søndag 18. september 2011

Fårikål søndag

Vel hjemme fra en koselig familiesøndag hos mine enestående foreldre. De elsker å ordne søndagsmiddager og samle store og små,
og idag kosa vi oss med fårikål og verdens beste eplekake.


















  Det mangler ikke på ting å bli mette av hvertfall, og vi rullet ut døra og hjem på sofaen. Det hadde kanskje vært en idé å rullet ut igjen og gått seg en tur men...
Etasjefatet har jeg lagd til mamma for en stund siden.


 Det beste er å tilbringe kvalitetstid med familien...







 Tusen takk for alle gode ord de siste dagene,
dere er enestående. Jeg leser alt, selvom jeg ikke alltid rekker å kommentere tilbake. Men titter stadig innom dere.


Håper dere har hatt en avslappende helg,
og at ukestarten blir bra i morgen.









11 kommentarer:

No.15 sa...

Jeg satt her å var litt småsulten. Nå er jeg veldig sulten! ;) Satt faktisk å tenkte på eplekake før i dag, namnamnam!!

Virker som en topp søndag. Håper ukestarten blir like bra.

Stor klem

-Lise

♥ Netta ♥ sa...

Så koselig det høres ut med herlig søndagsmiddag hos mamma og pappa. Jeg er dessverre ingen fan av fårikål, men eplekaken så fantastisk ut. Og etasjefatet var utrolig flott, har du virkelig laget det selv? Kvelden med din venninne hørtes også kjempekoselig ut, du har virkelig fått mye ut av helgen må jeg si :-)

Ønsker deg en fin uke!

Klem
Netta

Hanne Margrete sa...

Så friske og vakre bilder du viser! Hørtes så koselig den søndagsmiddagen! God mat sammen med familien er verdifulle stunder:) For et flott etasjefat!! Og den eplekaken husker jeg at jeg bakte en del før, men sikkert nesten 10 år siden sist,hmm..
Ha en koselig søndagskveld!

Klem fra Hanne:)

Bodil sa...

Å være m familien er bare så godt, det er alltid hyggelig når foreldrene trommer sammen store og små.... håper jeg gjør d sammen m barn og barnebarn om endel år...jeg gjør nok d ser jeg for meg...

Ha en finfin uke, Lise.
Klem Bodil

Anonym sa...

Den kaken så veldig god ut :) nam.. Fårikål må jeg huske å lage, det er lenge siden sist.... hm..

Junk De Lux sa...

<3

Ha en fin uke:)

Stooor klem!

Solveig (Svingenslillehus) sa...

JAA, det er så deilig å kunne kose seg sammen med familien! Det er det aller viktigste! :)
Herlige bilder, og fårikål ewr jo bare så NAMMMM!!!!

Ha en flott ny uke!
Klemmer fra Solveig!

Lindas Lille Leilighet sa...

Hei på deg:D så flotte bilder du viser! Får vann i munnen jeg:P Herlig å høre om familien din:) Er så viktig å ta vare på hverandre<3

klemmer til deg:)

ELLEMELL sa...

høres ut som du har hatt en koooselig helg sammen med dine kjære!
jeg er ikke så fan av fårikål da.. men middagselskap er jo koselig uansett hva man får servert:)

ha en god ukestart!
klem ellemell

Fro (Idyll på landet...) sa...

Mmm....så fine bilder av alle herlighetene! Den kaka så jo veldig fristende ut, da! :)

Klem

karmucaycuquino sa...

que bolg más bonito, si tienes un rato te invito a pasearte por el mio
un saludo desde España
http://karmucaycuquino.blogspot.com/