torsdag 8. september 2011

Drømmebildet...

...eller bildet som beskriver drømmen.. 
rusle hjemme på tunet sammen med barna, blant frukttrær og høner..
så idyllisk og nydelig....


Kjøpte det på Lilleputthammer, da vi var der i sommer,
men har ikke fått hengt det opp enda.
Blir nok fint på rommet til Lykkeliten..


Ellers er jeg kjempeglad fordi jeg har vunnet igjen,
denne gang hos vakre Salige Lavendel.
Utrolig mange nydelige kort, og nesten umulig å velge noe for gavekortet mitt. Jeg må nok kjøpe meg noe også.
Titt innom og kikk på alle de fine kortene du også.

 

 Nydelige ikke sant?
Vakreste kortene jeg har sett hvertfall...

Ellers vil jeg takke for alle mail og kommentarer fra dere
etter reportasjen. Jeg blir helt overveldet over alle gode ord.
Tusen tusen takk alle gode.
Ønsker dere en avslappende kveld.
Nå er det snart helg igjen! 










6 kommentarer:

Sara sa...

¡Qué bonita cenefa!me gusta mucho es ideal creo que se puede poner en una cocina,en la parte de comedor,en un cuarto de estar,una entrada...muchos saludos.

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Å jaaaa,dette må vere drømmen!!! Tenk å ha det so idyllisk♥ Skjønt bilde Lise:)Passar perfekt på eit barnerom;)

God kveld:)
Klem frå Mette.

ELLEMELL sa...

kjempenydelige!

du får fatt i så mye fint!
håper du har det fint, nå er det endelig snart helg igjen!
klem ellemell

Hei sa...

Titter innom, og ønsker en flott fredag og en minneverdig helg!

God hilsen fra Sol i Villa Blå

VillaVårfrubakken sa...

Herlige kort.....ønsker deg en superfin helg....klem fra meg

salige lavendel sa...

Gleder meg til å sende deg gaven jeg =) Og nydelig drømmebilde!