salige lavendel sa...

Det var jo en tankevekkende artikkel...Sikkert utrolig mange skadelige stoffer vi inhalerer til daglig, ekkelt å tenke på! Vi bør nok være bevisst på dette!! Masse fine bilder av deg i artikkelen da! Har forresten mailet deg =)

Mona Christin sa...

Så artig. Måtte jo inn og titte litt. Tror ikke mange tenker på disse tingene, ikke jeg iallefall. Eneste er å velge vannbasert maling med godkjenning fra astma- og allergiforbundet. 9 åringen har tendenser til astma...

Vi lurer litt på radon og vi da. Huset står delvis på fjell og jeg vet at det er målt radon i området. Det er også noe mange ikke tenker på...

Viktig at du satte dette på dagsordenen. Stå på vennen...

Klem Mona C

Smykkas sa...

Gratulerer. Dette må jeg virkelig ta en ordentlig titt på.

Klem

fryd&forandring sa...

Har nettopp lest den! Morro!!

Ha en fin ettermiddag!
Klem