mandag 6. juni 2011

Nydelige personlige smykker

Må bare dele enda et nydelig smykketips med dere, før jeg går tilbake til interiør igjen. Smykker er jo en type interiør de også... menneskeinteriør... Disse fant jeg inne hos fine mali-mo
og jeg skal garantert bestille meg et med navnene til de to hjertene mine på. Jeg er ikke noen smykkedame egentlig, bruker sjeldent bling bling, men disse var så fine og jeg liker at de er så personlige.


Mange fine, så det blir vanskelig å velge. Syns de matte er finest.
Ikke er de dyre heller, selv ikke med porto fra USA. Så klikk deg inn Stamped under the moon for en personlig gave til deg selv, eller noen du er glad i.
(nei, jeg er fortsatt ikke sponset....)




Ønsker nye følgere hjertelig velkommen, håper dere vil trives her.
Jammen har jeg ikke rundet 400 følgere den siste uka, så nå må jeg jo feire snart. Må finne noen fine premier dere kan vinne.
Følg med, følg med...










post signature

13 kommentarer:

Tove `blogg verden sa...

Nydelige smykker !
Så du smykket jeg var så heldig å vinne? http://tovesbloggverden.blogspot.com/2011/04/heldige-meg-igjen.html
Fra Sverige :)
Elsker personlige smykker!!

Ha en fin kveld
klem Tove

Gitte sa...

Kjempefine smykker!
Forstår godt at det er vanskelig å velge.. Jeg likte godt det med farga steiner i, men så er jo jeg også ei skikkelig bling jenter.. Jo mer det skimrer desto bedre er det:)

Ha en fin kveld!
Klem Gitte

Anne Grete sa...

Åhhh, de er kjempefine! Skal absolutt ønske meg et sånn når siste tilskuddet blir født!

Har sendt deg mail!!

Klem

Elene sa...

Nydelige smykker. Elsker smykker :)
Og så kjekt med så mange følgere:)Du har jo en kjempe koselig blogg så er ikke så rart;)
Klem Elene.

Lindas Lille Leilighet sa...

Veldig fine smykker!:)

Bodil sa...

Det var noen nydelige smykker, fint å kunne ha navnene t hjertene våre nær hjertet...
Grattis m 400 følgere, Lise. Ikke rart så mange vil følge din skjønne blogg....
Jeg skal følge med vettu.
Nå er d natta fra meg.
Klem Bodil

MissMette sa...

Hei Lise :)
Skjønne smykker ღ og det samme med
de i innlegget under her, sååååååå
nydelige ღ Flotte bilder også av
bananmuffins og uteplassen din ღ
Tusen takk for at du deler oppskrift
med oss også :) Ønsker deg en flott
dag i morgen ღ Stor klem fra Mette

Hasigamas mamma sa...

NYYYYDELIGE smykker! Fikk lyst på et jeg også! Og jeg ER smykkedame... hi hi...
Tusen takk for de fine ordene, Lise! Utrolig kjekt å høre fra ei superdame som du ;) Og lige måde!
Ha ei flott uke!
klem
Lise

mywoolyadventure sa...

Så flotte smykker:)

ELIN sa...

Så koselig med personlige smykker. En flott gave, eller til seg selv :) Ha en fin dag! Klemmer fra Elin

ANETTESHUS.COM sa...

Kjempe-fine og personlige smykker!!

Ha en fin kveld!

KLEM KLEM
Anette:)

HusmorDronninga sa...

Disse smykkene er utrolig fine.. og jeg bare elsker mitt eget som jeg fikk av husfar tidligere i år!
Det føles faktisk litt godt å ha navnene til mine kjæreste rundt halsen...hihi...

Ruter & Hjerter sa...

Flotte lekre smykker:))
Du har en flott header:))