søndag 5. juni 2011

Fine armbånd til små prinsesser

Jeg har gjort mitt første Epla kjøp og er superfornøyd.
Nydeligste lille, nostalgiske armbåndet kom i posten, i en søt liten eske. Lykkeliten ville pynte seg med det med engang, så det falt tydeligvis i smak hos henne også. Gå inn her for å se alle de nydelige vintage smykkene Kathrine Solberg lager. Jeg skal helt klart bestille meg et sett med øreringer. Moro at ikke alle andre har like.



















 Er det ikke nydelig, på en liten solbrun arm...



















 Lykkeliten er ei lita jåle allerede, som kommer med smykker hun vil pynte seg med hver dag. Mammas sko er også veldig stas.


 Jeg fikk noen spørsmål etter forrige innlegg, så her kommer noen svar:
Voksduken og stettfatet med blomstermønster er fra Kid.
De små stettglassene er fra Ikea.
Og oppskriften på de bananmuffins uten sukker kommer her:


3 bananer
2 egg
1,5 dl god olje
5 dl melk
4 ts bakepulver
1 ts natron
9 dl mel (jeg bruker spelt, men du kan bruke hv.mel også)
1 ts kanel

Mos bananene og tilsett eggene, olje og melk. Pisk dette lett sammen, Bland det tørre i en bolle, og rør det forsiktig sammen med det våte med en slev. Skal være litt klumpete, så ikke rør for mye.
Stekes på 180 g i 25-30 min.

De blir kanskje litt smakløse for noen voksne, men for små mager er de perfekt! Passer for barn fra 10 md. Gode med litt melis på og bær til.


Lykke til!




post signature

23 kommentarer:

Pia sa...

Så søte smykker! Vesla mi vil også gjerne ha smykker, men noen ganger er hun litt hardhendt....

Ruskemamma sa...

Nydelig armbånd! Sånn vil jeg ha til lillerusk også:) Ble forresten litt sulten av å lese om de bananmuffinsene, må prøves! klem

Mamsens hus sa...

Herlige bilder av nydelig armbånd på en liten arm :)
Ønsker deg en fin kveld.
Klem

Christine sa...

So fint armbånd. kjempe fint til ei lita prinssessa :)

Den muffinsoppskrifta ska absolutt prøvast ut!!

Ønske deg ein fin fridag i morgon, og ei fin ny veka :)

Klemma frå Christine

Bustenellik sa...

Så vakkert armbånd. Kan tenke meg LA likte å flotte seg med det :-) Historien har nok godt litt innpå meg, men det er som du/dere sier, at det er alltid noe å være redd for når man takker ja til foreldrerollen. Også gjelder det å tenke litt rasjonelt, for hva er faktisk sjansen? Og det er helt merkelig at jeg snart skal møte et lite menneske som liksom er vårt. Ouæ! Skrik ut om du rekker kaffe en dag ;-)

Klem

Unknown sa...

Å hellandussen, så skjønt armbåndet var ♥ Tipper lille frøkna føler seg fjong nå ja;))
Må nesten inn og snope litt i den butikken der...

Ha en fin kveld!
Og en herlig, ny uke;)

Klem Line

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Gurimalla for eit nydeleg armband!!! Trur det er det skjønnaste eg har sett:) Og på DEN vesle, gode handa da♥
Artig med desse små som liker å pynte seg ☺
Fortsatt god søndagskveld.
Klem frå Mette.

Anne Grete sa...

Nåmmminn!! Så nydelig armebånd på en herlig liten hånd!

Vi kan godt vente litt med å bestille om man får plass visst man bestiller noen dager før..

Formen er fin nå, men har nok med at jeg har tatt det med ro de siste dagene. Så er jeg flink å ta det med ro dagene før glansdagene, så er jeg nok ready for action :)

Klem

Bodil sa...

Så fint et armbånd, og det passa jo rett på ei solbrun jentearme...NUDELI`!!:-)
Der må jeg inn og ta en titt!!
Fin kveld!
Klem Bodil

VillaVårfrubakken sa...

Å så utrolig nydelig. Fint innlegg fra kjøkkenet ditt....ha en super uke..klem

Lene sa...

Så fint armbånd, slikt liker små prinsesser :)

Unknown sa...

Å det var søtt armbånd- Klem

Mie fra Mies Mirakler sa...

Nydelig armbånd! Gullet er altfor uvøren til å gå med så fine armbånd, så her i huset går det i litt mer robuste smykker foreløbig ;) *♥*

Hos Jorunn sa...

Hei, hei Lise! Takk for kjempekoselig hilsen, det er best jeg poster litt oftere fremover..hehe.

Sååå søttt! Nydelige bilder av en skjønn barnehånd pyntet med et utrolig søtt armbånd.

Oj, oj...bananmuffins...hmhm...

Ha en flott uke, klemmer fra Jorunn

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Å så nydeleg armeband! Også den skjønne gode handa då:))
Ha ei flott ny veke!
Klem:)

Maria Isabel sa...

Så utrolig søtt bilde med den lille barnearmen med det flotte armbåndet på!! Kjempe gosselig :)

Klem :D

Yvonne sa...

så skjønt armbond!

Mona Christin sa...

Hei.

Så søtt armbånd. Må jo pynte seg disse små prinsessene, ikke sant?

Jeg jobbet til 16 på fredag. Men du stikker vel innom ved en senere anledning...

Klem Mona C

Anne Grete sa...

Da snakker vi kjole, tiara og hele pakka!! Hihihi :) Iallefall kjole, telt for min del :D

Sender deg en mail jeg, så får du nr mitt.. Tror ikke jeg har gitt det?

Klem

Lisas hjem og skatter sa...

Nydelig armbaand!!! :) Paa Epla kan man finne mange skatter!

takk for oppskrift, den hørtes kjempegod ut :)

klem/lisa

Randi sa...

Så skjønt eit armband! Artig med sånt som ikkje alle andre har likt ja ;-) Og skjøne små barnehanda... kjenner det kribler godt her no... :-D
Klems

No.15 sa...

Nydelig!

Og oppskriften skal jeg prøve i morgen. Takk! :)

Klems

Smykkas sa...

Armbåndet var skikkelig flott. Det er sikkert stas for en liten prinsesse å få pynte seg med dette.

Klem