onsdag 14. september 2011

En stykk vond tann...

Jeg har en vond tann... en visdomstann...
den er på vei opp og skaper store problemer..
men heldigvis for meg, med verdens verste tannlegeskrekk,
så trenger jeg ikke trekke den.... enda, hvertfall....
phuuuuu.....

 
Så da er det bare å knaske smertestillende og vente på bedre tider... 

Men badet vårt tar virkelig form da, og det er helt fantastisk..
nå skal vi male panelen der inne, så er det bare for rørleggeren å gjøre seg ferdig.. regner med vi er ferdig om en ukes tid.



















  Ellers har jeg fått noen spørsmål i det siste,
og svarene kommer her:

-Snickerskulene finner dere oppskrift på HER
- Bananmuffinsene finner dere oppskrift på HER
- Putene med skrift er fra Ellos.
- Blåskjelluroen har jeg lagd selv, og jeg har brukt drillen for å få hull i skjellene.



 Imorra drar min kjære på guttetur,
og det blir nok mye bloggetid på meg om kveldene.
Kanskje jeg får vist dere noen badebilder også..
Vi blogges snart.
Ha en strålende torsdag i morgen.










22 kommentarer:

No.15 sa...

auau, håper vondtet gir seg :(

God bedringsklem fra meg :)

*klem*

Mona Christin sa...

Vonde tenner har vi ikke bruk for. Ut med den (selvom du har skrekk). Min forsvant fort da den ikke ville være venn med meg. Har skrekk selv, men det gikk fint faktisk.

Vi sees på mandag.

Klem Mona C

Kristin sa...

Uff tannverk er noe herk! (Rim og greier;) Håper det gir seg snart! Spennende med badet da! Gleder meg til å se! Ha en fin kveld:)

GodTid sa...

Huff, tannverk er grusomt. - GOD BEDRING!:)

ELLEMELL sa...

uff og huff!
jeg har ikke hatt problemer med mine visdomstenner, så jeg er fortsatt ganske vis...
tannlegeskrekk har jeg også...så skjønner den! men lykke til, må man så må man!:)

stooor klem ellemell

Junk De Lux sa...

Ååååå håper det letter om ikke lenge...litt sånn som kommer og går det der:(

GLEDER meg til å se badet altså!

Stooor onsdagsklem!

Lottemora sa...

Krysser fingene for at det går over av seg selv, så du slipper tannlegebesøk, iallfall i denne omgang. Klem Lotte

Unknown sa...

Usj, få den ut Lise!!
Du blir aldri helt kvitt den, smerten kommer tilbake...
Jeg har og tannlegeskrekk, men valgte likevel og trekke min for noen mnd siden - etter 2 uker med smerter orket jeg ikke mer, og trakk tannen!
JÆ.... vondt og veldig dyrt, men åååhhh, så godt og få den ut;))

Lykke til!

Klem Line

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Skjønne bilder du viser :) ååå tannverk er ikke noe godt . God bedring snuppa !!! Klem

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Offa,det høyrest vondt ut ja!!!
Trakk ei visdomstann for nokre år sidan.Og med lokalbedøvelse merka eg ikkje noko...so godt når det er gjort:)God bedring iallefall.Ikkje kjekt å ha skrekk!!!

Ønsker deg ein fin torsdag:)
KLem frå Mette.

Noatunfrua sa...

Oh, no! Vond visdomstann er ikke noe særlig! Been there, done that, men min er borte vekk ;) Var så "heldig" at jeg fikk betennelse i både tanna og kjeven, samtidig... Så det var jo herlig! :p

Håper din er snillere!

Klem

Yvonne sa...

så kjekt med nytt bad!!
God bedring med tannen din:( ikke noe kjekt det...

klem

Myke minutter sa...

Uff, stakkars deg! Jeg har også hatet å gå til tannlegen i alle år. Trakk de to visdomstennene oppe for en del år siden og det gikk veldig bra. Lurer litt på hvordan du har fått til å legge inn bilder uten hvit kant? Det har ikke jeg klart å finne ut av ennå :) Ha en tipptopp torsdag!

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Kjenner til det med visdomstann..har en som plager meg og! Så koselig det var på fatet ditt! :) gleder meg til å se badet ditt, vennen! Stor klem til deg! Snart helg ;)

Unknown sa...

Aiai- ikke godt tenker jeg.
Er så heldig og ikke ha skrekk for tannlegen. God edring og gleder meg til å se badebilder:))

Klem

Gitte sa...

Aiaiai! Visdom er vondt, i alle fall i tennene:) Jeg har også hatt problemer med visdomstennene, fikk "jekket" dem ut straks de så dagens lys.
Masse god bedring til deg!
Klem

Christine sa...

Uff og uff...tannpine e ikkje noko særlig..håpe da kjem seg- FORT!

Nydelige bilete du vise- som vanlig :)

Glede meg te å sjå bilete frå badet. Tippe da blir superduper lekkert!

Ønske deg ein finfin dag!

Klemma frå Christine

Fru Andersen sa...

Så koselig det var å titte innom deg her i kveld! Har kost meg her i sofaen med flere av dine innlegg.

Flotte bilder:-)

Synd med tannen, usj :-/ Jeg brukte et slikt munnskyllevann fra apoteket for å minske fare for betennelse, det hjalp!

Nattaklem!

Tove `blogg verden sa...

Huff da...stakkars deg!! Mine visdomstenner kommer sakte men sikkert opp....like vondt hver gang de presser seg oppover....Håper de er ferdige snart!!!
Håper du får en fin og avslappet helg!!
Klem Tove

♥ Netta ♥ sa...

Huff og huff, tannverk er ikke noe stas. Jeg trodde jeg hadde tannverk for etpar måneder siden som viste seg å være låsning i nakke/rygg :-O Jeg har faktisk trukket alle visdomstennene mine og det gikk helt fint :-) Vi satser på en snarlig bedring.

Her skal også mannen på guttetur så da drar minstemann og jeg til pappas hytte. Blir deilig med litt hyttekos.

Gleder meg til å se bilder av badet :-) Ha en super helg!

Klem
Netta

ELIN sa...

Så gøy at badet snart er ferdig. Blir spennende å se :) Masse god bedring med tanna - det høres ikke godt ut! Ønsker deg en strålende høsthelg, Lise. Klemmer fra Elin

Neverluren hus og hjem sa...

Visdomstenner er jaggu no dritt:-( God bedring :-)

Riktig god helg!
Klem fra Rita