tirsdag 27. september 2011

Noe nytt fra bruktmarkedet..

som jeg fant forrige uke, men ikke har fått vist frem..
men nå har jeg kjedet meg så ille de dagene jeg har vært syk,
så i ettermiddag måtte jeg finne fram noen prosjekter igjen.

 

















 Dette speilet skal lykkeliten få ha i lekestua si, men først skal rammen hvitmales. Det er bare en plastramme, men det er det ingen som kan se. 




 Søteste Carl Larsson serveringsbrettet,
blir det koselig å servere boller på.

Formen er endelig bedre, 
og jeg gleder meg til å dra på jobb imorra igjen.
Straks er det Greys, og kvelden er redda.










15 kommentarer:

Mie fra Mies Mirakler sa...

For en nydelig ramme på det speilet, så virkelig ikke ut som plast nei, blir nok prikken over i'en i lekestua den :) *♥*

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Kjempesøtt speil!!!Og enda søtare i kvitt:)
Carl Larsson...I love!!!Nydeleg motiv på brettet:)

So bra at forma er betre Lise:)
Nyt haustdagane.
Klem frå Mette.

Linecas have sa...

Syk og svak og dårlig bak.. Næmmen da trenger du en ekstra trøsteklem altså. Kleeeeeeeeem!

Jeg har plastikk rammer jeg og, men så lenge de er malt ja så er det ingen som ser det nei hehe.
Carl Larsson er skandenavisk romantikk i et nøtteskall.Sukk!

Himla mye mat du viser nedover her da.Jeg har spist kvelds men søttan altså nå ble jeg jo sulten igjen...Hvor ble det av eplene jeg kjøpte tro??

Klem!

Camilla sa...

Kjempe lekker ramme! Kunne tenkt meg en slik selv ;)

Her i huset er det fortsatt sykdom som herjer, skikkelig møkk!

Håper formen er stigende.
Klem fra meg.

Bodil sa...

Huff, håper du er bedre...ikke noe gøy når formen er skral!!!
Så søtt serveringsbrett!

Ha en finfin onsdag og ta vare ¨på deg selv!

klem Bodil

VillaVårfrubakken sa...

Så flott at du er bedre, Carl Larsson er en favoritt her, og speilet blir sikkert kjempefint hvitt....klem fra Mona

ELIN sa...

Så søtt speil og brett. Alltid så koselig hos deg. Godt å høre at formen endelig en god igjen. Håper du har en fin dag, Lykkelise! Klemmer fra Elin

Tone/Skrinet Antik og Kuriosa sa...

Fant bloggen din via Husmannsplassen i Hidlesundet og legger meg til slik at jeg kan følge med her inne. Så flott speil og brett du har funnet! God bedring!

Klem Tone

Fru Andersen sa...

Kommer til å bli flott det speilet, lekker ramme på det!

Skjønt brett du hadde funnet også, CL vekker mange barndomsminner:-)

Håper du er enda bedre i dag og at du snart er helt frisk!

Klemmer!

liven sa...

Koselige saker...og speilet blir nok kjempefint!!
God bedring :o)

ELLEMELL sa...

det blir så fint kan jeg tenke.. jeg er også på ajkt etter noen prosjekter nå.... har lyst på et litt stort prosjekt, så jeg tråler finn etter det rette!:)

godt du er bedre:)
klem ellemell

Lillianne sa...

Hei LykkeLise!
Utuleg lenge sidan sist. Håper alt står bra til deg og lille Lykkeliten.
Må bare sei deg dette: Fy søren for en vakker blogg du har. Skal sei den har utvikla seg sidan sist eg var innom. Blir virkelig glad av å lese den! Så proppet av inspirasjon. I form av tekst og bileter. <3
Bloggekarrieren tok ein brå slutt for meg, men når eg les bloggen din får eg ensten lyst å hive meg inn i bloggeverden igjen.
Varme klemmer frå Lillianne!

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Herlig ramme på speilet, Lisemor :)
Blir koselig å ha for ei lita prinsesse :)
Stilig serveringsbrett.. virkelig koselig!
Så bra at du er bedre, vennen!
Her er det jeg som har fått feber, forkjølelse.. håper det går fort over :)

Ha en nydelig dag :)
Klemmer fra Solveig

Lindas Lille Leilighet sa...

Kunne ikke sagt det var plast det der nei! Speilet var kjempefint:D Og kjempesøtt brett. I<3Loppis

Christine sa...

So herlege funn du har gjort :) Speilet var kjempe skjønt, og brettet..I LOVE IT!!!

Fortsatt god begring, og STOR klem frå meg :)